idd, ik ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zit hier in Alexander en hier is 't niet echt bijzonder, beetje wind, verder niks.
Ik hoop dat het vanmiddag nog leuk gaat worden.
vast nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dr komt dr vanmiddag een terug uit Parijs toch? Rep oid?
Nee, als ze slim zijn cancellen ze dat vliegtuig of laten ze het uitwijken!quote:
Zijn huurhuizen, de woningstichting heeft dit in al zijn wijsheid besloten, en blijkbaar vonden ze maatregelen ook niet nodig!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze gisteren maatregelen hadden genomen. Ultragoed vastzetten, afplakken, en er vandaag niet aan werken.
Sowieso: welke mafkees laat er in de winter aan z'n dak werken?
Een dak moet je tijdens de warmte repareren, zodat je tijdens de kou goed zit.
Succesquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef ACT-F het volgende:
Ik moet zo de weg op met een bestelbus![]()
Ehm, niet, als je niet durft gewoon niet doen, levensgevaarlijk, er is weeralarm hoor!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef ACT-F het volgende:
Ik moet zo de weg op met een bestelbus![]()
overdrijven is ook een kunst... flikker ff anders 200kg aan lading achterin. gebeurt je ook niks.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, niet, als je niet durft gewoon niet doen, levensgevaarlijk, er is weeralarm hoor!
Liever een bange ACT-F dan een dode......![]()
Stuur je een kaartje vanuit duitsland?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:28 schreef Knoflook het volgende:
Wij gaan zo vliegeren met een matras ( zon vlieger van 3 meter), hierachter op het voetbal veld.
We krijgen volgende week zend tijd op tv (reginaal malden:P) waar we als het goed gaat het willen gaan uitzenden.
ik ook ;p vanmorgen was het erger. Tis nu tenminste droog :pquote:
Stormschade Zuidwesterstorm (18-01-2007)quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef IkWilbert het volgende:
Ook in Utrecht is er wat aan de hand
11:27:37 18-01-07 22 G BRAN P 1 STORMSCHADE LEUVENLAAN 21 UTRECHT ( UTR ) (Classificatie: grote,hv)
0709722 BRW Utechtse Land
DE BILT/AMSTERDAM - Een onbekend aantal mensen is donderdagochtend omstreeks 11 uur gewond geraakt door een omvallende hijskraan op de Uithof in Utrecht. Verschillende hulpdiensten zijn ter plaatse.
De grote bouwhijskraan is terecht gekomen op een gebouw. In het pand zouden nog mensen zitten. Er zou brand zijn ontstaan.
www.nu.nl
idd... om de 30 sec een melding ofzo...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Tjonge, wat een schades al.. hijskranen in Amsterdam, Utrecht... gevels.. glas en puin in de lucht.
Maakt Den Bosch niet gebruik van het KPN netwerk wat niet op de PD5HW monitor te volgen is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
Kantoor hoor je hier gewoon kraken in den bosch
Weet toevallig iemand waar den bosch zit op de pd5hw monitor ?
Tilburg is midden west brabant dus die heb ik standaard aan
0605310 11:47:58 18-01-07 PRIO 3 Stormschade / boom dreigt om te waaien : RIJSSENSEWEG - N350 : HOLTEN 5132RSNbrandweer regionaal / Monitorcode / Twentequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef Robbiej het volgende:
[..]
overdrijven is ook een kunst... flikker ff anders 200kg aan lading achterin. gebeurt je ook niks.
't waait ook wel, maar dr is verder weinig aan de handquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:31 schreef Hi_flyer het volgende:
[afbeelding]
Wie zei er net dat Rotterdam vaak minder wind heeft dan de omgeving? Op dit moment staat de hardste wind toch in Rotterdam, kruipt naar de 10!
nu.nlquote:Tientallen mensen hebben donderdagochtend door de storm geen gebruik kunnen maken van de veerboten van en naar Vlieland en Terschelling.
Woensdag meldde Rederij Doeksen alleen donderdagmidag- en avond niet te varen. Het weer bleek echter donderdagochtend ook al te slecht te zijn, zo meldde de rederij in Harlingen.
De directeur is er doodziek van. "Normaal laten we uiterlijk twaalf uur voor vertrek weten of een vaart doorgaat of niet. Maar de berichten van de weerdiensten zijn elke keer later. Het hoogtepunt van de storm zou 's middags zijn, maar hier staat nu al een windkracht negen met uitschieters", aldus Melles.
dit is toch geen foto van de huidige situatie he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik heb uitzicht op een meertje, [afbeelding] golven komen al redelijk hoog! . Straks maar eens naar scheveningen kijken
aah ok, anders kijk ik wel op het forum van pd5hwquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maakt Den Bosch niet gebruik van het KPN netwerk wat niet op de PD5HW monitor te volgen is?
de wind zwakt ook alweer af naar 8quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
't waait ook wel, maar dr is verder weinig aan de hand
Hier in Alexander begint het anders wel aardig hard te waaien hoor, fietsen enzo donderen allemaal omquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
't waait ook wel, maar dr is verder weinig aan de hand
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef i2Them2 het volgende:
Eerste 11 Bft op Goeree.
Jawel! Check die golven!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dit is toch geen foto van de huidige situatie he?
Lijkt me heel verstandig met zoveel en zo'n vlagerige wind. Weet je iig zeker dat je zendtijd krijgt op TV. Met een beetje geluk zelfs Hart van Nederlandquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:28 schreef Knoflook het volgende:
Wij gaan zo vliegeren met een matras ( zon vlieger van 3 meter), hierachter op het voetbal veld.
We krijgen volgende week zend tijd op tv (reginaal malden:P) waar we als het goed gaat het willen gaan uitzenden.
Yup, hij moet af gaan nemen nu. En dan straks bij de passage van het koufront komt er nog even een extra tandje bij...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de wind zwakt ook alweer af naar 8
kewlquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yup, hij moet af gaan nemen nu. En dan straks bij de passage van het koufront komt er nog even een extra tandje bij...
Ik had dus gelijk he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok, anders kijk ik wel op het forum van pd5hw
Welk punt in de Oosterschelde? Scheelt wel denk ik of het bij Hansweert/Wemeldinge of bij de Stormvloedkering is.quote:
Inderdaadquote:
quote:AlwinSitton
Moderator
Ik geloof dat Den Bosch valt onder Brabant-Noord, die werken helaas niet op P2000 maar op een ander systeem en dit is wel te ontvangen alleen met ander soort pager dat beschikt over de frequentie van het KPN-netwerk.
Ja, wrijf het erin!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Hier in Leeuwarden waait het al lekker![]()
Wowquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:45 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.actuelewaterdata.nl/windgegevens/
gaaf tochquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:49 schreef HPoi het volgende:
Reporting live from The Hague on the 15th floor @ work:
Duizeligheid troef bij de werknemers hier (incl ik) het gebouw beweegt erg op de wind mee!!!![]()
Het lijkt alsof ik op een grote veerboot in de storm zit.
Ik zag hetquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:49 schreef HPoi het volgende:
Duizeligheid troef bij de werknemers hier (incl ik) het gebouw beweegt erg op de wind mee!!!![]()
http://www.p2000zhz-rr.nl/quote:
nu al windstoten van 130 km/u op Goerreequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:45 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.actuelewaterdata.nl/windgegevens/
Lekker lezen (op beeldscherm) en typen. Ik moet zodadelijkquote:
Bij PD5HW ook hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.p2000zhz-rr.nl/
Hier kun je de meldingen van heel Nederland zien maar ook per provincie.
zit je in de buurt van oud rijswijk? check ff of me huis het houd ;pquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:49 schreef HPoi het volgende:
Thanks beide!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.p2000zhz-rr.nl/
Hier kun je de meldingen van heel Nederland zien maar ook per provincie.
9 hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:50 schreef Vava het volgende:
WowHansweert zelfs 11. Daar zit ik zo'n 15 kilometer vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |