En een reactie door mijzelf is ook gegevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef taxibabe het volgende:
K&W is op ziekenbezoek geweest, foto's hiervan staan in vonkie's beterschapstopic!!
Zie De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)quote:Op maandag 29 januari 2007 22:22 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat horrording hangt, en werkt ook nog zoals het hoort. Ik zal er morgen een foto van schieten.
Hopelijk sluit je de examens spoedig afquote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:13 schreef MMach het volgende:
Zo he, genoeg geleerd voor vandaag, binnen enkele uren examen, het laatste gelukkig.
Vanmiddag heeft Leonidasje ook haar laatste examen.
Khoop dat het lukt, zowel bij haar als bij mij.
Nu even slapen toch![]()
This is your captain speaking : veiligheidsriemen vast !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:12 schreef Leonidas het volgende:
Nog een uurtje voor k trein neem naar Oostende/Brugge. Dat examen v me is idd goed gelukt. had toch beetje medelijden met Mmach, twas zo n gemakkelijk examen bij mij & hij maar blokken&blokken terwijl ik Harry Potters verslond &sjaals breidde![]()
En gistrenavond heeft hij dan nog pannenkoeken staan bakken voor mijn vriendinnen&ik (en afgewassen ook, jaja). Dat verdient een extra JEEJ![]()
![]()
![]()
Straks uitwaaien aan zee & dan vliegen we erin (Mmach in het klussen & ik in mn scriptie (en ook in het bewonderen van al dat geklus natuurlijk)
En wat is er mis met studieboeken doornemen, Topics over Elektra openen op FOK met duidelijke tekeningen. Je hele datacollectie eindelijk op cd/dvd branden en catagoriseren. Leren strijken en was vouwen. etcquote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo en weer een dag die gevuld moet worden met het lezen van tijdschriften, het bezoeken van internetsites het spelen van spelletjes en het hangen in een stoel of op bed![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef MMach het volgende:
Tsk, te laat thuis en dan begint het te regenen ook nog, no klussing today, maar twas wel een leuke dag.
Btw, er rijdt in de buurt van gent een K&W bestelwagen rond
[afbeelding]
BoJo's starterswoningquote:Op maandag 5 februari 2007 16:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan iemand me ff helpen (zoeken)?
Ik zoek een topic van iemand die in Amsterdam een flat had gekocht en daarvan de inrichting e.d liet zien. Ik weet dat ie iets van een alfa als icoon heeft/had, en als inrichting vrij donker laminaat en ook ergens lime-groen aan de muren.
En ik kon hem niet vindenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
BoJo's starterswoning
Gevonden met deze zoekopdracht.
Grappigquote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef MMach het volgende:
Tsk, te laat thuis en dan begint het te regenen ook nog, no klussing today, maar twas wel een leuke dag.
Btw, er rijdt in de buurt van gent een K&W bestelwagen rond
[afbeelding]
Top.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
BoJo's starterswoning
Gevonden met deze zoekopdracht.
Ik denk dat de makelaar, of anders vereniging eigen huis (www.veh.nl) je het je precies kunnen vertellen. Maar wat ik denk is dat de keuring inhoudt dat er iemand komt kijken naar:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:39 schreef remcoharmsen het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er wordt bekeken bij een technische keuring van een woning? Duur is anderhalf uur. De mogelijke kopers van ons huis willen graag een technische keuring doen ,maar wat kunnen ze nou in anderhalf uur bekijken? En moet ik de koffie klaar zetten om tijd te rekken?
Ik heb niets te verbergen en volgens mij is het gewoon een goed huis, al komt ieder huis met z'n gebreken. Een paar kleine dingetjes zijn er altijd en die weten de kopers ook. Ik hoop dus geen verrassingen tegen te komen, die ik zelf ook nog niet wist...
Je moet je eens verplaatsen in de huid van de kopers. Zij willen natuurlijk een zo laag mogelijke prijs voor het huis betalen, en zoeken daarom zoveel mogelijk minpuntjes. Wanneer zij ontzettend enthousiast door de woning lopen en alles alleen maar mooi vinden, zul jij in de prijs-onderhandelingen een stuk minder snel zakken, omdat je toch weet dat ze het mooi vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef remcoharmsen het volgende:
Dus als ik heb aangegeven dat het schilderwerk buiten wel moet gebeuren, er 1 schuurdeur rot is, er een gat in de dakgoot zit en dat voor de rest zo'n beetje alles in 2003 is vernieuwd (binnen alles dus) dan is er weinig te vrezen?![]()
ik wil namelijk graaaaaagm'n huis verkopen en ik hoop niet dat hierdoor m'n huis "afgekeurd" wordt, omdat we (geen idee) iets vergeten zijn ofzo... kan het me niet voorstellen, maar je weet het niet...
Deze mensen zijn wel erg serieus en willen wel graag geloof ik, maar afgelopen weekend toen ze zijn wezen kijken, vielen ze zo'n beetje over ieder gaatje in de muur, ieder dingetje wat enigzins niet helemaal meer nieuw was, viel ze op. Op zich natuurlijk goed dat ze het zien, maar het is zo moeilijk in te schatten hoeveel waarde ze daaraan hechten en of ze het daardoor zouden laten zitten...![]()
plz, kan iedereen morgen even met z'n duimen draaien voor ons
Maak je niet dik, dun is de mode...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:06 schreef remcoharmsen het volgende:
Dus als ik heb aangegeven dat het schilderwerk buiten wel moet gebeuren, er 1 schuurdeur rot is, er een gat in de dakgoot zit en dat voor de rest zo'n beetje alles in 2003 is vernieuwd (binnen alles dus) dan is er weinig te vrezen?![]()
ik wil namelijk graaaaaagm'n huis verkopen en ik hoop niet dat hierdoor m'n huis "afgekeurd" wordt, omdat we (geen idee) iets vergeten zijn ofzo... kan het me niet voorstellen, maar je weet het niet...
Deze mensen zijn wel erg serieus en willen wel graag geloof ik, maar afgelopen weekend toen ze zijn wezen kijken, vielen ze zo'n beetje over ieder gaatje in de muur, ieder dingetje wat enigzins niet helemaal meer nieuw was, viel ze op. Op zich natuurlijk goed dat ze het zien, maar het is zo moeilijk in te schatten hoeveel waarde ze daaraan hechten en of ze het daardoor zouden laten zitten...![]()
plz, kan iedereen morgen even met z'n duimen draaien voor ons
Je moet ook goed kijken naar hoe de formulering in zo een rapport is. En welke klussen genoemd zijn. Sommige klussen hebben te maken met persoonlijke voorkeuren ipv achterstallig onderhoud.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef remcoharmsen het volgende:
Ik leef nogWe hebben de keuring gehad en ik denk dat het wel goed heeft uitgepakt. ik heb nog even met de potentiele koper ovelegd en ze vond het niet tegenvallen. Er zijn altijd dingetjes die aangepakt moeten worden als je een huis koopt, was onze gezamelijke conclusie. Dus... morgen komt het rapport incl. een begroting. Daar zouden ze naar kijken en op basis daarvan beslissen of ze 't gaan kopen en 'n bod uitbrengen. Dus... nog even geduld, maar als het zover is, dan spring ik een gat in de lucht en laat ik het hier weten
![]()
tot die tijd... thumbs up
En hoe is het verlopenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:57 schreef remcoharmsen het volgende:
aaahgrrr ... (ben een beetje ongeduldig)![]()
vandaag krijgen we een bod op ons huis, heb ik van de kopers gehoord... moet nu alleen nog even wachten helaas... de makelaar is nog niet wakker :|
Groot verschil of is het idee dat het wel uit te onderhandelen is?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:25 schreef remcoharmsen het volgende:
bod ontvangen en we zijn in onderhandeling... nog even door onderhandelen![]()
d'r mag nog wel wat bij vinden we![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef richie29 het volgende:
En ik ga morgen onder de vloer buizen leggen en bevestigen aan ...ehh...het plafond van de kruipruimte
Ik heb hulp van pa-lief, dus misschien is hij ook wel zo gek om een fotootje te maken van de actie onder de vloer
Dan kan je vier keer per dag postenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lekker dat dit een SC die niet zomaar vol gehouwehoerd wordt met goeiemorgen-welterusten posts.
ik wist eigenlijk niet meer dat ik die poster ook nog hadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Gerjo het volgende:
Die van Kiss blijft zo mooi he!!!
Maar dit moet wel met stip de meest letterlijke SLOW chat zijn, damn, dit gaat traag hier, of is iedereen aan t klussen
We vragen bij deze iedereen 3 topics te nomineren en de sluitingsdatum voor de nominaties is 25 februari.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:35 schreef klipper het volgende:
AnneX ik neem aan dat je er maar 1 moet kiezen en dat bij de eindtelling vanzelf numer 1, 2 en 3 bekend worden door het aantal stemmen dat iemand krijgt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
We vragen bij deze iedereen 3 topics te nomineren en de sluitingsdatum voor de nominaties is 25 februari.
Als de nominaties geteld zijn hopen we tot een lijst van 10 kandidaten te komen waarna we gaan stemmen.
... schreef BE
Ben je ook al aan het piekeren ? omdat je niemand te kort wilt doen.
Daarom heb ik het maar gelijk neergezet.
Ik was idd van het weekend aan het klussen. Zaterdag van 7.30 tot 19.30 aan het tuinruimen geweest. Een vriend van mij krijgt over 6 weken een hond, en zijn tuin was door de vorige eigenaars verwaarloosd, en hij had er sinds hij de sleutel had ook nog niks aan gedaan. Dus 's morgens een stuk schutting en alle struiken gerooid (met minigraver, dat gelukkig wel) En ook 80% van de bestrating weggehaald. Vervolgens grond eruit geschept, en zand erin gebracht, en weer opnieuw gestraat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Gerjo het volgende:
Maar dit moet wel met stip de meest letterlijke SLOW chat zijn, damn, dit gaat traag hier, of is iedereen aan t klussen
Kom maar met een linkje hoor, zoals ik zei kan het best zijn dat ik eroverheen gekeken heb.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:42 schreef Vonkenboer het volgende:
zal morgen eens uitgebreid naar het verkiezingsnominatie topic kijken.
Valt mijn eigen elektrische opknapbeurt in de schuur daar niet onder ?![]()
Is dat dan wel 2006? Mss meer iets voor de 2007 verkiezing?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:48 schreef richie29 het volgende:
Of mijn geklungel?
Al is er nog weinig resultaat te zien he
Die van mij valt daadwerkelijk in 2006quote:Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kom maar met een linkje hoor, zoals ik zei kan het best zijn dat ik eroverheen gekeken heb.
[..]
Is dat dan wel 2006? Mss meer iets voor de 2007 verkiezing?
Dan is t weekend niet verloren geweest iig.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:25 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik was idd van het weekend aan het klussen. Zaterdag van 7.30 tot 19.30 aan het tuinruimen geweest. Een vriend van mij krijgt over 6 weken een hond, en zijn tuin was door de vorige eigenaars verwaarloosd, en hij had er sinds hij de sleutel had ook nog niks aan gedaan. Dus 's morgens een stuk schutting en alle struiken gerooid (met minigraver, dat gelukkig wel) En ook 80% van de bestrating weggehaald. Vervolgens grond eruit geschept, en zand erin gebracht, en weer opnieuw gestraat.
Al met al een fikse opknapbeurt, zonder al te veel kosten. (50 euro voor de minigraver, en 12 euro voor het zand) en toch een mooi resultaat
Hij had voor zaterdag de minigraver geregeld, dus het was niet echt een optie om alles een week uit te stellen. Dus toen maar onszelf nat laten regenen en meteen ff doorgezet tot half acht 's avonds.
Gisteren toen ik wakker werd was ik dus ook wel een soort van stram en stijf (maar dat kan ook komen omdat ik nog ben wezen stappen zaterdagavond)
Net te laat!quote:Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kom maar met een linkje hoor, zoals ik zei kan het best zijn dat ik eroverheen gekeken heb.
[..]
Is dat dan wel 2006? Mss meer iets voor de 2007 verkiezing?
Je topic startte op 7 januari 2007, is niet echt iets voor de 2006 verkiezing he!![]()
Hehe wie had het er over om NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer te verhuizen :pquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg altijd gelijk weer zo'n zin om te gaan verhuizen en te klussen van al die klustopics.![]()
Of althans, om een huis op te knappen, dat verhuizen hoef niet persé.
Leuk huis Gurb ! Voor en achter water, leuke huizen , niet dertien in een dozijn zo wat ik zag. en ach nog ander half jaar en dan je "eigen "plekkie "lekker toch? voor je het weet is het zo ver. Maar kan nog goed het gevoel naar boven halen dat ik voor het eerst in mijn "eigen"woonkamer zat hoor jaartje of 15 terug ( jaah vroeg het huis uit, don't askquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef Gurb het volgende:
Ik heb een optie op een huis!![]()
Nou ja, huisje![]()
In Reeuwijk gaan ze starterswoningen bouwen, en daar had ik me dus voor ingeschreven afgelopen kerst. En vorige week de uitslag van de loting gekregen, en ik had nr. 20.
Nu net terug van een gesprek met de makelaar, en er waren nog 2 starterswoningen vrij, dus meteen een optie op genomen.
De komende week moet ik nu financieel alles op een rijtje zien te krijgen, en beslissen of ik het uberhaupt wil.
Meer info over de huizen : link Het gaat dan om het Schooleiland, woningtype A (bnr 77)
Het huis is niet zo duur in aanschaf (145,000), aangezien je de grond niet koopt, maar eigendom van de gemeente blijft, en je jaarlijks een erfpachtsom betaalt aan die gemeente.
Start van de bouw is gepland voor december pas, en dan de oplevering laatste kwartaal 2008.
maar ik weet dus nog niet of ik er wil wonen.
argumenten voor:
- compleet huis voor een gunstige prijs
- in vergelijking met overig aanbod aan woningen in de omgeving erg aantrekkelijk
- ik kan nog 1,5 jaar sparen voor de inboedel / uitzet
argumenten tegen:
- 20 minuten verder rijden naar mijn werk
- 20 minuten rijden naar mijn ouders en vrienden (maar de vraag is een beetje waar zij wonen over 1,5 jaar)
- Ik moet nog 1,5 jaar wachten voordat ik het huis uitkan
Dus; een week hard nadenken
ik ook!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg altijd gelijk weer zo'n zin om te gaan verhuizen en te klussen van al die klustopics.![]()
Of althans, om een huis op te knappen, dat verhuizen hoef niet persé.
Als alles doorgaat zal ik een topic openen, zal wel een langlopend topic zijn dan, want de start van de bouw duurt nog ff, dan nog 10 maanden bouwen, en dan pas zelf aan de slag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef Marsepein het volgende:
Gurb, leuk! En wat BE schrijft, 20 minuten is niks, op zo'n stukje wordt de auto niet eens echt goed warm.
Ik hoop op een topic
Leuke woningquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef Gurb het volgende:
Ik heb een optie op een huis!![]()
Nou ja, huisje![]()
In Reeuwijk gaan ze starterswoningen bouwen, en daar had ik me dus voor ingeschreven afgelopen kerst. En vorige week de uitslag van de loting gekregen, en ik had nr. 20.
Nu net terug van een gesprek met de makelaar, en er waren nog 2 starterswoningen vrij, dus meteen een optie op genomen.
De komende week moet ik nu financieel alles op een rijtje zien te krijgen, en beslissen of ik het uberhaupt wil.
Meer info over de huizen : link Het gaat dan om het Schooleiland, woningtype A (bnr 77)
Het huis is niet zo duur in aanschaf (145,000), aangezien je de grond niet koopt, maar eigendom van de gemeente blijft, en je jaarlijks een erfpachtsom betaalt aan die gemeente.
Start van de bouw is gepland voor december pas, en dan de oplevering laatste kwartaal 2008.
maar ik weet dus nog niet of ik er wil wonen.
argumenten voor:
- compleet huis voor een gunstige prijs
- in vergelijking met overig aanbod aan woningen in de omgeving erg aantrekkelijk
- ik kan nog 1,5 jaar sparen voor de inboedel / uitzet
argumenten tegen:
- 20 minuten verder rijden naar mijn werk
- 20 minuten rijden naar mijn ouders en vrienden (maar de vraag is een beetje waar zij wonen over 1,5 jaar)
- Ik moet nog 1,5 jaar wachten voordat ik het huis uitkan
Dus; een week hard nadenken
Inderdaad zo doen ze het meestal en aangezien de meeste leidingen van kunstof zijn zie je de leidingen vanaf je verdelerunit toch niet meer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Gurb het volgende:
De CV ketel vind ik idd ook lastig zitten, maar ze zullen de leidingen via de trapkast naar beneden laten lopen, en dan in de trapkast een verdelerunit.
En het toilet zit idd erg raar, maar dat heeft te maken met de stijgleidingen vanuit de badkamer.
Het voorportaal is nodig ivm het bouwbesluit, want er moet een verkeersruimte tussen je toilet en je verblijfsruimte zitten.
Alles is natuurlijk zo eenvoudig en efficiënt mogelijk uitgevoerd, dus minder naar de esthetische kant, en meer naar de kostenbesparende kant gekeken.
Dat komt me bekend voor idd, er zijn al wat projecten hier op kantoor voorbij gekomen waarbij de uitvoerders belden dat de wand een paar cm om moestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef klipper het volgende:
Vaak krijg je een kleine correctie, komen ze erachter dat de muur in je woonkamer 10 cm verplaats moet worden om de leidingen in je trapkast naar beneden te laten lopen i.p.v. erbuiten.
Bedankt allemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:49 schreef truttebosje het volgende:
jah nog gefeliciteerd vonkie
![]()
je kan nooit teveel diploma`s hebben, dus ga zo door!!!!!![]()
Ik vrees echt dat je blind bent want die staat er toch echt bij tussen; vrij bovenaan zelfsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:55 schreef taxibabe het volgende:
Gefeliciteerd Vonkie!!!![]()
Ik ben bezig met de nominaties, maar ben ik blind of mis ik de topics van BE ?![]()
Ik zie ze echt niet..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat je blind bent want die staat er toch echt bij tussen; vrij bovenaan zelfs![]()
Dat zijn de eerste 10... ik zie hier BE niet tussen staanquote:Op zondag 11 februari 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
De lijst van topics die wat ons betreft in aanmerking komen voor een nominatie:
Nogmaals, als jij vindt dat er nog iets mist, geef maar even een gil en dan kan het nog toegevoegd worden.
Automatic_Rock
Cybersijp
Mmach (te nomineren voor zijn totale oeuvre):
Knorretje en Danny
Duderinnetje en ArtyShock
Vonkenboer
gebakken-koekje
Marsepein
Syrena
Conflict
Ah ok... ben ik dus toch niet blindquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
De mijne niet toch? Die deed nl. voor de 2005 verkiezing al mee.
www.floorplanner.nlquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoi,
Weet iemand wat die link was naar dat programmatje waar je je huis in bovenaanzicht kan inrichten... Ik kan het even nergens meer vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |