Degene die hem sloot moest toch een nieuwe openen volgens jouquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
Game on, eet smakelijk, proost, enzo.
ja, maar de vorige was volgepost en ik zag geen nieuwequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Degene die hem sloot moest toch een nieuwe openen volgens jou![]()
Nee, ik wachttequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, maar de vorige was volgepost en ik zag geen nieuwe
Scrambeld, dat wel.quote:
Gezellie MissyMirjaMquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
wij gaan uit eten straks
waarheen zien we dan wel
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
we zijn naar de wokchinees geweest
Recensiequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
we zijn naar de wokchinees geweest
ik kon geen foto's maken want de batterij van mijn telefoon was leegquote:
heb ik lekker wel gedaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
daar zal hij vast geen indruk mee maken..
Nou, het was zo lekker woensdag bij mijn ouders dat ik het vandaag nogmaals zelf heb klaargemaakt maar het was niet zo goed gelukt, snif.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:28 schreef Tezz het volgende:
Heb gisteravond zo heerlijk gegeten! Mocht bij mijn ouders eten:
Griekse Moussaka (niet uit een pakje maar zelf gemaakt)
Tzaziki (niet uit een pakje/bakje maar zelf gemaakt met heul veul knoflook)
Koolsalade (wel uit een bakje maar opgeleukt met verse rauwkost en feta)
Griekse yoghurt met honing en walnoten.
Het was echt zooooooooo lekker, had veeel te veel gegeten. En moest daarna met de knoflookwalm naar een belangrijke vergadering. Ahum. Maar niet al te veel gezegd dus.
Nu: standaard ontbijt: koffie met sigaret!
Moest ff opzoeken wat het precies wasquote:
quote:Een Chivito is de Uruguayaanse variant op de hamburger.
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:47 schreef Mikkie het volgende:
Koffie, zoals altijd 's ochtends.
Lekker Bluezzquote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond een lekker scholfiletje, worteltjes en geb. krieltjes
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond een lekker scholfiletje, worteltjes en geb. krieltjes
Wat een goed idee!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:46 schreef Shadowke het volgende:
Afbak ciabatta van de AH bestrijken met wat tomatenpasta, tonijn, rode ui, mozzarella en oregano erop...
[afbeelding]
In de oven:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
*Hap*quote:Op maandag 22 januari 2007 14:46 schreef Shadowke het volgende:
Afbak ciabatta van de AH bestrijken met wat tomatenpasta, tonijn, rode ui, mozzarella en oregano erop...
[afbeelding]
In de oven:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Erwtensoep, lekker! Dat eet ik vanavond, met worst van de Hemaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef kabouter.muts het volgende:
zelfgemaakte erwtensoep met bosbeek brood.
donker bruin meergranen en zaden brood. (meel van de molen)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef Muck het volgende:
bosbeek brood?
wat moet ik me daarbij voorstellen?
oh men, wat klinkt dat me heerlijk in de orenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
versgebakken pain de boulogne met ossenworst en rosbief, en versgemalen zout en peper
het smaakt dan ook geweldigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:10 schreef Muck het volgende:
[..]
oh men, wat klinkt dat me heerlijk in de oren
jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het smaakt dan ook geweldig
nadeel van zulk lekker eten is dat je zo door kan blijven eten
Superquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:12 schreef iamredleader het volgende:
En om het compleet te maken zal ik proberen wat pics te posten later![]()
Masterchef waardigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond kogelbiefjes, ga ik grillen.
Erbij ravioli rosso (kaas/bascilicum vulling) paddenstoelensaus en rucolasla
(gevaarlijk om bij de appie XL boodschappen te doen)
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Masterchef waardig
(ik had nog wat uitjes en een knoflookje gefruit en op de biefstuk gelegd)
[afbeelding]
Ik reageerde op razztwizzlequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Waar haal je die ravioli dan? Of is het zelfgemaakt?
Het is alweer laatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik reageerde op razztwizzle
Die ravioli heb ik bij de grote appie gekocht, had hem nog nooit gezien. En het potje paddenstoelensaus die je koud door de al dente ravioli roert en nog even opwarmt smaakte er super bij.
quote:
Nee, vanavond natuurlijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nu?!
Een chinese tomatensoep zal er wel in gaan![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken coquilles st jacques in een cocktailsausje met grand marnier op een bedje van tagliatelle vergezeld door zeekraal en een beetje rucola-sla.![]()
Was wel aardig geslaagd, deze kookpoging van mij.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:22 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken coquilles st jacques in een cocktailsausje met grand marnier op een bedje van tagliatelle vergezeld door zeekraal en een beetje rucola-sla.![]()
Oei, geen idee of ik die schelpen lust maar het ziet er heerlijk uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Was wel aardig geslaagd, deze kookpoging van mij.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oei, geen idee of ik die schelpen lust maar het ziet er heerlijk uit![]()
Trouwens, Golfer wil je met me trouwen![]()
![]()
Ziet er goed uit,quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:34 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klinkt walgelijk, eigen recept?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Heb een Smoothy met Abrikoos Annanas op![]()
En ga zo overslag eten ( spruiten met kippenragout en een verdwaalde pieper)![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:16 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Klinkt walgelijk, eigen recept?![]()
Nou is toch mooi als jij het lekker vindquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nou het is te doen hoor
maar meer ontstaan omdat ik geen zin had om naar de supermakrt te gaan.
En ja dan ga je denken wat heb ik nog in huis en wat kan ik daarmee?
Nou gewoon aardappelen gekookt toe spruiten in dezelfde pan erbij toen afgieten en in de zelfde pan een blik ragout gedaan deksel erop en op laag vuur met af en toe roeren laten pruttelen![]()
![]()
Nogal jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:02 schreef golfer het volgende:
Gerookte eland (!)-salami.
Zakje ervan gescoord bij de Ikea.
Best wel pittig spul.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net hier op het werk in de kantine gegeten.
Hertenfilet met een Rozemarijnjus, daarbij amandelaardappelkroketjes (kleine aardappelkroketjes door amandelschaafsel gehaald ipv paneermeel) daarbij Boontjes in spekmantel en grantberrycompot. Als toetje Tiramisu, alles vers en zelfgemaakt door de keuken van de kantine.
Daarbij een kopje thee gedronken
Kosten: ¤ 4,90
Worteltjes en patatjes zijn lekker bij vis(sticks)quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:55 schreef Aibmi het volgende:
Vanavond lekker vissticks makenMaar ik weet nog niet wat ik er bij moet doen
Iemand nog ideeen?
Ik zit hier sinds Augustus en nog tot Juli, en het eten is bijna iedere dag zo in de kantine, het is ook nog eens vreselijk goed klaargemaakt. Maar goed de kantine hier is binnen alle bedrijven bekend als heel erg goed. Het is trouwens vaak zo in Duitse bedrijven dat er een goede kantine is waar je redelijk kan eten. In NL is dat eerder een witte raaf is mijn ervaring.quote:
Niet alleen in de kantine hoor, ik eet sowieso graag lekker, en daar ik voor mijn werk veel van huis ben, eet ik ook veel buiten de deur.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij eet luxer in de kantine dan menig mens 's avonds thuis..
Dat ziet eruit als pasta met sperziebonen, poffertjes en spermasaus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:34 schreef golfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Lestat het volgende:
Dat ziet eruit als pasta met sperziebonen, poffertjes en spermasaus.
Leuke foto's ook!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:10 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond kook ik uitgebreid: voorgerecht gefilte fish op een bedje van ruccolasalade met chrain en mayonaise. Hoofdgerecht is kippenpootjes in cognacsaus met champignons en pijnboompitten, rijst gekookt en kort gebakken met pijnboompitten en rozijnen. En broccoli voor de gezondheid. Wit wijntje, en wat sapjes voor erbij. Toetje is ijs met warme frambozen uit het glas en kastagnes uit de oven.
![]()
Je spreekt als kenner/liefhebber van dat gerecht?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Lestat het volgende:
Dat ziet eruit als pasta met sperziebonen, poffertjes en spermasaus.
Het klinkt wel erg lekkerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef DuchessX het volgende:
Spaghetti á la Duch. (pasta met verse spinazie en boursin, lekker makkelijk)
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuke foto's ook!
Dat was niet verkeerd iamredleader![]()
Er is wel eens gekookt bij FOK!radio, en wel eens over gesproken, maar het is bij losse flodders geblevenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:00 schreef iamredleader het volgende:
Is er eigenlijk een CUL meet voor zoiets?
Kan jij 's ochtends warm eten weg krijgen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:34 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Nu als ontbijt een bordje spaghetti gehad dat over was van gisteren![]()
Maar het was wel lekker
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:36 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Kan jij 's ochtends warm eten weg krijgen?
Ik moet er niet aan denken.
Bahquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:29 schreef Gesloten het volgende:
Nu als ontbijt een spiegeleitje, 3 worstjes en patat met
Is het ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef Vava het volgende:
Ik heb minestronesoep met een broodje gegeten op mijn werk
[..]
Het klinkt wel erg lekker![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:35 schreef Koningin het volgende:
Wij gaan straks effe bij de frietkeet langs....
Iew, ieuw, ieeeuwquote:Sultana Hartig
Maar omdat de kerel weer eens moet overwerken weiger ik voor 1 persoon te koken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef Raissa het volgende:
Denk dat ik vanavond weer eens spaghetti ga bouwen
Voor acute honger en niks bij de hand zijn ze best handig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iew, ieuw, ieeeuw
OT: Cola Light en vitaminepilletje
Beetje triest om je eigen bericht te quoten, maar toch, wilde iedereen laten weten dat poging om griep te ontlopen mislukt is en dat ik m'n geld ga terugvragen van Actimel....quote:Op zondag 21 januari 2007 12:42 schreef conleche het volgende:
-glaasje smoothie met o.a. mango (AH)
-flesje actimel
-2 biologische volkorencrackers (AH) met sveltesse smeerkaas en tomaat en peper
-glas multivitamine bruistablet
-2 vitamine c tabletjes (die zure, waar je op kan zuigen)
(Meneer Conleche heeft griep en die probeer ik wanhopig buiten de deur te houden, (de griep dan, welteverstaan, niet de meneer....)
zwarte koffie (nespresso)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |