al gemeld in FBquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef AirRaid het volgende:
iets mompelt over een vergeten topicnummer
Level 7 met 105 seconden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://www.newgrounds.com/portal/view/357700
Leuk spel.
Jij speelt met je reserves neem ik aan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef AirRaid het volgende:
Suijk wat doe je
Destron Elsloo FC - Waterwijk FC (32 minuten gespeeld) 1 - 3
uhm neequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij speelt met je reserves neem ik aan?
Ik ken mijn team nog niet eens echt goed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef AirRaid het volgende:
[..]
uhm nee![]()
speel alleen op 4 plekken niet met de eerste keus![]()
Ik had net op de 2e poging. (3e als je die ene waarbij m'n moeder binnenkwam meerekende, dat was 20 sec.quote:
nog droog thuis gekomen??quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ken mijn team nog niet eens echt goed.Maar je komt er nog wel overheen. Denk ik. Ik was al blij als ik uberhaupt zou scoren.
Nee.quote:
Anti baklaag?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand een tip om ervoor te zorgen dat olijfolie niet zo spettert als je aan het koken bent?
Ik mik er altijd een mooie scheut olijfolie in, maar dat heeft altijd als gevolg dat ik als een debiel met ovenwanten aan moet staan.
Daar heb ik nooit last van, geen idee hoe dat komt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand een tip om ervoor te zorgen dat olijfolie niet zo spettert als je aan het koken bent?
Ik mik er altijd een mooie scheut olijfolie in, maar dat heeft altijd als gevolg dat ik als een debiel met ovenwanten aan moet staan.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:03 schreef golfer het volgende:
Ook FireFox er maar opgezet. Kon niet echt wennen aan IE versie 7.
22quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:11 schreef VoreG het volgende:
Ik ben 13,7 met "m'n echte leeftijd" en dat terwijl ik 22 word geschat en 19 ben./
Hehe vervelendquote:
tabjesquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Firefox geïnstalleerd
Das lekker met scrollen zeg
golfer heeft nu mijn favo's![]()
Ja, hoe zit het er nu mee Sien?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe vervelend
jij bent wel een sportief type.. rennen, squashen... daar kan ik nog een voorbeeld aannemen
Moet het allemaal nog even verder uitzoeken, maar voorlopig ben ik tevreden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:10 schreef appelsientje het volgende:![]()
goed bezig, je weet ook dat je thema's kan installeren (andere look)
Zeer moeizaam.quote:Hoe gaat 't trouwens met werk zoeken?
Ben wel 3 kilo afgevallen (heb mezelf op een dieet gezet, dus niet snoepen, niet te veel bier.... hard en zwaar leven dus)quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind de TT zo stom met dat PUB erinHet moet gewoon lekker ouderwets Café heten.
Echt kut is dat...quote:
wat heb je precies dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:48 schreef lookinforyou het volgende:
6 maart zal mijn laatste dag in de WW zijn.
Voor Bijstand kom ik neit in aanmerking, dus als ik voor die datum geen werk heb, krijg ik geen cent meer![]()
Heb nog wel een rechtzaak lopen tegen het UWV, maar dat zal nog wel ff duren
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben wel 3 kilo afgevallen (heb mezelf op een dieet gezet, dus niet snoepen, niet te veel bier.... hard en zwaar leven dus)
Ben al wel begonnen met sporten en dat bevalt me erg goed
Ik heb een torasic outlet syndrom, dat houdt in dat mijn sleutelbeen spieren en pezen blokkeert in mijn armen. Vaak dove armen en constant pijn. Kan alles wel maar beperkt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heb je precies dan als ik vragen mag?
Dat is erg klote. Hopelijk komt alles goed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb een torasic outlet syndrom, dat houdt in dat mijn sleutelbeen spieren en pezen blokkeert in mijn armen. Vaak dove armen en constant pijn. Kan alles wel maar beperkt.
Met die herkeuringen, gaan ze er vanuit, als je neit dood bent, kan je werken.
Heb ik ook nog het voordeel dat ik voor die tijd 40 uur werkte, dus ook nog een baan voor 40 uur moet gaan zoeken![]()
Volgens het UWV kom ik niet in aanmerking voor een herkeuring. Aangezien ik toch al een advocaat had voor 2 andere zaken. Heb ik gevraagd of ze in me deze ook wil bijstaan.
We zijn inmiddels al een jaar verder......
Heb wel gehoord dat het UWV alles eindeloos uitstelt. Dus dat kan nog nog wel een paar jaar duren.
Maar als ik dus geen werk vind (ben ook nog eens goedgekeurd met een arbeidshandicap, mag dus ook lang niet alles doen), zal ik vanaf 7 maart geen cent meer krijgen. Kan ik aan mijn huis beginnen (het lijkt wel Hans en Grietje). Wat ik dus eigenlijk niet van plan ben.
Mess heeft er weer een Mess van gemaakt inderdaadquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:28 schreef RayMania het volgende:
Hey, er mist een é. Heeft Mess weer lopen kloten?
Blame ray.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mess heeft er weer een Mess van gemaakt inderdaad
Ik ga geen gewaardeerde ex-collega's afvallenquote:
Ben ik ondergewaardeerd dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga geen gewaardeerde ex-collega's afvallen![]()
Ga met je tijd mee (maar wees wel blij dat het geen "Lounge" is)quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind de TT zo stom met dat PUB erinHet moet gewoon lekker ouderwets Café heten.
En da's weer een understatement (van het jaar)quote:
Niet normaal meerquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:03 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat is Bos lekker opstandig geworden sinds ie geen mod meer is![]()
Dat is nu het befaamde ex-crew fenomeen.quote:
Verzuurd hé, die FB topics komen nog wel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is nu het befaamde ex-crew fenomeen.
Het valt hem gewoon tegen tussen het normale gepeupel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:03 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat is Bos lekker opstandig geworden sinds ie geen mod meer is![]()
Ik ben niet verzuurd. Ik ben verbitterdquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Verzuurd hé, die FB topics komen nog wel.
Potje zout kopen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet verzuurd. Ik ben verbitterd![]()
Dat ben ik inderdaad niet gewendquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het valt hem gewoon tegen tussen het normale gepeupel.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:18 schreef SCH het volgende:
Heeft Bossie weer aandacht nodig?
Wat nou dan Bossie?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet verzuurd. Ik ben verbitterd![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]Valt het zo op dan?
Nee hoor, ik was een beetje in een dolle bui, ik zal weer de oude (serieuze) bos uithangen vanaf nu
Gekke dolle bossiequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]Valt het zo op dan?
Nee hoor, ik was een beetje in een dolle bui, ik zal weer de oude (serieuze) bos uithangen vanaf nu
Ik weet het, vooral de PI's gebruiken is nooit mijn sterkste kant geweestquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gekke dolle bossie
Gebruik dan ook smilies, dan snappen we je
Sarcasm does not hold on paper.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het, vooral de PI's gebruiken is nooit mijn sterkste kant geweest
Waar kan je zo'n leeftijdsgedoesite vinden?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:16 schreef pascalheister het volgende:
hoi
[..]
22ik zou je eerder 16 schatten
Google...quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:40 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Waar kan je zo'n leeftijdsgedoesite vinden?
1 e-tje meerquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Google...
jechteleeftijd.nl toch?
Echte leeftijd: 20.9quote:
Dat zijn toch dezelfde spieren?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:26 schreef Suijk het volgende:
Na een jaar ongeveer weer eens squashen voel je wel. Doe maar een pul bier.
Ja, nee, hou op. Ga bier halen, vrouwmens!quote:
*rent*quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:32 schreef Suijk het volgende:
Ja, nee, hou op. Ga bier halen, vrouwmens!
Kwam je nog langs start ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit het ziekenhuisop bezoek slechts!
Techniek ging nog wel, die korte sprintjes niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, mepte je ze er nog wel af Suijk? Of is het opnieuw beginnen.
That's in the namequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:18 schreef SCH het volgende:
Heeft Bossie weer aandacht nodig?
Nou ja ik ken heel wat "Bos"sen die graag wat aandacht krijgenquote:
OKeequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou ja ik ken heel wat "Bos"sen die graag wat aandacht krijgen
jij kan slotjes zetten!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou ja ik ken heel wat "Bos"sen die graag wat aandacht krijgen
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij kan slotjes zetten!
Lieve RayMania
Wat denk je ervan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Darts ging niet onverdienstelijk, 1x 140, paar keer 100.
Hé, een naamtopic.
Wil je zo graag FIFA?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vaduz! Gaymania! Messenga!
Sorry dat ik hem dicht gooidequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Darts ging niet onverdienstelijk, 1x 140, paar keer 100.
Hé, een naamtopic.
Maakt niet uit collega.quote:
quote:
wordt het druk morgen met die storm?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef sjimz het volgende:
Weltrsute Hoolers!
Woe to you, oh Earth and Sea. For the Devil sends the Beast with wrath, because he knows the time is short.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Wow to you oh earth and See
When the Devil sends the beast with rath, you know the time is short
Let hem who understand recken the number of the beast, for it is a human number
Its number is six hunderd and sixty six
'
of zo iets
![]()
Ik verheug me er al op.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef Againzender het volgende:
wordt het druk morgen met die storm?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Woe to you, oh Earth and Sea. For the Devil sends the Beast with wrath, because he knows the time is short.
Let him who hath understanding reckon the number of the Beast, for it is a human number.
It is number six-hundred-and-sixty-six.
*Insert intro*
Ik had deze reply van Lego verwachtquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Wow to you oh earth and See
When the Devil sends the beast with rath, you know the time is short
Let hem who understand recken the number of the beast, for it is a human number
Its number is six hunderd and sixty six
'
of zo iets
![]()
ja, ziet er zwaar uit voorlopig. Je ziet in het topic over de storm ook dat de 'liefhebbers' al helemaal door het huis stuiteren als een stel opgewonden kattenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verheug me er al op.
Voorspelling is dat het hier aan de kust flink tekeer zal gaan.
Van mij niet danquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had deze reply van Lego verwacht
Waar danquote:
doe het dan wel goedquote:
Ik zie de link Iron Maiden en Gothic ook nietquote:
Maiden ramt al die suffe gothic-lui van het veldquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie de link Iron Maiden en Gothic ook niet
* Bos81 zet Bring your Daughter... aan .....quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maiden ramt al die suffe gothic-lui van het veld![]()
Mooi nummer om mee te gaan slapen, weltrustenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 zet Bring your Daughter... aan .....![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooi nummer om mee te gaan slapen, weltrusten
Trusten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooi nummer om mee te gaan slapen, weltrusten
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Trusten.
Oh, en Maiden mikt alle zgn. Gothics van het veld af, makkelijk.
* Legolas_Greenleaf zet Tailgunner op.
me tooquote:
Kort maar snelquote:
Hier is dat Rotterdams Groenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef tong80 het volgende:
Wat is de lol er van door rood licht te rijden
Ik ben niet gepakt, scheelde niet veel vanmiddag, maar ze lieten me gaan. Misschien omdat ik door de pleurisregen reed en ze zich vast wel konden voorstellen dat ik liever binnen zatquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had je wel legitimatie bij je?.
Wat is de lol van wachten voor een stoplicht terwijl er niemand in de buurt is en het regent keihard?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef tong80 het volgende:
Wat is de lol er van door rood licht te rijden
Trusten tongquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
Snel kijken voor ie dicht is.
Filmpje van Katja die neukt
Nogmaals terusten
De uitkomst van je IQ-testquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
67
quote:
Hoeveel boetes schat je in?quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:40 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit Eindhoven, heerlijk om over zo'n verlaten snelweg te rijden
0quote:
Tenzij er messen in de buurt zijn, natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:47 schreef rubbereend het volgende:
0ik heet geen Appelsientje, ik kan me beheersen
maar dat is met vrouwen.... dan ben ik niet te houdenquote:Op donderdag 18 januari 2007 02:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij er messen in de buurt zijn, natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
0ik heet geen Appelsientje, ik kan me beheersen
veel regen en nog meer wind hier !quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:37 schreef Suijk het volgende:
Wel veel regen, maar nog weinig wind!
Sowieso gaat een paraplu vandaag niet echt werken geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:55 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heb ik geen paraplu meer hier, ligt nog op m'n stage.
Dan heeft het ook geen nut om m'n haar te kammen.
Gewoon tegen de wind in houden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sowieso gaat een paraplu vandaag niet echt werken geloof ik.
En de bus? Ze zijn er hier toch zo trots op dat er maximaal 400 meter van ieder huis een bus stopt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon tegen de wind in houden.
Het is maar 8 minuten lopen, van mijn huis naar Parkwijk Station.
![]()
De eerste bushalte is bij Parkwijk Stationquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
En de bus? Ze zijn er hier toch zo trots op dat er maximaal 400 meter van ieder huis een bus stopt?
Nouquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sowieso gaat een paraplu vandaag niet echt werken geloof ik.
Bang dat ie eraf gerukwindt wordt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:28 schreef RayMania het volgende:
Ik durf niet naar buiten, het is echt dramatisch hier.
Succes, het was leuk je 'gekend' te hebben!quote:
ja, op het moment dat de regen minder werd trok de wind even een partij aan!quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:43 schreef DIGGER het volgende:
Nou, de windvlagen zijn hier inmiddels al aardig begonnen. Wat een K-weer
Hier ook nog rustig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:48 schreef clauwheee het volgende:
Behalve wat regen hier nog niks...
Er ligt al 1 groene stalen golfplaat van het gebouw tegenover ons 2 meter naast een dikke mercedes van het ernaastgelegen bedrijf (autohandel).quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, op het moment dat de regen minder werd trok de wind even een partij aan!
Is dat zo? Help me es, ik weet het niet meer!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hier ook nog rustig.
Maar we wonen ook niet zover bij elkaar vandaan.
Ik woon in Hoogeveen dus half uurtje van Groningen ongeveerquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Is dat zo? Help me es, ik weet het niet meer!
Had ik ook nog neit gezegd volgens mij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:32 schreef clauwheee het volgende:
Oe ja das dichtbij! Wist ik echt niet!
Jaaaaa,t is leuk daar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:45 schreef clauwheee het volgende:
In m'n mooie stadje
Ben altijd weer blij als ik op de A7 rij en de stad weer voor me zie..als ik van het dorp van me ouders kom
Zeker niet!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Jaaaaa,t is leuk daar.
Dus jij zal niet gauw uit Grunn weggaan begrijp ik![]()
Handigquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef appelsientje het volgende:
En ben op mijn werk.. beetje gevaarlijk alleen, zag op de andere weghelft een dubbele vrachtwagen over de weg scharen (hij blokkeerd nu de A1 richting Amersfoort)
Hehe nee niet echt...quote:
Nou hier stormt het al behoorlijk hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe nee niet echt...![]()
En de storm moet nog beginnen.... ben benieuwd wat voor een chaos het vanmiddag gaat worden.
In Amsterdam ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Nou hier stormt het al behoorlijk hoor![]()
Je Uni is geraakt door rondvliegende hijskranenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef VoreG het volgende:
Zo maar nog een kratje bier halen, kijken of ik niet met krat en al omwaai.
En terecht, het is toch een lelijk kutgebouw.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Je Uni is geraakt door rondvliegende hijskranen![]()
Dan zag 'ie de wereld nu ondersteboven waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
En terecht, het is toch een lelijk kutgebouw.
Ik zit altijd in de binnenstad met de studie dus ik hoef daar niet te zitten. Een oudhuisgenoot van me die zou 2 verdiepingen onder de 'impact' een vak volgen, maar hij had geen zin om uit z'n nest te komen. Zonde, anders had hij nog wat spectaculairs meegemaakt.
Die 1e foto's zagen er nogal mild uit, dit ziet er al wat gevaarlijker uitquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Dan zag 'ie de wereld nu ondersteboven waarschijnlijk![]()
Succesquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die 1e foto's zagen er nogal mild uit, dit ziet er al wat gevaarlijker uit
[afbeelding]
Ik ga m'n leven wagen, als ik niet meer antwoord lig ik leveloos op de weg omdat ik geraakt ben door een takje.
Maar inmiddels al "zooi een paar straten verder", toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maak je oud papier dozen goed dicht, is een les voor de overburen. Wat een zooi op straat...
Hier ook, we hebben de deur maar op slot gedaan, anders woei hij telkens open. De overburen hebben nu een deur zonder ruit inmiddels.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Nou hier stormt het al behoorlijk hoor![]()
Wat kost dat nou, een klinker van de Zeeman? en tot hoeveel buien blijft de kleur goed?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het droog was wel, nu hebben we een gesponsorde straatklinkers.
Nice, de verwachting hier is dat de balkondeur er uit gaat donderenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier ook, we hebben de deur maar op slot gedaan, anders woei hij telkens open. De overburen hebben nu een deur zonder ruit inmiddels.
Deze?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef appelsientje het volgende:
En ben op mijn werk.. beetje gevaarlijk alleen, zag op de andere weghelft een dubbele vrachtwagen over de weg scharen (hij blokkeerd nu de A1 richting Amersfoort)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef DIGGER het volgende:
Hehe, er kwam net een Amerikaanse vlag "voorbij vliegen".
Die was dus van het autobedrijf schuin tegenover.
Mooie foto.quote:
Nee, zo'n autobedrijf is het niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt er zo nog zoiets van, ik zag net een Opel Corsa voorbij komen, eveneens van het autobedrijf?
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon tegen de wind in houden.
Het is maar 8 minuten lopen, van mijn huis naar Parkwijk Station.
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
En de bus? Ze zijn er hier toch zo trots op dat er maximaal 400 meter van ieder huis een bus stopt?
conclusie.... Ray doet 8 minuten over 400mquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
De eerste bushalte is bij Parkwijk Station.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:58 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
[..]
[..]
conclusie.... Ray doet 8 minuten over 400m
ben je weleens links ingehaald door een slak?
het gaat ook harder en ze gaan straks nog harder worden!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Weet niet hoe het elders in Nederland is, maar de windvlagen hier zijn duidelijk harder en feller dan vorige week.
Het is ook afwisselender, het verschil tussen even geen windvlaag en wel een windvlaag is veel groter, vorige week woei de wind, buiten de windvlagen om, harder dan nu, maar nu zijn de windvlagen krachtiger.
Ben benieuwd voor vanmiddag....
sowieso oud papier in de regen is alquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maak je oud papier dozen goed dicht, is een les voor de overburen. Wat een zooi op straat...
Goeiemorgen!
Neuh hoor, hij klopt tot nog toe altijd, dit jaar worden we het nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Vom,
Ik weet dat je even afwezig bent geweest, maar die 1e regel uit je signature, is die niet van vorige eeuw of zo?
quote:Ook Tien gaat pokeren
Na RTL 7 en Veronica gaat nu ook Tien een wekelijkse portie poker in de programmering injecteren. Vanaf eind februari gaat Tien elke zaterdag om 23u30 het half uur durende programma 'Poker op Tien' uitzenden, dat blijkt uit optimalisaties van het programmaschema die de zender bekend heeft gemaakt. RTL 7 zond al eerder de 'Master Classics of Poker' uit, op Veronica is vrijwel de hele week buitenlands poker te zien, aangevuld met het eigen 'Veronica Poker'.
Texas Hold' emquote:
lieten ze maar meer fatsoenlijk poker op tv zien ipv die shit van partypokerquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:44 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Texas Hold' emmaar word nu wel gek van al dat publiciteit voor poker. Begint nu wel belachelijk irritant te worden.
Gewoon verplaatsing van de stromingen... meer nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:43 schreef VoreG het volgende:
Ik snap helemaal niks van het broeikaseffect.
In Amerika is het -15 , in Canada is het -30, in Nederland is het +12 en storm, in Melbourne is het 40 graden
het wachten is op de ijstijd over een paar jaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gewoon verplaatsing van de stromingen... meer niet
Hallo, het waait een beetje. We gaan niet doodquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:53 schreef popolon het volgende:
Zijn jullie er allemaal nog? Iedereen ok?
In Utrecht lijkt toch misschien wel een dode gevallenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo, het waait een beetje. We gaan niet dood.
Nee wordt alleen warmer hierquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wachten is op de ijstijd over een paar jaar
Kunt wel zien dat jij journalist bent.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:54 schreef SCH het volgende:
In Utrecht lijkt toch misschien wel een dode gevallen
Inderdaad, ik houd goed in de gaten wat er gebeurtquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kunt wel zien dat jij journalist bent.![]()
Wat er ooit misschien toch wel eens lijkt te kunnen gaan gebeurenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, ik houd goed in de gaten wat er gebeurt![]()
die opwarming kan tot gevolg hebben dat er hier weer een ijstijd komtquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee wordt alleen warmer hier
Ermelo aan Zee
Nee, ik vertel wat ik lees en hoor en ook geruchten kunnen interessant zijn en Nick zei dat ze nog steeds zoeken en dat als er nog iemand in zit, die niet meer leeft en op Fok gaat het gerucht dat er een dode is geborgen - zou kunnen toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat er ooit misschien toch wel eens lijkt te kunnen gaan gebeuren![]()
Kaiser Chiefsquote:Ruby, Ruby, Ruby, Ruby
Ahaa-ahaa-aaaa
Do ya, do ya, do ya, do ya
Ahaa-ahaa-aaaa
Now what ya doing, doing to me?
Ahaa-ahaa-aaaa
Ruby, Ruby, Ruby, Ruby
Ahaa-ahaa-aaaa
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb windvrij van school!Net na 't begin van het 6e uur kwam de conrector binnen dat iedereen weg móest omdat het anders te gevaarlijk zou worden om naar huis te gaan. En dat de veerpont uit de vaart gaat. Gelukkig had ik de laatste of de eennalaatste
Maar het waaide als een gek, gelukkig had ik windje mee.
Vanavond weer naar school, dan komt de schrijver Tim Krabbé op bezoek. Als het nog doorgaat tenminste.
Mooiquote:In verband met de extreme weersomstandigheden wordt de avond met Tim Krabbé tot nader order uitgesteld.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef DarkShine het volgende:
Mijn school
Ben uit de les gezet omdat ik mijn telefoon vasthad. Reden leraar: 'bedreiging, intimidatie & schending van de privacy'. Volgens hem heb ik hem gefilmd, ik duwde alleen een oproep weg![]()
![]()
Zelfde mongool als onlangs is dat weer :q
I agree.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lieten ze maar meer fatsoenlijk poker op tv zien ipv die shit van partypoker
Rotterdamquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
nog wat schade in Nederland:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |