al gemeld in FBquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef AirRaid het volgende:
iets mompelt over een vergeten topicnummer
Level 7 met 105 seconden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://www.newgrounds.com/portal/view/357700
Leuk spel.
Jij speelt met je reserves neem ik aan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef AirRaid het volgende:
Suijk wat doe je
Destron Elsloo FC - Waterwijk FC (32 minuten gespeeld) 1 - 3
uhm neequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij speelt met je reserves neem ik aan?
Ik ken mijn team nog niet eens echt goed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef AirRaid het volgende:
[..]
uhm nee![]()
speel alleen op 4 plekken niet met de eerste keus![]()
Ik had net op de 2e poging. (3e als je die ene waarbij m'n moeder binnenkwam meerekende, dat was 20 sec.quote:
nog droog thuis gekomen??quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ken mijn team nog niet eens echt goed.Maar je komt er nog wel overheen. Denk ik. Ik was al blij als ik uberhaupt zou scoren.
Nee.quote:
Anti baklaag?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand een tip om ervoor te zorgen dat olijfolie niet zo spettert als je aan het koken bent?
Ik mik er altijd een mooie scheut olijfolie in, maar dat heeft altijd als gevolg dat ik als een debiel met ovenwanten aan moet staan.
Daar heb ik nooit last van, geen idee hoe dat komt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand een tip om ervoor te zorgen dat olijfolie niet zo spettert als je aan het koken bent?
Ik mik er altijd een mooie scheut olijfolie in, maar dat heeft altijd als gevolg dat ik als een debiel met ovenwanten aan moet staan.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:03 schreef golfer het volgende:
Ook FireFox er maar opgezet. Kon niet echt wennen aan IE versie 7.
22quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:11 schreef VoreG het volgende:
Ik ben 13,7 met "m'n echte leeftijd" en dat terwijl ik 22 word geschat en 19 ben./
Hehe vervelendquote:
tabjesquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Firefox geïnstalleerd
Das lekker met scrollen zeg
golfer heeft nu mijn favo's![]()
Ja, hoe zit het er nu mee Sien?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe vervelend
jij bent wel een sportief type.. rennen, squashen... daar kan ik nog een voorbeeld aannemen
Moet het allemaal nog even verder uitzoeken, maar voorlopig ben ik tevreden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:10 schreef appelsientje het volgende:![]()
goed bezig, je weet ook dat je thema's kan installeren (andere look)
Zeer moeizaam.quote:Hoe gaat 't trouwens met werk zoeken?
Ben wel 3 kilo afgevallen (heb mezelf op een dieet gezet, dus niet snoepen, niet te veel bier.... hard en zwaar leven dus)quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind de TT zo stom met dat PUB erinHet moet gewoon lekker ouderwets Café heten.
Echt kut is dat...quote:
wat heb je precies dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:48 schreef lookinforyou het volgende:
6 maart zal mijn laatste dag in de WW zijn.
Voor Bijstand kom ik neit in aanmerking, dus als ik voor die datum geen werk heb, krijg ik geen cent meer![]()
Heb nog wel een rechtzaak lopen tegen het UWV, maar dat zal nog wel ff duren
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben wel 3 kilo afgevallen (heb mezelf op een dieet gezet, dus niet snoepen, niet te veel bier.... hard en zwaar leven dus)
Ben al wel begonnen met sporten en dat bevalt me erg goed
Ik heb een torasic outlet syndrom, dat houdt in dat mijn sleutelbeen spieren en pezen blokkeert in mijn armen. Vaak dove armen en constant pijn. Kan alles wel maar beperkt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heb je precies dan als ik vragen mag?
Dat is erg klote. Hopelijk komt alles goed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb een torasic outlet syndrom, dat houdt in dat mijn sleutelbeen spieren en pezen blokkeert in mijn armen. Vaak dove armen en constant pijn. Kan alles wel maar beperkt.
Met die herkeuringen, gaan ze er vanuit, als je neit dood bent, kan je werken.
Heb ik ook nog het voordeel dat ik voor die tijd 40 uur werkte, dus ook nog een baan voor 40 uur moet gaan zoeken![]()
Volgens het UWV kom ik niet in aanmerking voor een herkeuring. Aangezien ik toch al een advocaat had voor 2 andere zaken. Heb ik gevraagd of ze in me deze ook wil bijstaan.
We zijn inmiddels al een jaar verder......
Heb wel gehoord dat het UWV alles eindeloos uitstelt. Dus dat kan nog nog wel een paar jaar duren.
Maar als ik dus geen werk vind (ben ook nog eens goedgekeurd met een arbeidshandicap, mag dus ook lang niet alles doen), zal ik vanaf 7 maart geen cent meer krijgen. Kan ik aan mijn huis beginnen (het lijkt wel Hans en Grietje). Wat ik dus eigenlijk niet van plan ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |