neu, niet eens helemaal. Alleen maar wanneeer het gaat om het opkomen voor vrienden en loyaliteit. Maar verkeerd en goed zijn soms zo relatief. Zeker in dit geval. Ligt er maar net aan welk criterium je gebruikt. Maar juist door de ontkenning van dat deel hoor zal ik opkomen voor diegenen die jij (en mensen die er op eenzelfde manier naar kijken) afschrijft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Liever het verkeerd hebben met vrienden dan gelijk in je 1tje ?
Prima, maar als iemand beweert dat het doodnormale fenomeen van een lens-flare of interne-lens-reflectie een geest moet voorstellen heb ik geen behoefte om solidair te zijn, maar om iemand te helpen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neu, niet eens helemaal. Alleen maar wanneeer het gaat om het opkomen voor vrienden en loyaliteit. Maar verkeerd en goed zijn soms zo relatief. Zeker in dit geval. Ligt er maar net aan welk criterium je gebruikt. Maar juist door de ontkenning van dat deel hoor zal ik opkomen voor diegenen die jij (en mensen die er op eenzelfde manier naar kijken) afschrijft.
Ik wil daar niet zo zwart wit in zijn. En nee... ik hoef niet perse gelijk te hebben.
En als het wel om een heel erg zwart wit principe gaat waar ik heeel erg zwaar aan til, dan maakt het me ook geen ruk uit om in mijn eentje op de zeepkist staand gelijk te hebben. Al is de hele wereld ertegen.
Ik denk niet dat iedereen gelijk is helemaalquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef sararaats het volgende:
ik bash niemand
iedereeen is gelijk voor mij
Wat vindt jij zo interessant aan de realiteit?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Prima, maar als iemand beweert dat het doodnormale fenomeen van een lens-flare of interne-lens-reflectie een geest moet voorstellen heb ik geen behoefte om solidair te zijn, maar om iemand te helpen.
En helpen houdt niet in dat je z'n hoofd vol laat met crap, maar dat je vertelt dat het een doodnormaal fenomeen is.
En als ik vervolgens aangevallen wordt door mensen die liever politiek-correct vinden dat je iemand in z'n waarde moet laten met z'n waandenkbeelden, dan heb ik liever in m'n 1tje gelijk dan dat ik me aan moet passen aan mensen die toegeven dat de waarheid en de realiteit ze niet zo interesseren.
Er werd altijd gezegd door sommige critici dat als ze een kritisch topic zouden openen de truthers (whatever that is) zich er niet zouden laten zien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:17 schreef Metro2005 het volgende:dit topic is inmiddels gekaapt en overgenomen door truthers die er nu een 2e truth ouwehoer van maken
Volgens mij hebben we zelfs de topicstarters weggejaagdquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Er werd altijd gezegd door sommige critici dat als ze een kritisch topic zouden openen de truthers (whatever that is) zich er niet zouden laten zien.
Die stelling is in ieder geval onderuit![]()
Onwetendheidquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:23 schreef Nee het volgende:
Waar komt de frustratie eigenlijk vandaan?
Hee die postte je gisteren ook alquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:35 schreef Metro2005 het volgende:
I hereby declare this topic
HIJACKED
[afbeelding]
by thruthers
Grappig hoor dat je dat zo ervaart.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Prima, maar als iemand beweert dat het doodnormale fenomeen van een lens-flare of interne-lens-reflectie een geest moet voorstellen heb ik geen behoefte om solidair te zijn, maar om iemand te helpen.
En helpen houdt niet in dat je z'n hoofd vol laat met crap, maar dat je vertelt dat het een doodnormaal fenomeen is.
En als ik vervolgens aangevallen wordt door mensen die liever politiek-correct vinden dat je iemand in z'n waarde moet laten met z'n waandenkbeelden, dan heb ik liever in m'n 1tje gelijk dan dat ik me aan moet passen aan mensen die toegeven dat de waarheid en de realiteit ze niet zo interesseren.
NWO, Illuminatie.. maar dan niet verlicht.. bedoel je zoiets?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen Metro. Je weet nooit vanuit welke hoeken ze kunnen komen aanvallen. Het lijkt een beetje op een alien-attack dus. Je denkt dat ze weg zijn en je denkt dat ze niets meer weten te zeggen en daarna slaan ze weer terug nadat ze uren lang hebben lopen denken wat ze nog meer kunnen zeggen om af te kraken.
Ze zitten nu in een hoekje te bedenken van plannen om iets destructiefs "toe te voegen". This is war!!!!!
Maar we moeten een schild vormen dus. Zoals in Star Wars.
Als wij een schild weten te vormen dan kunnen we iedere aanval de kop indrukken, we kunnen ze allemaal monddood maken met woorden, met een beetje samenwerking.
Use the force!!!!![]()
ik heb goed gebruik gemaakt van de 1 arm zwaai pompoensmileyquote:
whehehe ik zie het ja. geweldig topic ook trouwensquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb goed gebruik gemaakt van de 1 arm zwaai pompoensmileyVoorspellingstopic Oversight is comin' to town! Defcon 4!
Iedereen leeft in zijn persoonlijk gecreëerde psychose, dat is het probleem.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef Zyggie het volgende:
TRU-ers beleven enkele collectieve psychoses. Ik ben niet te lui om ze daarop te wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |