abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45444920
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:55 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Liever het verkeerd hebben met vrienden dan gelijk in je 1tje ?
neu, niet eens helemaal. Alleen maar wanneeer het gaat om het opkomen voor vrienden en loyaliteit. Maar verkeerd en goed zijn soms zo relatief. Zeker in dit geval. Ligt er maar net aan welk criterium je gebruikt. Maar juist door de ontkenning van dat deel hoor zal ik opkomen voor diegenen die jij (en mensen die er op eenzelfde manier naar kijken) afschrijft.
Ik wil daar niet zo zwart wit in zijn. En nee... ik hoef niet perse gelijk te hebben.
En als het wel om een heel erg zwart wit principe gaat waar ik heeel erg zwaar aan til, dan maakt het me ook geen ruk uit om in mijn eentje op de zeepkist staand gelijk te hebben. Al is de hele wereld ertegen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:00:50 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45444922
Maar ik interesseer me dus ook in films, muziek en sport en het nieuws en politiek dus. Alleen hou ik me niet zo bezig daarmee nu, wie weet in de toekomst meer. Ondanks dat heb ik genoeg berichten geschreven die ergens anders over gaan. Dus zo vreemd is deze koekkoek niet. Wereld normale zaken kan ook naar voren komen, maar dan wederom het feit dat het me niet aanspreekt om over te schrijven, ik mis dan de uitdaging omdat het te simpel is.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:02:00 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45444946
Verkeerd en gelijk hebben kun je ook boeken over schrijven.

Wie heeft het aan het rechte eind? Is er uberhaupt 1 persoon op deze wereld die de waarheid in a4-formaat weet te publiceren en dat de hele wereld populatie erachter aanloopt? Dat kan niet omdat meningen verschillen. Mensen zijn het niet zomaar met elkaar eens. En de een leeft anders dan de ander. Ik vraag me dan vaak af waarom mensen zo'n moeite hebben om een levenswijze van iemand te respecteren? Waarom is het zo moeilijk om respet op te brengen voor iemand die even anders handeld?

Moet iedereen dan hetzelfde gedrag vertonen? Wordt dat niet saai?

We zijn toch individuen of niet soms? En als ik zeg dat we individuen zijn ben ik weer niet correct. Ik ben een individu. Ik kan niet over anderen spreken. Als ik zeg dat wij individuen zijn dan is dat foutief. Ik ben individueel. Wat anderen zijn weet ik niet. Omdat ik niet in anderen kan kijken.

Je hebt wel mensen die alles over 1 kam scheren. Maar dat is een ander verhaal.
pi_45445005
ik bash niemand

iedereen is gelijk voor mij

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 17-01-2007 18:19:04 ]
Werewolf
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:04:59 #55
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_45445026
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

neu, niet eens helemaal. Alleen maar wanneeer het gaat om het opkomen voor vrienden en loyaliteit. Maar verkeerd en goed zijn soms zo relatief. Zeker in dit geval. Ligt er maar net aan welk criterium je gebruikt. Maar juist door de ontkenning van dat deel hoor zal ik opkomen voor diegenen die jij (en mensen die er op eenzelfde manier naar kijken) afschrijft.
Ik wil daar niet zo zwart wit in zijn. En nee... ik hoef niet perse gelijk te hebben.
En als het wel om een heel erg zwart wit principe gaat waar ik heeel erg zwaar aan til, dan maakt het me ook geen ruk uit om in mijn eentje op de zeepkist staand gelijk te hebben. Al is de hele wereld ertegen.
Prima, maar als iemand beweert dat het doodnormale fenomeen van een lens-flare of interne-lens-reflectie een geest moet voorstellen heb ik geen behoefte om solidair te zijn, maar om iemand te helpen.
En helpen houdt niet in dat je z'n hoofd vol laat met crap, maar dat je vertelt dat het een doodnormaal fenomeen is.

En als ik vervolgens aangevallen wordt door mensen die liever politiek-correct vinden dat je iemand in z'n waarde moet laten met z'n waandenkbeelden, dan heb ik liever in m'n 1tje gelijk dan dat ik me aan moet passen aan mensen die toegeven dat de waarheid en de realiteit ze niet zo interesseren.
zzz
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:06:08 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45445067
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef sararaats het volgende:
ik bash niemand

iedereeen is gelijk voor mij
Ik denk niet dat iedereen gelijk is helemaal

Mensen verschillen van elkaar. We hebben inderdaad overeenkomsten en sommige mensen willen zien dat we allemaal hetzelfde zijn. Maar we zijn niet hetzelfde. Anders zouden we allemaal hetzelfde zeggen en beweren en dan zouden we allemaal hetzelfde dragen en doen. Dan zouden we allemaal dezelfde baan hebben.

We hebben andere interesses en denkbeelden en nog meer.

Hoewel sommigen iemand geen eigen leven gunnen.
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:06:54 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45445092
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Prima, maar als iemand beweert dat het doodnormale fenomeen van een lens-flare of interne-lens-reflectie een geest moet voorstellen heb ik geen behoefte om solidair te zijn, maar om iemand te helpen.
En helpen houdt niet in dat je z'n hoofd vol laat met crap, maar dat je vertelt dat het een doodnormaal fenomeen is.

En als ik vervolgens aangevallen wordt door mensen die liever politiek-correct vinden dat je iemand in z'n waarde moet laten met z'n waandenkbeelden, dan heb ik liever in m'n 1tje gelijk dan dat ik me aan moet passen aan mensen die toegeven dat de waarheid en de realiteit ze niet zo interesseren.
Wat vindt jij zo interessant aan de realiteit?

Lees je nooit boeken en kijk je nooit films die anders zijn dan de realiteit?

Ik wil de mensen niet de kost geven die bezig zijn met hobbies die totaal onrealistisch zijn. Verdiep je maar eens erin, dan zul je zien dat er genoeg mensen zijn die ergens anders hun toevlucht tot zoeken. Als jij muziek luistert dan zoek je zelfs iets dat niet realistisch is.

Wat is realitistisch?

Leg eens uit wat jij verstaat onder de realiteit?

Oorlog in Irak? Armoede in derde wereld landen? Een kop koffie die je proeft? Het tastbare?

Schilderijen als de nachtwacht zijn ook niet realistisch. Kunst is niet realistisch. Het is realistisch in de zin dat het gemaakt is door mensen, maar het is ontstaan uit verbeeldingskracht.
pi_45445377
dit topic is inmiddels gekaapt en overgenomen door truthers die er nu een 2e truth ouwehoer van maken

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator woensdag 17 januari 2007 @ 18:20:39 #59
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45445449
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:17 schreef Metro2005 het volgende:
dit topic is inmiddels gekaapt en overgenomen door truthers die er nu een 2e truth ouwehoer van maken

Er werd altijd gezegd door sommige critici dat als ze een kritisch topic zouden openen de truthers (whatever that is) zich er niet zouden laten zien.
Die stelling is in ieder geval onderuit
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_45445477
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Er werd altijd gezegd door sommige critici dat als ze een kritisch topic zouden openen de truthers (whatever that is) zich er niet zouden laten zien.
Die stelling is in ieder geval onderuit
Volgens mij hebben we zelfs de topicstarters weggejaagd
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45445533
Waar komt de frustratie eigenlijk vandaan?
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:25:08 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45445580
Even over de realiteit nog

In hoeverre kun je spreken dat je leefbaar bent in een realiteit? Is de realiteit wel zo aanwezig in het bestaan van ons?

L.Dellinger heeft het erover dat hij mensen niet respecteert die niet bezig zijn met de realiteit. Ondertussen is hij wel mooi actief op internet en op een forum dat weer staat voor een sub-realiteit. Waar wij nu actief op zijn dat is geen realiteit. Een sub-realiteit eerder. Dus dan heeft hij geen respect voor mensen die niet bezig zijn met waarheid en realiteit, ondertussen zit hij wel mooi actief te wezen in een sub-realiteit.

Wel een mooie reden tot openen van een nieuw topic.

" In hoeverre kun je spreken dat de mensheid leefbaar is in de realiteit"

Ik zal dat niet hier gaan doen maar later in een apart topic, dit topic gaat wel richting de bookmarkt

Maar toch is het hier even ontopic, je gaat stellingen afbreken van mensen en je gaat stellingen verdedigen ook.

De realiteit Zit de realiteit tussen je oren of kun je niet spreken over een realiteit tussen je oren? Is de realiteit alleen hetgeen dat de film laat zien die op je netvlies valt? Is je denkwereld misschien onrealistisch ondanks dat je zelf denkt dat je oh zo in de realiteit staat?

Zomaar een gestoorde gedachte van mij dus

In hoeverre kun je spreken over een realiteit waar wij in leven en wat is zo mooi aan die realiteit? Waarom ben je een minder mens als je je aandacht vestigd op iets anders?

Ieder mens heeft fantasie, daar ontstaat muziek, films en kunst door en nog veel meer door, zelfs sporten zijn ontstaan uit fantasie, iemand moest toch het voetbalspel ontdekken en de rest van alle sporten, is sport misschien ook onrealistisch? Dus is niet ieder mens totaal onrealistisch aangelegd?
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:27:25 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45445631
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:23 schreef Nee het volgende:
Waar komt de frustratie eigenlijk vandaan?
Onwetendheid

Schreeuwen in de ruimte volgens mij

Commentaar leveren om commentaar te leveren zonder dat ze beseffen waar het om draait. Oogkleppen op hebben en blindelings gedrag vertonen zonder ook maar 1 meter in de verte of diepte of hoogte te kunnen kijken. Een betonnen plank voor de kop ook. Ze denken aan truth en zijn er 10 seconde mee bezig en hebben een kortzichtige mening klaar liggen.

Krap denken en niet ruim denken. Oppervlakkigheid en ga zo door
pi_45445668
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:31:58 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45445749
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
Hee die postte je gisteren ook al

Welke cartoon is dat? Is die al op cartoon network te zien als Dextor?

Cartoon network dus ook Ook totaal niet realistisch maar wel populair bij zowel kinderen als volwassenen. De game industrie hetzelfde geval, totaal niet realistisch maar wel een booming business te noemen.

Dus wat is er nu zo mooi aan de realiteit?

Waarom gaan mensen over tot het kopen van films en muziek en games en kunst en nog meer?

En dan om aansluiting te vinden om het forum the truth

Ook hier is het niet realistisch nee. Maar daarom eens zo interessant Net zoals de sub-site games interessant is op fok! en net zoals het forum onzin interessant is. Ook in onzin gaat het niet om realistische zaken.

En nu stop ik anders raak ik in galop !!!!!

Als mensen een geestveschijning zien dan is dat toch mooi of niet soms? Wat is daarop tegen? Ahnee, tuurlijk niet, je bent dan gestoord omdat je niet realistisch bent Laten we allemaal bezig zijn met de oorlog in Irak, daar wordt je vrolijker van Laten we allemaal een zwarte VW rijden en allemaal hetzelfde denken en zien en nog meer. Daar zal de wereld beter op worden
pi_45447871
I hereby declare this topic

HIJACKED

by thruthers

woensdag 17 januari 2007 @ 19:58:53 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45448763
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:35 schreef Metro2005 het volgende:
I hereby declare this topic

HIJACKED

[afbeelding]

by thruthers

Niet te vroeg juichen Metro. Je weet nooit vanuit welke hoeken ze kunnen komen aanvallen. Het lijkt een beetje op een alien-attack dus. Je denkt dat ze weg zijn en je denkt dat ze niets meer weten te zeggen en daarna slaan ze weer terug nadat ze uren lang hebben lopen denken wat ze nog meer kunnen zeggen om af te kraken.

Ze zitten nu in een hoekje te bedenken van plannen om iets destructiefs "toe te voegen". This is war!!!!!

Maar we moeten een schild vormen dus. Zoals in Star Wars.

Als wij een schild weten te vormen dan kunnen we iedere aanval de kop indrukken, we kunnen ze allemaal monddood maken met woorden, met een beetje samenwerking.

Use the force!!!!

pi_45449635
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Grappig hoor dat je dat zo ervaart.

Mijn ervaring is dat IK niet afgefikt word als ik het niet eens ben met een bepaalde gedachtengang en dat kenbaar maak. Maar dat zal ook wel komen omdat ik niet alles wat niet in de boekjes staat affik maar mogelijkheden eerst echt overweeg. En omdat de intentie ook nooit affikken is.

Dus ik denk echt dat toonzetting er heel veel mee van doen heeft.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45449658
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen Metro. Je weet nooit vanuit welke hoeken ze kunnen komen aanvallen. Het lijkt een beetje op een alien-attack dus. Je denkt dat ze weg zijn en je denkt dat ze niets meer weten te zeggen en daarna slaan ze weer terug nadat ze uren lang hebben lopen denken wat ze nog meer kunnen zeggen om af te kraken.

Ze zitten nu in een hoekje te bedenken van plannen om iets destructiefs "toe te voegen". This is war!!!!!

Maar we moeten een schild vormen dus. Zoals in Star Wars.

Als wij een schild weten te vormen dan kunnen we iedere aanval de kop indrukken, we kunnen ze allemaal monddood maken met woorden, met een beetje samenwerking.

Use the force!!!!

NWO, Illuminatie.. maar dan niet verlicht.. bedoel je zoiets?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45449722
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45451384
pi_45451430
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:14 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb goed gebruik gemaakt van de 1 arm zwaai pompoensmiley

Voorspellingstopic Oversight is comin' to town! Defcon 4!
Sir Winston Churchill
pi_45451630
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik heb goed gebruik gemaakt van de 1 arm zwaai pompoensmiley

Voorspellingstopic Oversight is comin' to town! Defcon 4!
whehehe ik zie het ja. geweldig topic ook trouwens
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:43:36 #74
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_45452448
TRU-ers beleven enkele collectieve psychoses. Ik ben niet te lui om ze daarop te wijzen.
Zyggie.
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:45:10 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45452517
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef Zyggie het volgende:
TRU-ers beleven enkele collectieve psychoses. Ik ben niet te lui om ze daarop te wijzen.
Iedereen leeft in zijn persoonlijk gecreëerde psychose, dat is het probleem.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')