Je vergat een woordje.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef tontorico het volgende:
Volgens mij zijn de Truthers meer de mensen die niet gewoon "iets" aannemen, maar alle mogelijke rationele scenario's eerst willen uitsluiten voordat ze een mening voor zichzelf vormen.
Jup, de gemiddelde truther in ieder geval wel. Maarja, als je dan uitkomt op een mening die niet strookt met de gevestigde waarheid dan is het een vrijbrief voor [bepaalde mensen] om ze maar te ridiculiseren. Het is mens-eigen, helaasquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef tontorico het volgende:
Volgens mij zijn de Truthers meer de mensen die niet gewoon "iets" aannemen, maar alle mogelijke scenario's eerst willen uitsluiten voordat ze een mening voor zichzelf vormen.
Dat ervaar ik anders. In de wetenschap worden namelijk alle opties afgegaan. In TRU merk ik vaak dat juist ergens de tanden ingezet wordt en dan vervolgens al het andere genegeerd wordt en enige vorm van zelfreflectie ontbreekt. Dan wordt alles opzij gezet, al het logische weg gezet, alles om de theorie waar in geloofd wordt te ondersteunen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef tontorico het volgende:
Volgens mij zijn de Truthers meer de mensen die niet gewoon "iets" aannemen, maar alle mogelijke scenario's eerst willen uitsluiten voordat ze een mening voor zichzelf vormen.
Omdat die mening op pure verzinsels is gebaseerd is het ook helemaal niet vreemd om deze te ridiculiseren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, de gemiddelde truther in ieder geval wel. Maarja, als je dan uitkomt op een mening die niet strookt met de gevestigde waarheid dan is het een vrijbrief voor [bepaalde mensen] om ze maar te ridiculiseren. Het is mens-eigen, helaas.
Geldt net zo goed voor de mensen die de wetenschappelijke weg ambiëren. In quantum-wetenschap zijn ze nu al zo ver dat er wetenschappers zijn die 'toeval' als wetenschappelijk verantwoorde verklaring hebben op onverklaarbare gedragingen van de quantumdeeltjes.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat ervaar ik anders. In de wetenschap worden namelijk alle opties afgegaan. In TRU merk ik vaak dat juist ergens de tanden ingezet wordt en dan vervolgens al het andere genegeerd wordt en enige vorm van zelfreflectie ontbreekt. Dan wordt alles opzij gezet, al het logische weg gezet, alles om de theorie waar in geloofd wordt te ondersteunen.
Als je met regelmaat een bezoek aan het forum TRU brengt en ook nog het gros van de onzin die daar verkocht wordt gelooft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:53 schreef senesta het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk een Truther?
Als je niet 'neequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:53 schreef senesta het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk een Truther?
Jij vat em niet helemaal. Niet zo verrassend overigensquote:
[persoonlijk worden doe je maar niet.]quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij vat em niet helemaal. Niet zo verrassend overigens.
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:01 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
[persoonlijk worden doe je maar niet.]
Wie wordt hier nu persoonlijk?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij vat em niet helemaal. Niet zo verrassend overigens.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat je ergens in gelooft okay; maar Truthers zijn geneigd om alles te geloven wat ze elkaar maar wijs kunnen maken en vervolgens zijn alle mensen die daar kritiek op hebben kortzichtig, dom, narrow minded, gehersenspoeld etc etc
Je ziet bij deze mensen stuk voor stuk dat ze of werkeloos zijn, een of andere kansloze flutbaan hebben of gesjeesd student zijn. Ik ben nog niet een zweverig figuur tegengekomen die echt in staat is een topbaan te vervullen. Dat zegt toch wel een hoop over die mensen imho.
Ik behandel mensen zoals ze [blijkbaar] behandeld willen worden. Jij gaat afgeven dus wordt er op jou afgegeven. Bij A_M ging het gewoon te ver. Dus niets hypocriet. Als jij een eikel wilt zijn dan word je als een eikel behandeld. Simpel zat toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wie wordt hier nu persoonlijk?
Typisch en hypocriet
Alweer een nominatiequote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alweer een nominatie![]()
Volgende fok! awards val ik dus nog meer in de prijzen
Jup, geopend door een tru-scepticus zelf dus kan het mooi gebruikt wordenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wel okey dit topic, dat scheelt een hoop vervuiling in de rest van de topics. Hier lekker bashen en de rest is schoon van dat gezever.
Straks verdien ik nog een fortuin met fokkenquote:
Kunnen wij ons nu afreageren eindelijk dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, geopend door een tru-scepticus zelf dus kan het mooi gebruikt worden.
Je kan altijd een weerwoord geven natuurlijk, maar bashen om het bashen is ook niet echt handigquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kunnen wij ons nu afreageren eindelijk dus
Zoals de frusti's al jaren lang zich afreageren in ieder topic hier?
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan altijd een weerwoord geven natuurlijk, maar bashen om het bashen is ook niet echt handig.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:26 schreef jogy het volgende:
wat was het ookalweer, don't let an idiot drag you down to his leven because he will beat you with his expierence ofzo. dat dus.
Dat is altijd een kwestie van een subjectieve levensvisie jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zoiets jah, maar wie de idioot in het verhaal is dat is altijd de hamvraag
Klopt, altijd beleefd blijven maar soms is het wel eens leuk om terug te ketsen naar de pot die de ketel verwijt. Je ketst terug naar de pot en de pot ziet in dat hij zelf best wel eens niet zo heel normaal kan zijn als hij zelf denkt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is altijd een kwestie van een subjectieve levensvisie ja.
Maar in dit geval kan je gewoon op een beleefde of gelijkwaardige toon discussiëren om geen 'idioot' te zijn.
goed plan..en dan bij herhaling een Ban is bij deze ook mogelijk..hadden ze maar in het truth bash topic moeten postenquote:Puik plan TS
Hiermee creeer je ook gelijk de mogelijkheid voor ons om alle denigrerende, bash en trol posts te verwijderen met een verwijzing naar dit topic, kun je toch je ei kwijt
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:40 schreef L.Denninger het volgende:
Hoera !!! Ik heb na 5 jaar m'n eerste nuttige topic geopend !!
geen ideequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef L.Denninger het volgende:
Oeh,
en valt er nog een scheiding aan te brengen in de Truthers ?
zeg maar de lui die "een beetje zweverig zijn",
lui die "alles geloven mits het maar van de potgerukt is" (TaloN),
en mensen bij wie hun koekkoek zeg maar niet helemaal in hun klok zit (DromenVanger) ?
SDaarom maakt het me voor een keer niet uit om in een hokje te zitten. Doe mij maar bij de exhibitionistische koekkoeksklokkoekkoekken danquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef L.Denninger het volgende:
Oeh,
en valt er nog een scheiding aan te brengen in de Truthers ?
zeg maar de lui die "een beetje zweverig zijn",
lui die "alles geloven mits het maar van de potgerukt is" (TaloN),
en mensen bij wie hun koekkoek zeg maar niet helemaal in hun klok zit (DromenVanger) ?
Volgens mij zijn er wel meerdere stromingen te onderscheiden,
alleen kiezen ze toch voor elkaar als 1 van hun bekritiseerd wordt !
Liever het verkeerd hebben met vrienden dan gelijk in je 1tje ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
SDaarom maakt het me voor een keer niet uit om in een hokje te zitten. Doe mij maar bij de exhibitionistische koekkoeksklokkoekkoekken dan![]()
![]()
neu, niet eens helemaal. Alleen maar wanneeer het gaat om het opkomen voor vrienden en loyaliteit. Maar verkeerd en goed zijn soms zo relatief. Zeker in dit geval. Ligt er maar net aan welk criterium je gebruikt. Maar juist door de ontkenning van dat deel hoor zal ik opkomen voor diegenen die jij (en mensen die er op eenzelfde manier naar kijken) afschrijft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Liever het verkeerd hebben met vrienden dan gelijk in je 1tje ?
Prima, maar als iemand beweert dat het doodnormale fenomeen van een lens-flare of interne-lens-reflectie een geest moet voorstellen heb ik geen behoefte om solidair te zijn, maar om iemand te helpen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neu, niet eens helemaal. Alleen maar wanneeer het gaat om het opkomen voor vrienden en loyaliteit. Maar verkeerd en goed zijn soms zo relatief. Zeker in dit geval. Ligt er maar net aan welk criterium je gebruikt. Maar juist door de ontkenning van dat deel hoor zal ik opkomen voor diegenen die jij (en mensen die er op eenzelfde manier naar kijken) afschrijft.
Ik wil daar niet zo zwart wit in zijn. En nee... ik hoef niet perse gelijk te hebben.
En als het wel om een heel erg zwart wit principe gaat waar ik heeel erg zwaar aan til, dan maakt het me ook geen ruk uit om in mijn eentje op de zeepkist staand gelijk te hebben. Al is de hele wereld ertegen.
Ik denk niet dat iedereen gelijk is helemaalquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef sararaats het volgende:
ik bash niemand
iedereeen is gelijk voor mij
Wat vindt jij zo interessant aan de realiteit?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Prima, maar als iemand beweert dat het doodnormale fenomeen van een lens-flare of interne-lens-reflectie een geest moet voorstellen heb ik geen behoefte om solidair te zijn, maar om iemand te helpen.
En helpen houdt niet in dat je z'n hoofd vol laat met crap, maar dat je vertelt dat het een doodnormaal fenomeen is.
En als ik vervolgens aangevallen wordt door mensen die liever politiek-correct vinden dat je iemand in z'n waarde moet laten met z'n waandenkbeelden, dan heb ik liever in m'n 1tje gelijk dan dat ik me aan moet passen aan mensen die toegeven dat de waarheid en de realiteit ze niet zo interesseren.
Er werd altijd gezegd door sommige critici dat als ze een kritisch topic zouden openen de truthers (whatever that is) zich er niet zouden laten zien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:17 schreef Metro2005 het volgende:dit topic is inmiddels gekaapt en overgenomen door truthers die er nu een 2e truth ouwehoer van maken
Volgens mij hebben we zelfs de topicstarters weggejaagdquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Er werd altijd gezegd door sommige critici dat als ze een kritisch topic zouden openen de truthers (whatever that is) zich er niet zouden laten zien.
Die stelling is in ieder geval onderuit![]()
Onwetendheidquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:23 schreef Nee het volgende:
Waar komt de frustratie eigenlijk vandaan?
Hee die postte je gisteren ook alquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:35 schreef Metro2005 het volgende:
I hereby declare this topic
HIJACKED
[afbeelding]
by thruthers
Grappig hoor dat je dat zo ervaart.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Prima, maar als iemand beweert dat het doodnormale fenomeen van een lens-flare of interne-lens-reflectie een geest moet voorstellen heb ik geen behoefte om solidair te zijn, maar om iemand te helpen.
En helpen houdt niet in dat je z'n hoofd vol laat met crap, maar dat je vertelt dat het een doodnormaal fenomeen is.
En als ik vervolgens aangevallen wordt door mensen die liever politiek-correct vinden dat je iemand in z'n waarde moet laten met z'n waandenkbeelden, dan heb ik liever in m'n 1tje gelijk dan dat ik me aan moet passen aan mensen die toegeven dat de waarheid en de realiteit ze niet zo interesseren.
NWO, Illuminatie.. maar dan niet verlicht.. bedoel je zoiets?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen Metro. Je weet nooit vanuit welke hoeken ze kunnen komen aanvallen. Het lijkt een beetje op een alien-attack dus. Je denkt dat ze weg zijn en je denkt dat ze niets meer weten te zeggen en daarna slaan ze weer terug nadat ze uren lang hebben lopen denken wat ze nog meer kunnen zeggen om af te kraken.
Ze zitten nu in een hoekje te bedenken van plannen om iets destructiefs "toe te voegen". This is war!!!!!
Maar we moeten een schild vormen dus. Zoals in Star Wars.
Als wij een schild weten te vormen dan kunnen we iedere aanval de kop indrukken, we kunnen ze allemaal monddood maken met woorden, met een beetje samenwerking.
Use the force!!!!![]()
ik heb goed gebruik gemaakt van de 1 arm zwaai pompoensmileyquote:
whehehe ik zie het ja. geweldig topic ook trouwensquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb goed gebruik gemaakt van de 1 arm zwaai pompoensmileyVoorspellingstopic Oversight is comin' to town! Defcon 4!
Iedereen leeft in zijn persoonlijk gecreëerde psychose, dat is het probleem.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef Zyggie het volgende:
TRU-ers beleven enkele collectieve psychoses. Ik ben niet te lui om ze daarop te wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |