quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:14 schreef speknek het volgende:
Nah, ik vind 2000 een mooi moment om te stoppen en de andere spellen te gaan spelen. Dus toen was ik gisteravond laat 2026 en dacht ik naaaa nog een potje voor ik ga slapen. Maar toen won ik met 3-2 en sta ik nu weer op 1992.
Dat is trouwens ook wel een goede tactiek merkte ik laatst. Als je de bal zachtjes slaat, dwing je soms de achterste man naar voren te lopen. Zodra je dan een harde bal in de hoek slaat, hebben ze minder tijd er naartoe te lopen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:17 schreef FJD het volgende:
Het begint ook steeds frustrerender te worden. Zo ongeveer elke bal slaan ze met een soort van lobje terug waardoor het spel enorm vertraagt. Ach ik ben nu gewoon benieuwd tot hoe ver de puntentelling gaat. Vanavond als ik tijd heb nog een paar potjes spelen.
Dat spel is echt Super. Speelde het vroeger als klein jochie co-op met mijn zisje. We hebben dat spel wel 100x uitgespeeld en nog bleef het leuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:32 schreef SPiDeY. het volgende:
maar ff Super Probotector binnen getrokken
Wel difficulty op moeilijk zetten, want de levels schijnen maar kort te zijn!
Double Dragon heerst meerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:15 schreef Nollem het volgende:
Streets of Rage is ook zo een co-op spel, maar die moet nog uitkomen geloof ik.
Ligt er aan of je Double Dragon 1, 2, of 3 speelt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Double Dragon heerst meer.
Ik denk trouwens niet dat je Probotector met de wiimote kan spelen, want je had de schouderknoppen nodig om omhoog te richten. Of L en R tegelijk indrukken om stoer met je guns te staan, dat was ook een essentieel onderdeel van de spelervaring.
had je beter kunnen lopenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:27 schreef linebear het volgende:
na een enorm lange trein reis (rotterdam-amsterdam in 12,5 uur) ga ik lekker zelda spelen zo
Bijt je even door het eerste uur heenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef Jesse- het volgende:
Red Steel is net binnen!
Even gespeeld, maar wat is dat een kak spel op het eerste gezicht zeg
Iedereen zegt dat, maar als je verder komt is het een stuk beter.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef Jesse- het volgende:
Red Steel is net binnen!
Even gespeeld, maar wat is dat een kak spel op het eerste gezicht zeg
Nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:34 schreef Xrenity het volgende:
Nee, Red Steel zuigt.
De controls zijn kut imo.
broes, ik ben het met je eensch!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:19 schreef BroesWillems het volgende:
godfather op de Wii : http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=16365
lijkt me best wel leuk
Maar wat een lol kan je beleven op de Wiiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:26 schreef THeeF het volgende:
Ik heb een btje mn vertrouwen verloren wat betreft de GFX van de Wii.. (Achterlijke kut naam)
Wat kan dat ding toch lelijke spellen produceren,. nog lelijker als PS2..
GFX blah, daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:26 schreef THeeF het volgende:
Ik heb een btje mn vertrouwen verloren wat betreft de GFX van de Wii.. (Achterlijke kut naam)
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:26 schreef THeeF het volgende:
dus de wii kan lelijker spellen produceren dan de PS2?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:26 schreef THeeF het volgende:
Tja, had je wel ff moeten doen he...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:36 schreef linebear het volgende:
fuck, ben ik een stuk verder met Zelda... is het niet opgeslagen. Kan ik het stuk weer over doen
ook gehadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:36 schreef linebear het volgende:
fuck, ben ik een stuk verder met Zelda... is het niet opgeslagen. Kan ik het stuk weer over doen
Was me ook al opgevallen ja, dat je soms toch weer een stukje opnieuw moet lopen, ondanks dat je wat verderop een save gedaan hebt. Laad je die save in, dan begin je een stukje terug, hoewel bepaalde zaken wel onthouden zijn (bv. bepaalde zaken die je al geregeld hebt). Ook wel grappig dat standaard monsters en kruiken enzo allemaal weer gereset zijn als je die zone verlaten hebt en weer terug komt. Kun je weer opnieuw de rupees uit die kruiken halen, mocht je ff low on cash zittenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:36 schreef linebear het volgende:
op + en dan save kiezen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:41 schreef linebear het volgende:
was in de eerste dungeon
hoe sla ik ook al weer op
das idd wel handig...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:42 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Was me ook al opgevallen ja, dat je soms toch weer een stukje opnieuw moet lopen, ondanks dat je wat verderop een save gedaan hebt. Laad je die save in, dan begin je een stukje terug, hoewel bepaalde zaken wel onthouden zijn (bv. bepaalde zaken die je al geregeld hebt). Ook wel grappig dat standaard monsters en kruiken enzo allemaal weer gereset zijn als je die zone verlaten hebt en weer terug komt. Kun je weer opnieuw de rupees uit die kruiken halen, mocht je ff low on cash zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wii is juist een hippe naam, kort en zeeeer makkelijk te onthouden....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:26 schreef THeeF het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel reteblij met die Ooccoo. Nu heb je dus toch een normaal save systeem, gewoon even naar buiten teleporteren en dan saven.
das idd superchillquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel reteblij met die Ooccoo. Nu heb je dus toch een normaal save systeem, gewoon even naar buiten teleporteren en dan saven.
dat heb ik met zelda gehad, op pauze gezet, en vergeten... kom ik 'savonds weer, ga verder, telt ie gewoon 6 uur extra bij mijn play time opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
das idd superchill
ik merkte vanochtend dat me wii aanstond, ik kon me alleen absoluut niet herrinneren dat ik em aan had gezet gister avond ??
ben ik aan het slaapwii'en?
dat weet ik, daarom is die 24 uur die nu op de teller staat niet reeel voor mijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat heb ik met zelda gehad, op pauze gezet, en vergeten... kom ik 'savonds weer, ga verder, telt ie gewoon 6 uur extra bij mijn play time op
bijna elke dungeon heeft wel iets dat als je op de helft bent je iets activeerd waardoor je een shortcut creeert. Ik speel eigenlijk elke dungeon tot dat punt en save dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef speknek het volgende:
Ik wel, als ik weer 300 rupees had ging ik ze weer verspillenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Nooit gebruikt die ooccoo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |