ja is er niet ergens een leuk artikel?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:46 schreef disjfa het volgende:
Toch zeker 5 dagen geleden dat zo`n topic was geopend. Blij dat er weer een nieuwe is. Kunnen we weer opelkaar flamen omdat we een andere mening hebben
CONSOLES ZIJN MENINGSGEBONDEN EN ER IS GEEN BESTE.
Zucht.
40 idd...quote:Op maandag 15 januari 2007 11:53 schreef mrdjey het volgende:
controler voor de wii kost geen 60 euri hoor?
30 of 40 maar geloof ik.
40 + nunchuck van 20 = 60quote:Op maandag 15 januari 2007 11:53 schreef mrdjey het volgende:
controler voor de wii kost geen 60 euri hoor?
30 of 40 maar geloof ik.
True!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik zie maar 1 gameconsole staan, de rest is multimedia apparatuur
gelukkig kan je op de Wii ook alleen maar gamen, en geen onnuttige dingen zoals browsen, weerinfo bekijken, foto's editten (ook vanaf een SD-kaart), slideshow van foto's maken met muziek eronder, een eigen Mii maken om vervolgens te verzenden naar vriendenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik zie maar 1 gameconsole staan, de rest is multimedia apparatuur
Allereerst, er zijn al een aantal van dit soort topics geweest waarin de 3 next-gen consoles tegenover elkaar worden gezet. Maar ok...quote:Op maandag 15 januari 2007 11:43 schreef outcast_within het volgende:
Dit gaat me een onoverzichtelijk topic worden.
Welke andere dingen verschillen de consoles van elkaar?
1) Lijkt me dat nintendo met meer orginele games zal komen
2) Dat de xbox 360 games schaalgroote voordelen zal hebben en dus sneller goedkoper zullen zijn
3) Dat de ps3 qua graphics bij de multiplatform games er het beste uitzal zien.
4) Dat de xbox 360 een goede online community heeft (welliswaar moet je daar iets voor betalen)
Nee man. Dat zijn sprookjes. De online service van de ps3 is een rampquote:Op maandag 15 januari 2007 12:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik dacht juist dat de PS3 een goed online community kreeg die overigens ook nog gratis zou zijn?
Bron?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee man. Dat zijn sprookjes. De online service van de ps3 is een rampZelfs nintendo gaat dat beter doen.
Op een PS1 kon je ook cd's beluisteren, maar dat was ook nog gewoon een console.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig kan je op de Wii ook alleen maar gamen, en geen onnuttige dingen zoals browsen, weerinfo bekijken, foto's editten (ook vanaf een SD-kaart), slideshow van foto's maken met muziek eronder, een eigen Mii maken om vervolgens te verzenden naar vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |