quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel reteblij met die Ooccoo. Nu heb je dus toch een normaal save systeem, gewoon even naar buiten teleporteren en dan saven.
das idd superchillquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel reteblij met die Ooccoo. Nu heb je dus toch een normaal save systeem, gewoon even naar buiten teleporteren en dan saven.
dat heb ik met zelda gehad, op pauze gezet, en vergeten... kom ik 'savonds weer, ga verder, telt ie gewoon 6 uur extra bij mijn play time opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
das idd superchill
ik merkte vanochtend dat me wii aanstond, ik kon me alleen absoluut niet herrinneren dat ik em aan had gezet gister avond ??
ben ik aan het slaapwii'en?
dat weet ik, daarom is die 24 uur die nu op de teller staat niet reeel voor mijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat heb ik met zelda gehad, op pauze gezet, en vergeten... kom ik 'savonds weer, ga verder, telt ie gewoon 6 uur extra bij mijn play time op
bijna elke dungeon heeft wel iets dat als je op de helft bent je iets activeerd waardoor je een shortcut creeert. Ik speel eigenlijk elke dungeon tot dat punt en save dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef speknek het volgende:
Ik wel, als ik weer 300 rupees had ging ik ze weer verspillenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Nooit gebruikt die ooccoo's
yep er staat een code bij, kan je invoeren bij je winkelkanaalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:15 schreef FJD het volgende:
Hoe werken die point cards? Staat er een code ingeschreven die ik in moet voeren? Wil toch wel even zo'n kaartje halen maar gok dat ik ze hier in Roemenie niet makkelijk kan bemachtigen![]()
Belangrijk ook, welke spellen zijn puur met de Wii Mote te spelen. Heb nml geen andere controller.
Over nagedachtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:18 schreef mschol het volgende:
en bij de spellen staat met welke controllers het spel te spelen is (wii mote, gamecube controller of classic remote, of een combinatie)
das sneaky!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Let wel op. Points zijn niet overal geldig. Achterop het doosje staat een lijst met landen waar de code bruikbaar is.
Wisselkoers enzo. Nintendo is niet dom, anders zouden we massaal goedkope points in Amerika kunnen halen bijvoorbeeld.quote:
Ik kreeg een Okami gevoel toen ik daar wasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:02 schreef linebear het volgende:
ben weer een stuk verder bij Zelda
ben inmiddels een wolf.
okidoki, ga nu even wii fitnessenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:27 schreef NrSiX het volgende:
wat een geluidjes in bomberman@Shooto jij bent ook toegevoegd (ref aan je ondertitel)
dat zou best wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:22 schreef mschol het volgende:
[..]
das sneaky!!
vraag me wel af wanneer het algoritme gekraakt wordt van die code's, straks kan je illegaal wii points invoeren
Okami ????quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik kreeg een Okami gevoel toen ik daar was
Je timing is niet goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Erg het enigste wat ik met Wii Sports Baseball ken slaan is foul ball weet iemand wat ik fout doe wat dit is deprimerend >_<!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:16 schreef mschol het volgende:
kom net in me kamer, en zie een glow in the dark wii...
iemand heeft wat gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |