quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:14 schreef speknek het volgende:
Nah, ik vind 2000 een mooi moment om te stoppen en de andere spellen te gaan spelen. Dus toen was ik gisteravond laat 2026 en dacht ik naaaa nog een potje voor ik ga slapen. Maar toen won ik met 3-2 en sta ik nu weer op 1992.
Dat is trouwens ook wel een goede tactiek merkte ik laatst. Als je de bal zachtjes slaat, dwing je soms de achterste man naar voren te lopen. Zodra je dan een harde bal in de hoek slaat, hebben ze minder tijd er naartoe te lopen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:17 schreef FJD het volgende:
Het begint ook steeds frustrerender te worden. Zo ongeveer elke bal slaan ze met een soort van lobje terug waardoor het spel enorm vertraagt. Ach ik ben nu gewoon benieuwd tot hoe ver de puntentelling gaat. Vanavond als ik tijd heb nog een paar potjes spelen.
Dat spel is echt Super. Speelde het vroeger als klein jochie co-op met mijn zisje. We hebben dat spel wel 100x uitgespeeld en nog bleef het leuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:32 schreef SPiDeY. het volgende:
maar ff Super Probotector binnen getrokken
Wel difficulty op moeilijk zetten, want de levels schijnen maar kort te zijn!
Double Dragon heerst meerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:15 schreef Nollem het volgende:
Streets of Rage is ook zo een co-op spel, maar die moet nog uitkomen geloof ik.
Ligt er aan of je Double Dragon 1, 2, of 3 speelt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Double Dragon heerst meer.
Ik denk trouwens niet dat je Probotector met de wiimote kan spelen, want je had de schouderknoppen nodig om omhoog te richten. Of L en R tegelijk indrukken om stoer met je guns te staan, dat was ook een essentieel onderdeel van de spelervaring.
had je beter kunnen lopenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:27 schreef linebear het volgende:
na een enorm lange trein reis (rotterdam-amsterdam in 12,5 uur) ga ik lekker zelda spelen zo
Bijt je even door het eerste uur heenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef Jesse- het volgende:
Red Steel is net binnen!
Even gespeeld, maar wat is dat een kak spel op het eerste gezicht zeg
Iedereen zegt dat, maar als je verder komt is het een stuk beter.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef Jesse- het volgende:
Red Steel is net binnen!
Even gespeeld, maar wat is dat een kak spel op het eerste gezicht zeg
Nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:34 schreef Xrenity het volgende:
Nee, Red Steel zuigt.
De controls zijn kut imo.
broes, ik ben het met je eensch!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:19 schreef BroesWillems het volgende:
godfather op de Wii : http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=16365
lijkt me best wel leuk
Maar wat een lol kan je beleven op de Wiiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:26 schreef THeeF het volgende:
Ik heb een btje mn vertrouwen verloren wat betreft de GFX van de Wii.. (Achterlijke kut naam)
Wat kan dat ding toch lelijke spellen produceren,. nog lelijker als PS2..
GFX blah, daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:26 schreef THeeF het volgende:
Ik heb een btje mn vertrouwen verloren wat betreft de GFX van de Wii.. (Achterlijke kut naam)
Wat kan dat ding toch lelijke spellen produceren,. nog lelijker als PS2..
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:26 schreef THeeF het volgende:
Ik heb een btje mn vertrouwen verloren wat betreft de GFX van de Wii.. (Achterlijke kut naam)
Wat kan dat ding toch lelijke spellen produceren,. nog lelijker als PS2..
dus de wii kan lelijker spellen produceren dan de PS2?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:26 schreef THeeF het volgende:
Ik heb een btje mn vertrouwen verloren wat betreft de GFX van de Wii.. (Achterlijke kut naam)
Wat kan dat ding toch lelijke spellen produceren,. nog lelijker als PS2..
Tja, had je wel ff moeten doen he...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:36 schreef linebear het volgende:
fuck, ben ik een stuk verder met Zelda... is het niet opgeslagen. Kan ik het stuk weer over doen
ook gehadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:36 schreef linebear het volgende:
fuck, ben ik een stuk verder met Zelda... is het niet opgeslagen. Kan ik het stuk weer over doen
Was me ook al opgevallen ja, dat je soms toch weer een stukje opnieuw moet lopen, ondanks dat je wat verderop een save gedaan hebt. Laad je die save in, dan begin je een stukje terug, hoewel bepaalde zaken wel onthouden zijn (bv. bepaalde zaken die je al geregeld hebt). Ook wel grappig dat standaard monsters en kruiken enzo allemaal weer gereset zijn als je die zone verlaten hebt en weer terug komt. Kun je weer opnieuw de rupees uit die kruiken halen, mocht je ff low on cash zittenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:36 schreef linebear het volgende:
fuck, ben ik een stuk verder met Zelda... is het niet opgeslagen. Kan ik het stuk weer over doen
op + en dan save kiezen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:41 schreef linebear het volgende:
was in de eerste dungeon
hoe sla ik ook al weer op
das idd wel handig...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:42 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Was me ook al opgevallen ja, dat je soms toch weer een stukje opnieuw moet lopen, ondanks dat je wat verderop een save gedaan hebt. Laad je die save in, dan begin je een stukje terug, hoewel bepaalde zaken wel onthouden zijn (bv. bepaalde zaken die je al geregeld hebt). Ook wel grappig dat standaard monsters en kruiken enzo allemaal weer gereset zijn als je die zone verlaten hebt en weer terug komt. Kun je weer opnieuw de rupees uit die kruiken halen, mocht je ff low on cash zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wii is juist een hippe naam, kort en zeeeer makkelijk te onthouden....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:26 schreef THeeF het volgende:
Ik heb een btje mn vertrouwen verloren wat betreft de GFX van de Wii.. (Achterlijke kut naam)
Wat kan dat ding toch lelijke spellen produceren,. nog lelijker als PS2..
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel reteblij met die Ooccoo. Nu heb je dus toch een normaal save systeem, gewoon even naar buiten teleporteren en dan saven.
das idd superchillquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel reteblij met die Ooccoo. Nu heb je dus toch een normaal save systeem, gewoon even naar buiten teleporteren en dan saven.
dat heb ik met zelda gehad, op pauze gezet, en vergeten... kom ik 'savonds weer, ga verder, telt ie gewoon 6 uur extra bij mijn play time opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
das idd superchill
ik merkte vanochtend dat me wii aanstond, ik kon me alleen absoluut niet herrinneren dat ik em aan had gezet gister avond ??
ben ik aan het slaapwii'en?
dat weet ik, daarom is die 24 uur die nu op de teller staat niet reeel voor mijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat heb ik met zelda gehad, op pauze gezet, en vergeten... kom ik 'savonds weer, ga verder, telt ie gewoon 6 uur extra bij mijn play time op
bijna elke dungeon heeft wel iets dat als je op de helft bent je iets activeerd waardoor je een shortcut creeert. Ik speel eigenlijk elke dungeon tot dat punt en save dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel reteblij met die Ooccoo. Nu heb je dus toch een normaal save systeem, gewoon even naar buiten teleporteren en dan saven.
Ik wel, als ik weer 300 rupees had ging ik ze weer verspillenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Nooit gebruikt die ooccoo's
yep er staat een code bij, kan je invoeren bij je winkelkanaalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:15 schreef FJD het volgende:
Hoe werken die point cards? Staat er een code ingeschreven die ik in moet voeren? Wil toch wel even zo'n kaartje halen maar gok dat ik ze hier in Roemenie niet makkelijk kan bemachtigen![]()
Belangrijk ook, welke spellen zijn puur met de Wii Mote te spelen. Heb nml geen andere controller.
Over nagedachtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:18 schreef mschol het volgende:
en bij de spellen staat met welke controllers het spel te spelen is (wii mote, gamecube controller of classic remote, of een combinatie)
das sneaky!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Let wel op. Points zijn niet overal geldig. Achterop het doosje staat een lijst met landen waar de code bruikbaar is.
Wisselkoers enzo. Nintendo is niet dom, anders zouden we massaal goedkope points in Amerika kunnen halen bijvoorbeeld.quote:
Ik kreeg een Okami gevoel toen ik daar wasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:02 schreef linebear het volgende:
ben weer een stuk verder bij Zelda
ben inmiddels een wolf.
okidoki, ga nu even wii fitnessenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:27 schreef NrSiX het volgende:
wat een geluidjes in bomberman@Shooto jij bent ook toegevoegd (ref aan je ondertitel)
dat zou best wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:22 schreef mschol het volgende:
[..]
das sneaky!!
vraag me wel af wanneer het algoritme gekraakt wordt van die code's, straks kan je illegaal wii points invoeren
Okami ????quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik kreeg een Okami gevoel toen ik daar was
Je timing is niet goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Erg het enigste wat ik met Wii Sports Baseball ken slaan is foul ball weet iemand wat ik fout doe wat dit is deprimerend >_<!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:16 schreef mschol het volgende:
kom net in me kamer, en zie een glow in the dark wii...
iemand heeft wat gestuurd
ik zag, inmiddels gereplyed, kan je dat voortaan niet via PM of gewoon in het forum vragen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Je timing is niet goeddat is het enige
(en je bent toegevoegd @ wii)
[..]
![]()
Hmmmm dan moet het wel heel precies getimed worden :/. (ja hier ook nuquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Je timing is niet goeddat is het enige
(en je bent toegevoegd @ wii)
[..]
![]()
haha je had wel een heel verhaal idd, tuurlijk kon datquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag, inmiddels gereplyed, kan je dat voortaan niet via PM of gewoon in het forum vragen?
de wii tikt zwaar kut
Nee, het moeten draaien als iemand nét buiten je veld valt is gewoon kut.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet
Controls zijn prima, en de game is lekker arcade
ja dat draaien mogen ze wat beters op vindenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, het moeten draaien als iemand nét buiten je veld valt is gewoon kut.
Yeah zou best kunnen of ik moet ff het juiste punt zien te vinden waarop ik moet rossen met dat ding (sla in het echt wel met gemak raakquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:47 schreef NrSiX het volgende:
[..]
haha je had wel een heel verhaal idd, tuurlijk kon datvond het wel grappig om het ff zo te doen en te bekijken hoe het in zijn werk ging.
Ik weet het ook niet anders te verwoorden met honkbal, ik speel de sport zelf dus misschien is de timing makkelijker voor me.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:53 schreef Jesse- het volgende:
[..]
ja dat draaien mogen ze wat beters op vinden
maar verder werkt de game top
Metroid is ook van Nintendo he!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
![]()
Metroid Prime 3 schijnt het beter te doen
Ik vind zo lomp dat de game in multiplayer wat dat betreft veel beter werkt, daar hoef je namelijk niet helemaal naar de rand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het laatste is, want dat zou wel jammer zijn. Daar ben ik nu, maar ik heb niet het idee dat ik al lang bezig ben.
En die Wii nummers van iedereen toevoegen, is dat nog ergens goed voor? Wat kan je er zoal mee?
Gisteren trouwens met z'n vieren getennist.Dat was dan wel weer erg lachen.
![]()
Nee, dat ben ik dus niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is het laatste ja. Tenzij je een wolf bent.
niet toch. je komt er ook een keer als link zelf.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is het laatste ja. Tenzij je een wolf bent.
Dan hoop ik dat je lang wachten ook leuk vindtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik meld me eens...
WIi kost toch 250 euro ?
Heb financiele meevaller gehad vandaag :p
En lijkt me wel leuk zo Wii
Hoe speelt het niet lekker? Ik wil ook eens vc-games gaan downloaden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:47 schreef SPiDeY. het volgende:
Damn, ik ben bijna meer VC games aan het spelen dan Zelda/Red Stee/Sportsl nu.
Bomberman '93, originele Zelda op de NES en Probotector zijn zo vet
Vooral die muziek bij Zelda en Bomberman <3 <3
Toch maar eens een VC controller kopen soon, GC controls spelen niet echt fijn met Probotector
Dat zegt hij toch ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
niet toch. je komt er ook een keer als link zelf.
toch?
Nee er werd volgens mij laatst wel naar gehint...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:29 schreef _GdR_ het volgende:
nja ik ben er iig nog niet.
is dit btw een grap:
http://www.wii-like-nintendo.nl/games/
check onderaan de lijst....
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:57 schreef tonks het volgende:
Ik neem officieel afscheid van dit topic. vaarwel allen.
Kijk eens aan Jorienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik meld me eens...
WIi kost toch 250 euro ?
Heb financiele meevaller gehad vandaag :p
En lijkt me wel leuk zo Wii
Ik zie ze wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgens dit bericht http://www.wiigamer.nl/article/5724p1.html
zijn Super Probotector en Street Fighter II World voor SNES toegevoegd aan de vc, maar ik zie ze niet.
http://www.joystiq.com/2007/01/19/joystiq-hands-on-ssx-blur-wii/quote:I had no expectations for SSX Blur before I tried it, because I didn't think that motion-sensitive controls for a snowboarding game would work better than a gamepad. But in my brief time with the title, the Wiimote and Nunchuk felt more fun and responsive than a traditional controller. Will SSX Blur hold up to hours of play, or is it just a quick novelty? I'm leaning towards the former, but we'll find out with the game's February 27 release.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |