niet speciaal daarvoor gaan halen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:37 schreef cultheld het volgende:
Is dat boksen een beetje gaaf? Ik ben eigenlijk totaal geen gamer, maar als dat boksen leuk is om te doen, dan overweeg ik om speciaal daarvoor een Wii aan te schaffen.
ik denk dat je in de verkeerde topic zit, tonks. Je kan het beter hier vragenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:35 schreef tonks het volgende:
Iemand een wii kopen?
Pakt ie bij jou alle slagen goed?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:23 schreef linebear het volgende:
Heb net Jamai KO geslagen
Vandaag voor het eers gebokst.... helemaal leuk. Maar kan me voorstellen dat je daar van afvalt. Zit nog na te hijgen
Daarna Wii Fitness gedaan, leeftijd 29
nee niet echt... dacht dat het aan mijn batterijen lag, maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef Mortale het volgende:
[..]
Pakt ie bij jou alle slagen goed?
Donequote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik denk dat je in de verkeerde topic zit, tonks. Je kan het beter hier vragen
Hier ook niet, had nintendo wel wat meer aandacht aan mogen bestedenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:46 schreef linebear het volgende:
nee niet echt... dacht dat het aan mijn batterijen lag, maar blijkbaar niet
wachten op zoiets voor de wii, gaat wel komen! http://www.easports.com/fightnightround3/index.jspquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:37 schreef cultheld het volgende:
Is dat boksen een beetje gaaf? Ik ben eigenlijk totaal geen gamer, maar als dat boksen leuk is om te doen, dan overweeg ik om speciaal daarvoor een Wii aan te schaffen.
Damn, dat stinkt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:17 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Mooi niet dus, Nintendo even gebeld.
Moeten jullie allemaal is raden wat ik waarschijnlijk maandag weer ga doen?!
Ik ga weer gezellig naar Nintendo, de Wii die ik heb meegekregen is waarschijnlijk ook niet goed.
Nu is het voor mij wel heel duidelijk dat het waarschijnlijk een refurbished ding is. Ik denk dat ik 'm daar maar helemaal laat doorlichten en er zelf bij sta terwijl alles getest wordt want dit is echt idioot.
Godverdegodver wat is dit kut.
Is inderdaad erg vreemd, maar heb op de Nintendo forums alweer een aantal posts erover gevonden. Is ook een "bekend" probleem.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:42 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Damn, dat stinkt.
Ik ga er waarschijnlijk morgen of overmorgen heen.. vraag ik ook wel ff of ik hem eerst kan testen dan
Maar wel vreemd dat het alleen het ontvangen van friend requests etc defect is?
De trendsetter dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:11 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Is inderdaad erg vreemd, maar heb op de Nintendo forums alweer een aantal posts erover gevonden. Is ook een "bekend" probleem.
Vind het alleen heel erg vreemd dat het niet gewoon te verhelpen is door een update te verwijderen en opnieuw te installeren. Het feit dat alle overige programma's die internet gebruiken goed werken wijst er 100% op dat het een softwarematig probleem is.
Vanmiddag trouwens nog een keer gebeld, met een foutcode die ik op de Nintendo forums gevonden had. Konden ze verder niet meer mee, een beetje jammer.
Ook gelijk gevraagd of het nieuwe of refurbished Wii's zijn, het zijn nieuwe.
Ben trouwens ook weer met dit probleem de eerste in Nederland, jottem!
Ik ga in m'n eentje alle bugs in de Wii vinden/oplossen. Misschien moet ik vragen of ik er 6 mee mag nemen en dan 5 terugbrengen na een maand uitproberen.
Binnen kort headlines.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:11 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Is inderdaad erg vreemd, maar heb op de Nintendo forums alweer een aantal posts erover gevonden. Is ook een "bekend" probleem.
Vind het alleen heel erg vreemd dat het niet gewoon te verhelpen is door een update te verwijderen en opnieuw te installeren. Het feit dat alle overige programma's die internet gebruiken goed werken wijst er 100% op dat het een softwarematig probleem is.
Vanmiddag trouwens nog een keer gebeld, met een foutcode die ik op de Nintendo forums gevonden had. Konden ze verder niet meer mee, een beetje jammer.
Ook gelijk gevraagd of het nieuwe of refurbished Wii's zijn, het zijn nieuwe.
Ben ook met dit probleem de eerste in Nederland, jottem!
Ik ga in m'n eentje alle bugs in de Wii vinden/oplossen. Misschien moet ik vragen of ik er 6 mee mag nemen en dan 5 terugbrengen na een maand uitproberen.
Wil d'r al iemand een handtekeningquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:32 schreef depax het volgende:
[..]
Binnen kort headlines.
"nintendo roept 50000 wii's terug door een productiefout met tweede batch europese wii's."
Ik hoop het niet :
Wordt je wel beroemd je was de eerste
nee fotos verdomme.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:50 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Wil d'r al iemand een handtekening?
Nee ik verkoop hem voor 365 euroquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:11 schreef NrSiX het volgende:
Je kan ook je Wii houden tonks, en wachten op de wat leukere games.. dat doe ik momenteel ook.
Btw ff 2 vraagjes:
1: Heeft iemand Wario Ware Smooth Moves al en hoe bevalt die?
2: Is er ook een lijst van welke VC Games er wanneer uitkomen of blijft dat een grote verassing? Ga vanavond de Wii points (2000) card halen en heb al wat leuke games gezien, heeft iemand bomberman ook?
In antwoord op je 2e vraag:quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:11 schreef NrSiX het volgende:
Btw ff 2 vraagjes:
1: Heeft iemand Wario Ware Smooth Moves al en hoe bevalt die?
2: Is er ook een lijst van welke VC Games er wanneer uitkomen of blijft dat een grote verassing? Ga vanavond de Wii points (2000) card halen en heb al wat leuke games gezien, heeft iemand bomberman ook?
600 - 600 - 800quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ook wel een streek van Nintendo om 2000 punt-kaarten te verkopen maar vervolgens wel spellen gaan aanbieden voor 600 en 800 punten zodat je (bijna) nooit mooi uitkomt...
vandaar dequote:
quote:(bijna)
Ja, bij de Free Record Shop was de puntenkaart via de webshop wel 19,95, maar in de winkel ligt hij voor 24,95. En dan ben je ook met de 10% korting die je met je ANWB lidmaatschapskaart krijgt nog steeds te duur uit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Dynabyte is dom. Zit er een sticker op die wii puntenkaart: met de klantenkaart 10% korting! Ja, maar daar kost die dan wel 22.99. Betaal je alsnog meer![]()
En een andere zaak verkoopt die kaart voor 24,95
Jeuj ik voldoe aan de eisen =] (werkt dat doorgeven wel van de remote?)quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:16 schreef Nollem het volgende:
Antwoorden:
1) SmoothMoves is leuk om met veel mensen te spelen, ben je geen partygamer, zou ik het niet doen.
lol excuses, domme fout. Bedankt voor de handige website btw!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:38 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
In antwoord op je 2e vraag:
Ja, het blijft elke week een verrassing (met 2 'r', anders heb je het over een ver-assing en dat is toch wat anders).
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:16 schreef Nollem het volgende:
Gaat iemand ook het Wii fitness training programma doen?
Ik wil ook wel 6 kilo kwijt in 6 weken
Maar dan moet je de bewegingen echt overdreven doen. Dus bij boksen echt op je voetenwerk letten, overdreven ontwijken en voluit punchen.
Lijkt me wel geweldig dat je op die manier er weer als een "god" uit kan zien
Of doe beide... en half uur zwemmen en daarna actief Wii-enquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige wat het bewijst is dat bewegen gezond is. Ga een half uurtje zwemmen en dan relaxed op de bank Wiien en je krijgt hetzelfde resultaat.
Zwemmen zal wel iets meer effect hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef Nollem het volgende:
Of doe beide... en half uur zwemmen en daarna actief Wii-engaat het 2x zo snel ?
Zittend tennisen lukt mij echt niet :Squote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef linebear het volgende:
ik ga het zeker proberen.
Tot nu toe zit ik gewoon een beetje te tennissen en zo.
Maar ik ga maar eens staan
Ja, je moet eerst het spel "uitspelen".quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef BroesWillems het volgende:
moet ik eerst wat halen ofzo voor multiplayer bij wario ware...??? want bij mij zit er een krant voor
luie donder!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef linebear het volgende:
ik ga het zeker proberen.
Tot nu toe zit ik gewoon een beetje te tennissen en zo.
Maar ik ga maar eens staan
*hoopt op mario kartquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef BroesWillems het volgende:
welke VC games zullen morgen komen?
iemand al een idee![]()
Slaat vast en zeker aan bij die dikke mensen in de VS..quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Zwemmen zal wel iets meer effect hebben
Ik vind de ophef erom zo achterlijk. Met de Wii beweeg je meer want je slaat nu echt, van bewegen val je af. Mijn god, wie had dan ooit kunnen denken dat je misschien af zou kunnen vallen van het spelen op de Wii.
Wat een revolutie!
quote:
Ik moet nog een classic controller kopenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef NrSiX het volgende:
Ik ga zowizo vanavond DK Country & Bomberman aanschaffen, hoop dat er morgen nog een leuke game voor 600- komt :p
Ja, dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, die gamecube controllers zijn niet echt fijn ingesteld. Jammer dat je niet zelf gewoon de knoppen kan toewijzen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:12 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik moet nog een classic controller kopen![]()
Nooit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef thomaSe het volgende:
vraagje!
wanneer kan je call of duty 3 online tegen elkaar spelen?
quote:
online, geen enkele.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:54 schreef thomaSe het volgende:
[..]
![]()
nou welk spel(FPS) kan je wel online en/of split-screen? (red steel?)
okequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
online, geen enkele.
red steel kan volgens mij splitscreen, maar dat weet ik pas zeker als ik hem morgen krijg
Kan wel splitscreen..zag ik op trailer van Red Steelquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
online, geen enkele.
red steel kan volgens mij splitscreen, maar dat weet ik pas zeker als ik hem morgen krijg
Inderdaad, en met 2 man is het leuk, maar met 4 man is het geweldigquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:00 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Kan wel splitscreen..zag ik op trailer van Red Steel![]()
dat probleem heb ik dus ook, ik heb de wii maar in de huiskamer aangesloten omdat ik op mijn kamer niet veel bewegingsvrijheid heb... dus ik kan bijna nooit 'savonds spelen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef speknek het volgende:
Wii Sports blijft zo verslavend. Ben nu level 1994 bij Tennis, Biiijjjjna
. Alleen wil m'n vriendin nu weer tv kijken
.
Mijn vriendin vindt het leuk om te Zelda te "kijken" en een spelletje mee te spelen, geen problemen hier dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat probleem heb ik dus ook, ik heb de wii maar in de huiskamer aangesloten omdat ik op mijn kamer niet veel bewegingsvrijheid heb... dus ik kan bijna nooit 'savonds spelen...![]()
Mwah, alleen bij boksen wil ik nog wel gaan staan, maar de rest is makkelijk zittend/liggend te doen hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat probleem heb ik dus ook, ik heb de wii maar in de huiskamer aangesloten omdat ik op mijn kamer niet veel bewegingsvrijheid heb... dus ik kan bijna nooit 'savonds spelen...![]()
juist met boksen wil ik perse blijven zitten, de rest speelt veel relaxter wanneer je staat...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Mwah, alleen bij boksen wil ik nog wel gaan staan, maar de rest is makkelijk zittend/liggend te doen hoor.
hier sta je d'r inquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:21 schreef NrSiX het volgende:
ik heb iedereen in de lijst toegevoegd (eindelijk na 2 uur) .. voeg me toe @ Wii # 1853-7725-9151-3387
Hehe, dat is handig. Dus jij lekker spelen terwijl zij zit toe te kijken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het leuk om te Zelda te "kijken" en een spelletje mee te spelen, geen problemen hier dus.
Ik kom niet eens meer toe aan Zelda, omdat m'n vriendin er continu achter zitquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Neverstop het volgende:
Mijn vriendin vindt het leuk om te Zelda te "kijken" en een spelletje mee te spelen, geen problemen hier dus.
oke dan!quote:
Yep en dan gezellig samen puzzeltjes oplossen enzovoorts.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hehe, dat is handig. Dus jij lekker spelen terwijl zij zit toe te kijken?
Hey als ik je nummer in vul dan doet ie het niet "Wii nummer klopt niet"quote:
zeker weten dat je em goed hebt ingetikt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Hey als ik je nummer in vul dan doet ie het niet "Wii nummer klopt niet"
Deze staat @ de lijst:
8914-82019247-2985
denk het idd, dit om misbruik van het systeem te voorkomen, beide partijen moeten weten dat je de ander toevoegd, en dat moet "mondeling" gebeurenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
oke dan!
btw wel wazig dat je geen notify krijgt als iemand je wil toevoegen :S zou veel handiger zijn toch, of is dit kid-proof?
Ben blij dat ze dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
denk het idd, dit om misbruik van het systeem te voorkomen, beide partijen moeten weten dat je de ander toevoegd, en dat moet "mondeling" gebeuren
zijn ze speelbaar met de wiimote of cube controller?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:05 schreef gamefreek het volgende:
Meh, enkel Streetfighter en Super Probotector in de VC![]()
Wanneer komen nou de N64 titels![]()
bagger.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:05 schreef gamefreek het volgende:
Meh, enkel Streetfighter en Super Probotector in de VC![]()
Wanneer komen nou de N64 titels![]()
jep :Squote:Op donderdag 18 januari 2007 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker weten dat je em goed hebt ingetikt?
dat is echt mijn wii nummer
wazig...quote:
maar het spel is erg gaaf thoughquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:32 schreef SPiDeY. het volgende:
maar ff Super Probotector binnen getrokken
Wel difficulty op moeilijk zetten, want de levels schijnen maar kort te zijn!
Heldquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:39 schreef Lemming22 het volgende:
Heh heh ik heb oooook eeeeeindelijk een Wii sinds deze middag![]()
![]()
![]()
![]()
Erg leuk!!
Nu nog Wii Play vinden, een extra nunchuck erbij. En dan nog eens kijken of er andere leuke spelletjes zijn, ik hoop wel dat er een mario variant komt. Mario Kart lijkt me helemaal leuk!
Bijna? Waar hoop je opquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef speknek het volgende:
Wii Sports blijft zo verslavend. Ben nu level 1994 bij Tennis, Biiijjjjna
. Alleen wil m'n vriendin nu weer tv kijken
.
Nah, ik vind 2000 een mooi moment om te stoppen en de andere spellen te gaan spelen. Dus toen was ik gisteravond laat 2026 en dacht ik naaaa nog een potje voor ik ga slapen. Maar toen won ik met 3-2 en sta ik nu weer op 1992quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:05 schreef FJD het volgende:
Bijna? Waar hoop je opDat je klaar bent bij 2000? Dan kan ik je nu alvast teleurstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |