abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:12:51 #1
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_45219526
Nog even ter info de mail die ik paar dagen geleden naar nintendo gestuurd heb, waardoor jullie zeker moeten opletten. Dit is namelijk wereldwijd dus voor NL komt niet veel meer.
Success met de hunt.
quote:
Hallo xxx

Het gaat om nog eens 2 miljoen Wii's tussen het begin van 2007 en het
einde van maart. Dat betekend dus 6 miljoen in totaal tot het einde van
het fiscale jaar.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

>>> >>> xxx<xxxxx> 12/10/06 11:19 >>>
Beste,

Onlangs lees ik op de officiele duitse nintendo site het volgende.

” Doch selbst, wenn du nicht gleich eine Wii-Konsole abbekommst, ist
noch nicht alles verloren. Wir liefern bis zum Ende des Jahres 2006
vier
Millionen Wii-Konsolen weltweit aus und *nochmal *sechs Millionen bis
zum
März 2007. Die Geschäfte werden natürlich auch zwischen den Jahren
regelmäßig beliefert.”

Als je dit zou vertalen naar het Nederlands zou dit betekenen, dat tot

het einde van het jaar 4 miljoen verscheept worden, wereldwijd en tot
einde van het fisicale jaar ( maart 2007) nog eens 6 miljoen. Ik dacht

dat eerst de bedoeling 4 tot het einde van het jaar en daarna nog eens
2
miljoen tot het einde van fisicale jaar.
Kunnen jullie hier uitsluiting over geven. Het liefste in engels
aangezien een aantal nieuws sites hoor ook al over uitwijden.
Het maakt nogal uit als het 6 miljoen tot maart zijn of 10 miljoen
namelijk.

Met vriendelijke groet,

xxxx
Wii Owner.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_45219566
Mii zoekt nog steeds.
pi_45219819
Ik sta al 3 weken 1e op de lijst bij de BS hier, heb goede hoop er morgen 1 te hebben
Ik ben daar
pi_45220001
Nou, nog geen grote overschoten helaas...

[ Bericht 1% gewijzigd door cora4034 op 10-01-2007 18:49:19 ]
Dat is eens wat anders...
pi_45220420
Jullie doen gewoon niet genoeg je best..

Vorige week zat er ongeveer 6 uur tussen het moment dat ik besloot een Wii te kopen, en het moment dat ik hem kocht bij MediaMarkt in Aachen (na eerst rondgebeld te hebben op verschillende plaatsen in nl/be/de).
Cartoons make me horny. Oh, and food!
-
Look, the sooner you realize I'm a genius, the better off we'll both be.
pi_45220680
Tja, ik heb een hekel aan rondbellen.
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
pi_45220749
Ik ken dat probleem, ik moet er min of meer tegenaan lopen.....om nou te gaan bellen vind ikw el weer wat ver gaan tov mezelf
Dat is eens wat anders...
pi_45220768
Daar kan ik je idd geen ongelijk in geven, ik heb dan ook mn vriendin en moeder rond laten bellen.

Maar je moet er wat voor over hebben hoor, het is wel een Wii
Cartoons make me horny. Oh, and food!
-
Look, the sooner you realize I'm a genius, the better off we'll both be.
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:31:38 #9
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_45222401
Hoe zit het eigenlijk met de beschikbaarheid van Wii Play? Kon hem hier (Groningen) vanmiddag zo gauw niet vinden.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_45222719
De winkel waar ik Wiiplay vanmiddag heb gehaald had er 4 binnen. Gewoon direct af te halen. Amersfoort overigens.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:10:29 #11
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45224221
Die van mij gaat dus ff nog nooit door

Altijd hetzelfde met die kut medelanders.. Eerst bevestigen en dan half uur later mailen dat je nu opeens ook iemand hebt voor 50 euro meer.. En dan maar hopen dat ik erin trap en NOG meer ga bieden..

Ik ga toch echt niet meer betalen dan de prijs in de winkel, dan wacht ik nog wel ffkes..

Mongool die gozer
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:37:02 #13
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45225439
Dat eerste bericht is geen mooi bericht.
pi_45227072
6 miljoen is trouwens verschepte he dus daar zitten demo modellen enz ook bij!! Deze 2 miljoen zullen voor de consument zijn!

trouwens.. ik vandaag ook ff weer een rondje gedaan, moest ff wat bij de hema kopen dus even lang intertoys enz... krijg ik alleen maar die dozen te zien met zo'n rood stukje d'r op "helaas dit product is uitverkocht, reserver nu!" Totdat ik bij de dixons kwam... Daar stond die in de etalage!! de orginele wii doos! zonder rood stukje d'r op met die tekst.. bleek het een dummy te zijn! Ik had even 30 hoop dat ik een wii had omdat ik nog nooit eerder een doos heb gezien zonder dat rode stukje!
Dit keer zonder signature
pi_45227155
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:16 schreef Ericjuh het volgende:
6 miljoen is trouwens verschepte he dus daar zitten demo modellen enz ook bij!! Deze 2 miljoen zullen voor de consument zijn!
Verscheept is verscheept voor consument. Maar dan nog. Hoeveel demo pods denk je wel niet dat er roeleren.....
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_45227308
quote:
Maar dan nog. Hoeveel demo pods denk je wel niet dat er roeleren.....
alle kleine beetjes helpen
Dit keer zonder signature
pi_45239341
quote:
Ja lekker!
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:48:13 #18
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45239857
En vandaag krijg ik een mailtje van die debiel dat ik het voor ¤ 270 kan komen ophalen.... Wat een mafkees!
pi_45239931
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:48 schreef thaduck het volgende:
En vandaag krijg ik een mailtje van die debiel dat ik het voor ¤ 270 kan komen ophalen.... Wat een mafkees!
Gebluft maar niet gewonnen Gewoon winkelprijs bieden
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:53:40 #20
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45239984
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef FJD het volgende:

[..]

Gebluft maar niet gewonnen Gewoon winkelprijs bieden
Inderdaad, hij probeerde het wel maar helaas Tuurlijk wil ik graag een Wii, maar niet voor meer geld dan in de winkel
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:13:17 #21
79837 Lemming22
pi_45240369
Ik vind het behoorlijk zuur dat van die misselijke handelaren wel een Wii kunnen bemachtigen, terwijl echte liefhebbers zoals hier in dit topic meelopen, nog steeds geen Wii hebben kunnen vinden
pi_45240435
Ik snap niet dat je niet gewoon op een zooi preorder lists stond Ik heb 1 Wii met (veel) geluk gekregen en de andere twee waren gewoon preorders en echt niet een jaar van tevoren, eerder een maand besteld.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:24:44 #23
79837 Lemming22
pi_45240628
Ik had er een bij een online shop besteld, waarbij ik ervan uitging dat ik m halverwege december zou krijgen, omdat dat op hun site stond. Die Wii is inmiddels nog steeds niet bezorgd en toen ik door kreeg dat die Wii pas veel later bezorgd zou gaan worden, ben ik eens gaan rondkijken naar reserveringslijsten. Daarom sta ik nu 2e bij de Intertoys, maar die hebben al in geen weken een lading binnen gekregen, anders had ik er al lang een gehad. Vandaar dus dat het zo lang duurt bij mij. En nu nog op reserveringslijsten laten zetten heeft geen nut meer, omdat ik verwacht dat die van de intertoys toch als eerste zal komen. En winkels langsgaan zonder reserveringslijsten heb ik ook al afgezworen, na 500x nee, we hebben geen Wii's en we weten neit wanneer ze binnenkomen te hebben gehoord.

Maar bij een volgende launch van een console die ik echt meteen wil hebben (al verwacht ik dat dat niet zo snel meer zal gaan gebeuren), dan weet ik wel wat mijn strategie is ja, mezelf op alle reserveringslijsten laten zetten van alle speelgoed- en elektronicazaken in de buurt. En uit de buurt.
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:25:46 #24
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45240653
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
Ik snap niet dat je niet gewoon op een zooi preorder lists stond Ik heb 1 Wii met (veel) geluk gekregen en de andere twee waren gewoon preorders en echt niet een jaar van tevoren, eerder een maand besteld.
Gelul, ik sta op 4 lijsten en nog niets.

Ligt er ook maar aan WAAR je woont en WAAR je reserveert! Mijn reservering bij Bart Shit staat al maanden, maar als die apen opeens e-plaza reserveringen voorrang geven dan houdt het op he...
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:25:53 #25
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_45240657
Waarom gaan jullie niet gewoon naar van leest. Een week na de release een pre-order geplaatst en de week erop had ik er een... Snap dat niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')