Nee ik verkoop hem voor 365 euroquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:11 schreef NrSiX het volgende:
Je kan ook je Wii houden tonks, en wachten op de wat leukere games.. dat doe ik momenteel ook.
Btw ff 2 vraagjes:
1: Heeft iemand Wario Ware Smooth Moves al en hoe bevalt die?
2: Is er ook een lijst van welke VC Games er wanneer uitkomen of blijft dat een grote verassing? Ga vanavond de Wii points (2000) card halen en heb al wat leuke games gezien, heeft iemand bomberman ook?
In antwoord op je 2e vraag:quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:11 schreef NrSiX het volgende:
Btw ff 2 vraagjes:
1: Heeft iemand Wario Ware Smooth Moves al en hoe bevalt die?
2: Is er ook een lijst van welke VC Games er wanneer uitkomen of blijft dat een grote verassing? Ga vanavond de Wii points (2000) card halen en heb al wat leuke games gezien, heeft iemand bomberman ook?
600 - 600 - 800quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ook wel een streek van Nintendo om 2000 punt-kaarten te verkopen maar vervolgens wel spellen gaan aanbieden voor 600 en 800 punten zodat je (bijna) nooit mooi uitkomt...
vandaar dequote:
quote:(bijna)
Ja, bij de Free Record Shop was de puntenkaart via de webshop wel 19,95, maar in de winkel ligt hij voor 24,95. En dan ben je ook met de 10% korting die je met je ANWB lidmaatschapskaart krijgt nog steeds te duur uit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Dynabyte is dom. Zit er een sticker op die wii puntenkaart: met de klantenkaart 10% korting! Ja, maar daar kost die dan wel 22.99. Betaal je alsnog meer![]()
En een andere zaak verkoopt die kaart voor 24,95
Jeuj ik voldoe aan de eisen =] (werkt dat doorgeven wel van de remote?)quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:16 schreef Nollem het volgende:
Antwoorden:
1) SmoothMoves is leuk om met veel mensen te spelen, ben je geen partygamer, zou ik het niet doen.
lol excuses, domme fout. Bedankt voor de handige website btw!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:38 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
In antwoord op je 2e vraag:
Ja, het blijft elke week een verrassing (met 2 'r', anders heb je het over een ver-assing en dat is toch wat anders).
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:16 schreef Nollem het volgende:
Gaat iemand ook het Wii fitness training programma doen?
Ik wil ook wel 6 kilo kwijt in 6 weken
Maar dan moet je de bewegingen echt overdreven doen. Dus bij boksen echt op je voetenwerk letten, overdreven ontwijken en voluit punchen.
Lijkt me wel geweldig dat je op die manier er weer als een "god" uit kan zien
Of doe beide... en half uur zwemmen en daarna actief Wii-enquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige wat het bewijst is dat bewegen gezond is. Ga een half uurtje zwemmen en dan relaxed op de bank Wiien en je krijgt hetzelfde resultaat.
Zwemmen zal wel iets meer effect hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef Nollem het volgende:
Of doe beide... en half uur zwemmen en daarna actief Wii-engaat het 2x zo snel ?
Zittend tennisen lukt mij echt niet :Squote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef linebear het volgende:
ik ga het zeker proberen.
Tot nu toe zit ik gewoon een beetje te tennissen en zo.
Maar ik ga maar eens staan
Ja, je moet eerst het spel "uitspelen".quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef BroesWillems het volgende:
moet ik eerst wat halen ofzo voor multiplayer bij wario ware...??? want bij mij zit er een krant voor
luie donder!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef linebear het volgende:
ik ga het zeker proberen.
Tot nu toe zit ik gewoon een beetje te tennissen en zo.
Maar ik ga maar eens staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |