*hoopt op mario kartquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef BroesWillems het volgende:
welke VC games zullen morgen komen?
iemand al een idee![]()
Slaat vast en zeker aan bij die dikke mensen in de VS..quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Zwemmen zal wel iets meer effect hebben
Ik vind de ophef erom zo achterlijk. Met de Wii beweeg je meer want je slaat nu echt, van bewegen val je af. Mijn god, wie had dan ooit kunnen denken dat je misschien af zou kunnen vallen van het spelen op de Wii.
Wat een revolutie!
quote:
Ik moet nog een classic controller kopenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef NrSiX het volgende:
Ik ga zowizo vanavond DK Country & Bomberman aanschaffen, hoop dat er morgen nog een leuke game voor 600- komt :p
Ja, dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, die gamecube controllers zijn niet echt fijn ingesteld. Jammer dat je niet zelf gewoon de knoppen kan toewijzen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:12 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik moet nog een classic controller kopen![]()
Nooit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef thomaSe het volgende:
vraagje!
wanneer kan je call of duty 3 online tegen elkaar spelen?
quote:
online, geen enkele.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:54 schreef thomaSe het volgende:
[..]
![]()
nou welk spel(FPS) kan je wel online en/of split-screen? (red steel?)
okequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
online, geen enkele.
red steel kan volgens mij splitscreen, maar dat weet ik pas zeker als ik hem morgen krijg
Kan wel splitscreen..zag ik op trailer van Red Steelquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
online, geen enkele.
red steel kan volgens mij splitscreen, maar dat weet ik pas zeker als ik hem morgen krijg
Inderdaad, en met 2 man is het leuk, maar met 4 man is het geweldigquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:00 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Kan wel splitscreen..zag ik op trailer van Red Steel![]()
dat probleem heb ik dus ook, ik heb de wii maar in de huiskamer aangesloten omdat ik op mijn kamer niet veel bewegingsvrijheid heb... dus ik kan bijna nooit 'savonds spelen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef speknek het volgende:
Wii Sports blijft zo verslavend. Ben nu level 1994 bij Tennis, Biiijjjjna
. Alleen wil m'n vriendin nu weer tv kijken
.
Mijn vriendin vindt het leuk om te Zelda te "kijken" en een spelletje mee te spelen, geen problemen hier dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat probleem heb ik dus ook, ik heb de wii maar in de huiskamer aangesloten omdat ik op mijn kamer niet veel bewegingsvrijheid heb... dus ik kan bijna nooit 'savonds spelen...![]()
Mwah, alleen bij boksen wil ik nog wel gaan staan, maar de rest is makkelijk zittend/liggend te doen hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat probleem heb ik dus ook, ik heb de wii maar in de huiskamer aangesloten omdat ik op mijn kamer niet veel bewegingsvrijheid heb... dus ik kan bijna nooit 'savonds spelen...![]()
juist met boksen wil ik perse blijven zitten, de rest speelt veel relaxter wanneer je staat...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Mwah, alleen bij boksen wil ik nog wel gaan staan, maar de rest is makkelijk zittend/liggend te doen hoor.
hier sta je d'r inquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:21 schreef NrSiX het volgende:
ik heb iedereen in de lijst toegevoegd (eindelijk na 2 uur) .. voeg me toe @ Wii # 1853-7725-9151-3387
Hehe, dat is handig. Dus jij lekker spelen terwijl zij zit toe te kijken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het leuk om te Zelda te "kijken" en een spelletje mee te spelen, geen problemen hier dus.
Ik kom niet eens meer toe aan Zelda, omdat m'n vriendin er continu achter zitquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Neverstop het volgende:
Mijn vriendin vindt het leuk om te Zelda te "kijken" en een spelletje mee te spelen, geen problemen hier dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |