quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik weet/hoop dat je een grapje maakt, maar toch... niet grappig
Zelf geaborteerd?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik weet/hoop dat je een grapje maakt, maar toch... niet grappig
Sorry, had even een klotebui vanmiddag, en dan kan ik dat soort dingen niet zo goed hebben. Ben echt geen enge moraalridder ofzoquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry, had even een klotebui vanmiddag, en dan kan ik dat soort dingen niet zo goed hebben. Ben echt geen enge moraalridder ofzo. Het was vooral gewoon niet grappig, aagezien je ook had kunnen zeggen dat ze de vrouw alleen thuis hadden kunnen laten aangezien echte muziekmensen alleen voor muziek leven.
Ofzo.
Als je me op het goede moment treftquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
stiekem ben je wel aardig huh
.
Ik wil She Wants Revenge enne de Yeah Yeah Yeahs ja die waren er vorig jaar maar toen deed ik nog niet echt aan leuke muziek luisterenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Als je me op het goede moment treft
Ahum, genoeg met de slowchat
Ik wil NOFX op lowlands
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Abortus en gewoon verder rocken zeg ik je
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
THE FRATELLIS > hebben maar één leuk nummer
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:30 schreef augurkenkoning het volgende:
geruchten:
ALEXISONFIRE
DEFTONES ...
HOOBASTANK ...
KAISER CHIEFS
LCD SOUNDSYSTEM
OPGEZWOLLE
PAPA ROACH ...
PIXIES (ÓF FRANK BLACK)
SPINVIS
THE KILLERS
THE POLYPHONIC SPREE ...
THE YOUNG KNIVES
90%zeker tot zeker:
THE FRATELLIS ...
PEARL JAM ...
KREZIP![]()
bron:
laatste aanpassing 18 januari 2007 05:25
http://groups.msn.com/backtolowlands/2007programma.msnw?&pps=k
Spinvisquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
geruchten:
ALEXISONFIRE > ken ik niet
DEFTONES > niet mijn muziek
HOOBASTANK > niet mijn muziek
KAISER CHIEFS > hopelijk doen ze ook Sziget aan
LCD SOUNDSYSTEM > niet mijn muziek
OPGEZWOLLE > niet mijn muziek
PAPA ROACH > niet mijn muziek
PIXIES (ÓF FRANK BLACK) > zijn wel relax
SPINVIS > niet mijn muziek
THE KILLERS > wel geinig, neit bijzonder
THE POLYPHONIC SPREE > zeer relax, maar al twee jaar geleden gezien
THE YOUNG KNIVES > ken ik niet
90%zeker tot zeker:
PEARL JAM > zwaar relax, hopelijk komen ze ook naaar Sziget
KREZIP > niet echt bijzonder
je hoeft geenquote:
Hehe, ik weet zeker dat m'n vriendje commentaar gaat hebben als ze komen en ik wil erheenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hoeft geente doen bij Krezip, is ook leuk. Annelies van Krezip
Dat zou wel mooi zijn idd.. Doe dan maar meteen Peter Pan Speedrock, El Guapo Stuntteam en Nashville Pussy erbijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef Roellio het volgende:
Turbonegro!
je mag wel met mij meequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, ik weet zeker dat m'n vriendje commentaar gaat hebben als ze komen en ik wil erheen. Maar dit jaar ga ik lekker heen waar ik zin in heb, en als het moet dan maar in m'n eentje
.
En Annelies boeit me dan weer niet.
Mij wel... de afweging Lowlands/Pukkelpop gaat weer zwaar worden!!! Al was het vorig jaar in België wel suppperrrrrr!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:09 schreef Licko het volgende:
het gaat mij uiteindelijk toch niet om de bands
Inderdaad! Ik wilde em ook graag bij mn Rock am Ring bandje hebben. Die gast zo: Nee, hij moet rechts! WTF!?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had ik ook nog kunnen hebben ware het niet dat 2003, 2004 en 2005 links zaten en het bandje vorig jaar ineens rechts moest![]()
Het feit dat je maar 1 leuk nummer van ze kent, wil nog niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk maar`1 leuk nummer hebben. Bijna de hele CD "costello Music" bevat op zijn minst zeer hoorbare liedjes. De meeste hebben ook nog een behoorlijk hoog prettig in het gehoorliggend gehalte en stemmen je op zijn minst vrolijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
2005 moest het bij mij ook alquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:32 schreef MuseFan het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik wilde em ook graag bij mn Rock am Ring bandje hebben. Die gast zo: Nee, hij moet rechts! WTF!?![]()
![]()
en oh ja, ik heb em ook nog steeds om![]()
Wel exact hetzelfde als de vorige he? Want dan kan mijn briljante plaatje gerecycled worden:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:21 schreef Roellio het volgende:
Zal ik alvast een bordje maken, voor de meet?
Daar was ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wel exact hetzelfde als de vorige he? Want dan kan mijn briljante plaatje gerecycled worden:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wel exact hetzelfde als de vorige he? Want dan kan mijn briljante plaatje gerecycled worden:
[afbeelding]
ochtendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:38 schreef TMan het volgende:
Oh trouwens, ik wil Hooverphonic, bij voorkeur op zaterdagochtend
Nah, ik vind dat op vrijdagavond de stemming nog 'n beetje op gang moet komen. Zaterdag half 1 ofzo is juist prima, blowtje en 'n biertje d'rbij, energie opdoen voor de rest van de dagquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ochtenddat trek ik niet. Doe maar weer opener net als een paar jaar terug
VInd de geruchten nog niet echt super. Ik hoop toch meer op namen als Editors, Bad Religion, Strokes (onwaarschijnlijk, maar tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
geruchten:
DEFTONES >![]()
HOOBASTANK > :/
KAISER CHIEFS >misschien live leuk?
LCD SOUNDSYSTEM > wel ok
OPGEZWOLLE > wel ok, als ze toch al hiphop moeten laten komen laat het dan opgezwolle zijn
PAPA ROACH > hoeft van mij niet zo
PIXIES (ÓF FRANK BLACK) > argh niet pixies
THE KILLERS > ja leuk (waren best goed laatst in paradiso)
THE POLYPHONIC SPREE > ken ik niet
THE YOUNG KNIVES > kan leuk zijn
90%zeker tot zeker:
THE FRATELLIS > tsja.. is wel leuk, maar niet als een van de 'grote acts'
PEARL JAM > neeeee
KREZIP > imo overbodig
gelukkig begint er niets zo vroegquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef TMan het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat op vrijdagavond de stemming nog 'n beetje op gang moet komen. Zaterdag half 1 ofzo is juist prima, blowtje en 'n biertje d'rbij, energie opdoen voor de rest van de dag
Jawel toch? Nah, het zal wel komen doordat je na een dag geen enkel gevoel voor tijd meer hebtquote:Op zondag 21 januari 2007 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig begint er niets zo vroegqua bands dan
MSN groups is zo onbetrouwbaar als de pest.. ik heb 2 jaar lang een site gehad met daarop geruchten, maar ben er door gebrek aan tijd mee gekapt. Heel veel dingen die op MSN groups stonden waren nonsens....quote:Op zondag 21 januari 2007 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
Op die MSN groups staat Pearl Jam als 100% zeker. Hoe komen ze daarbij (bron)?
Wat een lijst.... echt op niks gebaseerd. Neem nou Alexisonfire bijv.. die hebben net 2,5 jaar lang aan een stuk getourd, hebben september vorig jaar cd uitgebracht en zijn heel Europa rond geweest, zitten t/m eind april in de US... ik kan me niet voorstellen dat ze dan weer terugkomen.. zou wel heel vet zijn overigens!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
geruchten:
DEFTONES > niet mijn muziek
HOOBASTANK > niet mijn muziek
KAISER CHIEFS > hopelijk doen ze ook Sziget aan
LCD SOUNDSYSTEM > niet mijn muziek
OPGEZWOLLE > niet mijn muziek
PAPA ROACH > niet mijn muziek
PIXIES (ÓF FRANK BLACK) > zijn wel relax
THE KILLERS > wel geinig, neit bijzonder
THE POLYPHONIC SPREE > zeer relax, maar al twee jaar geleden gezien
THE YOUNG KNIVES > ken ik niet
90%zeker tot zeker:
PEARL JAM > zwaar relax, hopelijk komen ze ook naaar Sziget
KREZIP > niet echt bijzonder
Hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Agiath het volgende:
Kaartje is trouwens 50 euro duurder geworden
http://www.budgetticket.n(...)icket-1204/Lowlands/quote:Op maandag 22 januari 2007 17:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die wijsheid?
Ah ik schrok al...quote:Op maandag 22 januari 2007 17:55 schreef icebliss het volgende:
Dit meen je niet.
Edit: Nee dus![]()
LET OP: Wij maken u erop attent dat annuleren niet mogelijk is. De prijzen die op onze website vermeld staan zijn gebaseerd op vraag en aanbod en ze zijn HOGER dan de oorspronkelijke kostprijs van het kaartje.
quote:Op maandag 22 januari 2007 20:04 schreef Aoristus het volgende:
Pearl Jam.. zou Eddie Veder met z'n dikke kop al op Elvis lijken ? Volgens mij hebben ze maar 2 redelijke nummers gemaakt, Jeremy en I'm still alive. Voor de rest is het een soort Amerikaanse Kane
`quote:Op maandag 22 januari 2007 17:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.budgetticket.n(...)icket-1204/Lowlands/
Lowlands 17-08-2007 - Toegangskaarten (festival en camping)
Aanvang: t.b.a. Prijs: ¤ 170,00
Euro (¤) : 170,00
GBP (£) : 119,29
USD ($) : 222,55
Lowlands 17-08-2007 - Combikaarten (festival, camping en Walibi World)
Aanvang: t.b.a. Prijs: ¤ 175,00
Euro (¤) : 175,00
GBP (£) : 122,80
USD ($) : 229,09
Ze proberen gewoon die Walibi World door je strot heen te douwen
Ja, dat is dus een stel afzetters die massaal kaarten opkopen om die voor belachelijk veel geld weer door te verkopen. Dit is dus echt niet de gewone ticketserviceprijsquote:Op maandag 22 januari 2007 22:35 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
`
Doorom ga ik dus naar Sziget, 99 euro voor 8 dagen.
Moet verboden zulke organisaties, ze kopen inderdaad altijd bergen kaarten op voor concerten en voetbalwedstrijden om ze vervolgens tegen woekerprijzen te verkopen.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een stel afzetters die massaal kaarten opkopen om die voor belachelijk veel geld weer door te verkopen. Dit is dus echt niet de gewone ticketserviceprijs
Vorig jaar hadden die wel Depeche Modequote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:27 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Allememaggies!
Laat Bjork, Interpol, Sonic Youth, DJ Shadow, Peaches, We are Scientists, Gogol Bordello, Arcade Fire, Kings of Leon, The Rapture, Blonde Redhead, Regina Spektor, Hot Chip, MSTRKRFT,Ghostface Killah, Cocorosie, Justice, the Cribs, Lily Allen, Jose Gonzales, Spank Rock, Klaxons, Lupe Fiasco en Mando Diao deze zomer maar overvliegen, dan ben ik echt een ontzettend blij mensch (alleen nog ff Radiohead erbij dan).
Wel lezen hè...quote:Op maandag 22 januari 2007 17:15 schreef Agiath het volgende:
Ze proberen gewoon die Walibi World door je strot heen te douwen
quote:LET OP: Wij maken u erop attent dat annuleren niet mogelijk is. De prijzen die op onze website vermeld staan zijn gebaseerd op vraag en aanbod en ze zijn HOGER dan de oorspronkelijke kostprijs van het kaartje
quote:Op maandag 22 januari 2007 17:14 schreef Roellio het volgende:
Ik ga overigens dit jaar wel meer slapen. 6 uur in 4 dagen is bad m'kay.
Vorig jaar op 4 februari. Zal nu dus ook wel rond die tijd zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:19 schreef Leonos het volgende:
Wanneer start de VVK?
Lees eerst eens goed, dat is niet de officiele prijs hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:44 schreef pfaf het volgende:
Godskolere wat een belachelijke prijsverhoging.![]()
Hoe komen ze daar ineens bij?
Leek mij ook al...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Lees eerst eens goed, dat is niet de officiele prijs hoor.
Vroegequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:36 schreef rubbereend het volgende:vroege vogel korting. Dat moeten ze maar eens snel afschaffen!
Waaromquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:36 schreef rubbereend het volgende:vroege vogel korting. Dat moeten ze maar eens snel afschaffen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |