quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:30 schreef augurkenkoning het volgende:
geruchten:
ALEXISONFIRE
DEFTONES ...
HOOBASTANK ...
KAISER CHIEFS
LCD SOUNDSYSTEM
OPGEZWOLLE
PAPA ROACH ...
PIXIES (ÓF FRANK BLACK)
SPINVIS
THE KILLERS
THE POLYPHONIC SPREE ...
THE YOUNG KNIVES
90%zeker tot zeker:
THE FRATELLIS ...
PEARL JAM ...
KREZIP![]()
bron:
laatste aanpassing 18 januari 2007 05:25
http://groups.msn.com/backtolowlands/2007programma.msnw?&pps=k
Spinvisquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
geruchten:
ALEXISONFIRE > ken ik niet
DEFTONES > niet mijn muziek
HOOBASTANK > niet mijn muziek
KAISER CHIEFS > hopelijk doen ze ook Sziget aan
LCD SOUNDSYSTEM > niet mijn muziek
OPGEZWOLLE > niet mijn muziek
PAPA ROACH > niet mijn muziek
PIXIES (ÓF FRANK BLACK) > zijn wel relax
SPINVIS > niet mijn muziek
THE KILLERS > wel geinig, neit bijzonder
THE POLYPHONIC SPREE > zeer relax, maar al twee jaar geleden gezien
THE YOUNG KNIVES > ken ik niet
90%zeker tot zeker:
THE FRATELLIS > hebben maar één leuk nummer
PEARL JAM > zwaar relax, hopelijk komen ze ook naaar Sziget
KREZIP > niet echt bijzonder
je hoeft geenquote:
Hehe, ik weet zeker dat m'n vriendje commentaar gaat hebben als ze komen en ik wil erheenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hoeft geente doen bij Krezip, is ook leuk. Annelies van Krezip
Dat zou wel mooi zijn idd.. Doe dan maar meteen Peter Pan Speedrock, El Guapo Stuntteam en Nashville Pussy erbijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef Roellio het volgende:
Turbonegro!
je mag wel met mij meequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, ik weet zeker dat m'n vriendje commentaar gaat hebben als ze komen en ik wil erheen. Maar dit jaar ga ik lekker heen waar ik zin in heb, en als het moet dan maar in m'n eentje
.
En Annelies boeit me dan weer niet.
Mij wel... de afweging Lowlands/Pukkelpop gaat weer zwaar worden!!! Al was het vorig jaar in België wel suppperrrrrr!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:09 schreef Licko het volgende:
het gaat mij uiteindelijk toch niet om de bands
Inderdaad! Ik wilde em ook graag bij mn Rock am Ring bandje hebben. Die gast zo: Nee, hij moet rechts! WTF!?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had ik ook nog kunnen hebben ware het niet dat 2003, 2004 en 2005 links zaten en het bandje vorig jaar ineens rechts moest![]()
Het feit dat je maar 1 leuk nummer van ze kent, wil nog niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk maar`1 leuk nummer hebben. Bijna de hele CD "costello Music" bevat op zijn minst zeer hoorbare liedjes. De meeste hebben ook nog een behoorlijk hoog prettig in het gehoorliggend gehalte en stemmen je op zijn minst vrolijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
THE FRATELLIS > hebben maar één leuk nummer
2005 moest het bij mij ook alquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:32 schreef MuseFan het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik wilde em ook graag bij mn Rock am Ring bandje hebben. Die gast zo: Nee, hij moet rechts! WTF!?![]()
![]()
en oh ja, ik heb em ook nog steeds om![]()
Wel exact hetzelfde als de vorige he? Want dan kan mijn briljante plaatje gerecycled worden:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:21 schreef Roellio het volgende:
Zal ik alvast een bordje maken, voor de meet?
Daar was ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wel exact hetzelfde als de vorige he? Want dan kan mijn briljante plaatje gerecycled worden:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |