quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wel exact hetzelfde als de vorige he? Want dan kan mijn briljante plaatje gerecycled worden:
[afbeelding]
ochtendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:38 schreef TMan het volgende:
Oh trouwens, ik wil Hooverphonic, bij voorkeur op zaterdagochtend
Nah, ik vind dat op vrijdagavond de stemming nog 'n beetje op gang moet komen. Zaterdag half 1 ofzo is juist prima, blowtje en 'n biertje d'rbij, energie opdoen voor de rest van de dagquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ochtenddat trek ik niet. Doe maar weer opener net als een paar jaar terug
VInd de geruchten nog niet echt super. Ik hoop toch meer op namen als Editors, Bad Religion, Strokes (onwaarschijnlijk, maar tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
geruchten:
ALEXISONFIRE > ken ik niet
DEFTONES >![]()
HOOBASTANK > :/
KAISER CHIEFS >misschien live leuk?
LCD SOUNDSYSTEM > wel ok
OPGEZWOLLE > wel ok, als ze toch al hiphop moeten laten komen laat het dan opgezwolle zijn
PAPA ROACH > hoeft van mij niet zo
PIXIES (ÓF FRANK BLACK) > argh niet pixies
SPINVIS > niet mijn muziek
THE KILLERS > ja leuk (waren best goed laatst in paradiso)
THE POLYPHONIC SPREE > ken ik niet
THE YOUNG KNIVES > kan leuk zijn
90%zeker tot zeker:
THE FRATELLIS > tsja.. is wel leuk, maar niet als een van de 'grote acts'
PEARL JAM > neeeee
KREZIP > imo overbodig
gelukkig begint er niets zo vroegquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef TMan het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat op vrijdagavond de stemming nog 'n beetje op gang moet komen. Zaterdag half 1 ofzo is juist prima, blowtje en 'n biertje d'rbij, energie opdoen voor de rest van de dag
Jawel toch? Nah, het zal wel komen doordat je na een dag geen enkel gevoel voor tijd meer hebtquote:Op zondag 21 januari 2007 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig begint er niets zo vroegqua bands dan
MSN groups is zo onbetrouwbaar als de pest.. ik heb 2 jaar lang een site gehad met daarop geruchten, maar ben er door gebrek aan tijd mee gekapt. Heel veel dingen die op MSN groups stonden waren nonsens....quote:Op zondag 21 januari 2007 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
Op die MSN groups staat Pearl Jam als 100% zeker. Hoe komen ze daarbij (bron)?
Wat een lijst.... echt op niks gebaseerd. Neem nou Alexisonfire bijv.. die hebben net 2,5 jaar lang aan een stuk getourd, hebben september vorig jaar cd uitgebracht en zijn heel Europa rond geweest, zitten t/m eind april in de US... ik kan me niet voorstellen dat ze dan weer terugkomen.. zou wel heel vet zijn overigens!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
geruchten:
ALEXISONFIRE > ken ik niet
DEFTONES > niet mijn muziek
HOOBASTANK > niet mijn muziek
KAISER CHIEFS > hopelijk doen ze ook Sziget aan
LCD SOUNDSYSTEM > niet mijn muziek
OPGEZWOLLE > niet mijn muziek
PAPA ROACH > niet mijn muziek
PIXIES (ÓF FRANK BLACK) > zijn wel relax
SPINVIS > niet mijn muziek
THE KILLERS > wel geinig, neit bijzonder
THE POLYPHONIC SPREE > zeer relax, maar al twee jaar geleden gezien
THE YOUNG KNIVES > ken ik niet
90%zeker tot zeker:
THE FRATELLIS > hebben maar één leuk nummer
PEARL JAM > zwaar relax, hopelijk komen ze ook naaar Sziget
KREZIP > niet echt bijzonder
Hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Agiath het volgende:
Kaartje is trouwens 50 euro duurder geworden
http://www.budgetticket.n(...)icket-1204/Lowlands/quote:Op maandag 22 januari 2007 17:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die wijsheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |