Jouw stelling dat alles 50/50 is wel of niet waar. 50% kans dat het niet klopt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:16 schreef DonSauza het volgende:
Dit ga ik gebruiken als voorbeeld!
50/50 dat je naam er in komt...of je naam komt er WEL in of je naam komt er NIET in
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:16 schreef DonSauza het volgende:
Dit ga ik gebruiken als voorbeeld!
50/50 dat je naam er in komt...of je naam komt er WEL in of je naam komt er NIET in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
maar je hebt dus ook 50% kans dat jouw theorie niet klopt hè?
opgelost, slotje.Tja, 50% kans he. Dus zo gek vind ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
martelen = niet doodgaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Nee want je hebt 3 mogelijkheden,
1 pijnlijke dood
2 marteling
3 normale dood
Dus 33,3%
Hoevaak moet ik het nog uitleggen?![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:58 schreef Lucivia het volgende:
Nou, dat is dus echt niet zo. Ik had een 3 voor m'n kans repetitie laatst en zelfs IK snap dat het niet zo is.
Even grote kans dus dan wanneer je wel geleerd heb, dus waarom leren?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
50% kans dat ik een voldoende heb voor mijn tentamen, ondanks dat ik niet geleerd heb. Top!![]()
Nou ja, de hebt sowieso 50% kans om het te halen, maar als je goed leert is het wel waarschijnlijker dat je die kans weet te pakken...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Even grote kans dus dan wanneer je wel geleerd heb, dus waarom leren?![]()
Precies, jij begrijpt het!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Even grote kans dus dan wanneer je wel geleerd heb, dus waarom leren?![]()
Idd maar de 50% kans blijft! maar hoe meer je leert hoe groter die kans dat je de 50% pakt!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou ja, de hebt sowieso 50% kans om het te halen, maar als je goed leert is het wel waarschijnlijker dat je die kans weet te pakken...
quote:
De kans dat je de 50% kans pakt wordt groter?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Idd maar de 50% kans blijft! maar hoe meer je leert hoe groter die kans dat je de 50% pakt!
SungaMsunitraM (wat een naam) begrijpt het!![]()
Niet es, 50% kans dat je dood gaat, 50% kans dat je niet dood gaat. Dat beweer je toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:24 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Dood gaan we allemaal, daar kan zelfs mijn bewering niet tegen op!
50% kans dat iemand serieus reageertquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:28 schreef arneaux het volgende:
OMG. Mensen die nog steeds serieus reageren in dit topic..
Maar op een dag raakt je geluk ook gewoon een keer op! Dus dood ga je toch ooit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Niet es, 50% kans dat je dood gaat, 50% kans dat je niet dood gaat. Dat beweer je toch?
50% kans dat dit alles niet waar is!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:35 schreef KlownJB het volgende:
Ik heb er ook eens over nagedacht en ik ben op de volgende conclusie gekomen:
50% kans dat je moeder jou als baby van het balkon heeft laten vallen
50% kans dat je een 'wat is het sterkste: mijn hoofd of de muur'-wedstrijd hebt verloren
A.k.a. jij bent een onnozele neanderthaler met zware hersenbeschadiging
dude je bent zo omin dom, ik lach je uitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:25 schreef DonSauza het volgende:
Hallo,
Ik heb eens nagedacht over kansberekening en kwam tot de volgende conclusie.
Je hebt altijd 50% kans met alles!
Je wint of je verliest 50/50!
Hoe denken jullie hier over?
Onderbouw je antwoord!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:42 schreef fondue het volgende:
[..]
dude je bent zo omin dom, ik lach je uit
Wat ben jij een kansloze, tjid te veel & opleiding te weinig hebbende randmongool...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:43 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Onderbouw je antwoord!
Iedereen kan wel wat roepen!![]()
Gisteren is mij verteld dat als je 50 koopt dan win je altijd 50, en 50% vat je hem? he vat je hem?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef BrunoD het volgende:
Ik ga zo maar eens twee lotjes voor de loterij kopen.
Sounds like 200% DonSauza alrightquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef MrSleep het volgende:
50% kans dat de TS een kind verkracht
50% kans dat de TS het kind vermoord
50% kans dat de TS het kind in stukken hakt en opeet
50% kans dat de TS de rest van het kind in een verzwaarde vuilniszak met bakstenen de Maas inflikkerd
Beetje groot risico, dus direct de TS oppakken en opsluiten!
zegt iemand die zijn tijd besteed aan het op internet patsen met een nep-porschequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:46 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat ben jij een kansloze, tjid te veel & opleiding te weinig hebbende randmongool...
Zelfs, of misschien zelfs wel juist als je een kloon bent.
Whaha heeft ie een nep porsche? whahaha wat een hopeloos figuur!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef alsem het volgende:
[..]
zegt iemand die zijn tijd besteed aan het op internet patsen met een nep-porsche![]()
En jij zult dat weten, he boertje?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef alsem het volgende:
[..]
zegt iemand die zijn tijd besteed aan het op internet patsen met een nep-porsche![]()
Nou meid, vertel 'ns... Hoe zie jij dat zo goed?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:24 schreef DonSauza het volgende:
Ik zie zo dat dat een nep porsche is...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:32 schreef DonSauza het volgende:
De kleur!! ja de kleur dat is het ja!
Neppe Porsche!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef DonSauza het volgende:
De Porsche is nep omdat hij maar 2 wielen heeft en geen geldig kenteken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |