Er zijn echter 5 manieren waarop je hem niet kan gooien, en maar 1 manier waarop je hem wel gooit. En daar is die kans op gebaseerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Maar dat je daadwerkelijk die 4 gooit blijft 50/50 je gooit hem namelijk of je gooit hem niet.
Hetzelfde met die kaarten
Inderdaad, ook zo stug volhouden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:29 schreef heiden6 het volgende:
Dit is echt een van de domste topics die ik ooit gezien heb.
Je snapt het begrip kans gewoon niet, volg maar eens een paar lessen Wiskunde A (1/2 tegenwoordigquote:
Geef eens inhoudelijk antwoord op mijn vraag dan. want je gaat er compleet aan voorbijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef DonSauza het volgende:
Voor de laatste keer:
Iedereen die mee doet heeft kans om die 20 miljoen te winnen en kans om die 20 miljoen NIET te winnen, dus 50/50
Oudejaarsloten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:35 schreef DonSauza het volgende:
Jullie willen me toch niet begrijpen...niemand begrijpt me
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:35 schreef DonSauza het volgende:
Jullie willen me toch niet begrijpen...niemand begrijpt me
![]()
![]()
Ik had ook 1 lot maar helaas zat ik net aan de verkeerde kant van de 50%quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef rieski het volgende:
[..]
Oudejaarsloten.
Had je nog wat Don? Statistiekkoning van ons allemaal![]()
Waarom zou je ook meer loten kopen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:37 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Ik had ook 1 lot maar helaas zat ik net aan de verkeerde kant van de 50%
Haha jij bent een swetser!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef the_small_print het volgende:
Donsauza
Jij geeft dus iemand bijles. Jij gaf haar eerst geen bijles haar kans van slagen voor die toets was 50% jij ging haar vervolgens bijles geven en haar kans is nog steeds 50%
Dan vraag ik aan jou of je daar geld voor krijg want als dat het geval is ben je een dikke oplichter.
De kans dat je een oplichter bent is 50%
Dus nu denk je KUT ik ben misschien een oplichter dus ga haar geen bijles meer geven vervolgens heb je nog steeds 50% kans dat je een oplichter bent.
ik ga morgen waarschijnlijk dood 50% kans het is maar goed dat ik overmorgen 50% kans heb dat ik weer levend word waarbij ik weer 50% kans heb dat ik 24 hoofden heb maar ook 50% kans op 2 hoofden
dan denk ik kut ik heb 100% kans op meer dan 1 hoofd
en dus 0% op gewoon 1 hoofd
goed mooie wereld leef je in weet jij wel dat je 50% kans hebt dat je dood bent maar denkt van niet
ik ga overigens voor geen enkel tentamen meer leren kheb toch 50% kans dat ik slaag en gelukkig ook 50% dat ik op elk vak een 10 haal
VOOR DE LAATSTE KEER:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef DonSauza het volgende:
Voor de laatste keer:
Iedereen die mee doet heeft kans om die 20 miljoen te winnen en kans om die 20 miljoen NIET te winnen, dus 50/50
Als je tegen me gaat schreeuwen dan lees ik helemaal geen uitleg van je!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef optifree het volgende:
[..]
VOOR DE LAATSTE KEER:
WIL JIJ GVD MIJN UITLEG EERST EENS LEZEN.
Ik ben bloed serieus ik laat alleen jou theorie zien en hoop het met deze extreem overdreven dingen enigzins duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef DonSauza het volgende:
Je moet wel serieus blijven the_small_print! anders kan je beter naar ONZ gaan!![]()
Kijk wel goed uit, de kans is aanwezig dat ie daar absoluut geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef optifree het volgende:
[..]
VOOR DE LAATSTE KEER:
WIL JIJ GVD MIJN UITLEG EERST EENS LEZEN.
Als ik 50 loten had genomen? had ik dan zeker 20.000.000 gehad?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef rieski het volgende:
Waarom had je maar 1 lot TS?
Wat een slimme OPquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:25 schreef DonSauza het volgende:
Hallo,
Ik heb eens nagedacht over kansberekening en kwam tot de volgende conclusie.
Je hebt altijd 50% kans met alles!
Je wint of je verliest 50/50!
Hoe denken jullie hier over?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:48 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Als ik 50 loten had genomen? had ik dan zeker 20.000.000 gehad?
Nee volgens meneer heb je dan ook gewoon 50% kans daarom koop ik geen loten heb ik immers ook 50% kansquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:48 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Als ik 50 loten had genomen? had ik dan zeker 20.000.000 gehad?
Als je geen loten koopt doe je ook niet mee dus maak je ook geen kans.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:50 schreef the_small_print het volgende:
[..]
Nee volgens meneer heb je dan ook gewoon 50% kans daarom koop ik geen loten heb ik immers ook 50% kans![]()
nou daar gaat je 50% kans theoriequote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:51 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Als je geen loten koopt doe je ook niet mee dus maak je ook geen kans.
Zelfde als je niet in de auto stapt dan heb je ook geen kans om 50/50 rood/groen tegen te komen.
Absoluut.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:54 schreef DonSauza het volgende:
Ik ben een scriptie aan het schrijven over deze theorie.
Moet hem over 7 dagen inleveren..
BedanktDoor jullie weet ik dat ik op de goede weg zit!
Nee pik!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef DonSauza het volgende:
Ik schrijf namelijk een scriptie over de theorie van het happen...
En het is gebleken dat mensen daar onzettend goed in zijn!!
Dankjewel!![]()
Geniaal!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef DonSauza het volgende:
Ik schrijf namelijk een scriptie over de theorie van het happen...
En het is gebleken dat mensen daar onzettend goed in zijn!!
Dankjewel!![]()
Dus niet over mensjes die graag het laatste woord willen hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef DonSauza het volgende:
Het is eigenlijk een scriptie over hoe ver mensen gaan om hun gelijk te halen.
Niet onze namen gaan gebruiken hè.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef DonSauza het volgende:
50/50quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik ooit een keer dood ga?
Posten op FOK! is niet echt ver gaan hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef DonSauza het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |