quote:Op donderdag 28 december 2006 16:16 schreef Sight_key het volgende:
Nu weg hier
Ik heb geen zin om te verdedigen in topics.
Ik wil van mening en gedachte uitwisselen, wil je mij in de verdeding zien dan zoek je maar een ander slachtoffer op
Ik pas voor verdedigen, kost teveel energie en dan ben ik er nu ook nog steeds mee bezig
Je kunt beter samen gaan schrijven over de mogelijkheden dan elkaar af te branden. Tegenspreken en samenspreken heb je. Brain-stormen en samen tot een oplossing komen.
Maar goed, je hebt altijd users die denken het beter te weten en willen persee gelijk krijgen.
Inplaats van een andere toon aan te slaan proberen ze de ander op de kast te jagen.
Alleen al het toontje dat je aanslaat kan van belang zijn. Als jij een studie volgt en je gaat brainstormen met mede-studenten, dan ga je samen denken. Tegenspreken kan ook, maar dat zet in de meeste gevallen totaal geen zoden aan de dijk.
Tijd om mijn tv op de computer aan te zetten
RTL-7, even kijken wat de beurs doet. Of we richting de 500 gaan![]()
De psychologische 500 grens. Je hebt grenzen ook
Genoeg geschreven hier, ik wil mezelf niet uitputten. Verstandig met energie omgaan dus
Goede dag nog
Wees wat aardiger tegen hemquote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef Natha- het volgende:
Jij bent die ene malloot die ook doorzeverde in het Fok-voor-Fok-topic! Toch? Met die hele lange, doorgedraaide posts?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:02 schreef DonSauza het volgende:
Een straatje kost 5x27 euro?
Ik denk het. Maar ik geloof er niet in dat als je 10 loten koopt dat je opeens meer kans maakt op de Jackpot, je hebt nou eenmaal lucky nodig en dan maakt het volgens mij niet uit hoeveel loten je hebt gekocht. Vorig jaar was de jackpot toch in 2e verdeeld. Volgens mij won een dame op leeftijd de helft 10 miljoen. Ach als ik 13.5 euro win ben ik al blij maar ik ga gewoon voor 100.000 euro. Het is ook mooi dat ze dit jaar 5 keer 1 miljoen weggeven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:13 schreef DonSauza het volgende:
dus 10x27 euro? 270 euro aan loten?
Als je 10 loten koopt, dan is je kans 10 maal zo groot.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar ik geloof er niet in dat als je 10 loten koopt dat je opeens meer kans maakt op de Jackpot, je hebt nou eenmaal lucky nodig en dan maakt het volgens mij niet uit hoeveel loten je hebt gekocht. Vorig jaar was de jackpot toch in 2e verdeeld. Volgens mij won een dame op leeftijd de helft 10 miljoen. Ach als ik 13.5 euro win ben ik al blij maar ik ga gewoon voor 100.000 euro. Het is ook mooi dat ze dit jaar 5 keer 1 miljoen weggeven.
Volgens staatsloterij is de jackpot het meest gevallen op eindcijfer 8.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:26 schreef DonSauza het volgende:
ja ik ga vanmiddag ook even 1 hele halen.
Dit is mijn 1e keer, heeft iemand nog tips ofzo waar ik op moet letten?
Ik ben een arme student, ik vind 1 lot al duur genoegquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Als je 10 loten koopt, dan is je kans 10 maal zo groot.
Alleen de kans dat je wint met 1 lot is zo ongeveer 1 op 4 miljoen??
Dus de kans met 10 loten is 10 op 4 miljoen == 1 op 400.000
Je gaat dus van een kans van 0,000025 naar 0,00025 dat is toch een hele verbetering
Ach uiteindelijk blijft het een kwestie van geluk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben een arme student, ik vind 1 lot al duur genoeg
NM, heb online een lot gekochtquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef Omaha het volgende:
Waar kan ik ze halen?
Verkooppuntenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:14 schreef Dopke het volgende:
Maar waar kan ik zo nog één halen?
Het staat er gewoon bij "de bedragen zijn al opgeteld"quote:Op maandag 1 januari 2007 18:44 schreef kletskop het volgende:
oh heb mn ogen nog half dicht geloof ikMaar toch vreemd op eindcijfer 92 is dan toch gewoon 60 euro gevallen en niet ook nog eens 10?
Nee, 50 euro krijg je dan. De prijzen zijn al opgeteld.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:41 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het staat er gewoon bij "de bedragen zijn al opgeteld"
Als op eindcijfer 3 10 euro is gevallen en op de cijfers 403 is 50 euro gevallen, dan krijg je als je zelf AA050403 hebt dus 60 euro.
Je zou het eens op www.staatsloterij.nl kunnen proberenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:03 schreef SKETSj het volgende:
Staan die winnende getallen niet ergens in een lijst op internet ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |