Samen in de IQ test morgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Maar goed dat Viola geen grijs badpak aan had. Voor je het weet had Greenpeace haar in zee getrokken.
Reminder.quote:
Hou in je achterhoofd dat een score vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef kissa het volgende:
Ach gossie, Bonny heeft een IQ van 52...Fiool haalde nog de 87![]()
Eergisteren:quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:23 schreef Suko het volgende:
[..]
Gelijk heb je, je hebt echt niks gemist.![]()
Vorige week: Glas is half vol (Holt neemt St Claire op sleeptouw) 226.000
Gisteren:
[afbeelding]
Voor Talpa/Tien begrippen wél.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:57 schreef Cynix ® het volgende:
Om nou 236.000 kijkers een hit te noemen...
Ok, het was gemakkelijk scoren, maar toch.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:48 schreef Cynix ® het volgende:
Het glas is halfvol: Verlepte Bonnie en Viola schuimen als continu vooral om hun eigen onderbroekenlol giechelende en lallende mutsen de b-partijtjes af, van een allooi waar zelfs Geer & Goor hun neus voor op halen. Nú al hét baggerprogramma van 2007, maar zeer waarschijnlijk over 5 afleveringen ook weer ten einde.
quote:GEHEUGENVERLIES!? Viola Holt stopt met Glas is Halvol nadat John de Mol eerst stekker uit programa trekt!
Viola Holt zegt dat zij de opnamen van het Tien-programma 'Het glas is halfvol' heeft stilgelegd omdat ze het helemaal heeft gehad met de aandacht die de media besteed aan de 'misstappen' van co-presentatrice Bonnie St. Claire, die sinds het programma in de lucht is haar reputatie als drankorgel met het laagste IQ van Nederland. keer op keer bevestigd. De waarheid is echter dat John de Mol de stekker uit het programma getrokken heeft...
Naar de eerste aflevering van de show, waarin Bonnie en Viola verslag doen van glamourfeestjes, keken niet meer dan 226 duizend mensen. Holt beweert nu zo wil het gerucht, dat ze lang genoeg heeft geprobeerd iets van de show te maken, maar dat haar inzet geen vruchten heeft afgeworpen.
Bij de zender TIEN zal men ongetwijfeld opkijken van de beweegredenen van Holt om niet dor te gaan met Het Glas is Halfvol. De zes geplande afleveringen staan namelijk al op de band en de zender had Holt en St. Claire al vlak na de eerste aflevering laten weten dat er geen vervolg zou komen...
Van alcohol is overigens bekend dat het op termijn het geheugen aantast!
Van de wal in de sloot.quote:
Maandag presenteren ze samen shownieuws. Ik zal er straks wel een topic over openen als dat er nog niet isquote:
Allang volgens mij hoor.quote:
Moet je doenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Maandag presenteren ze samen shownieuws. Ik zal er straks wel een topic over openen als dat er nog niet is
what else is newquote:
het was de laatste denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:26 schreef tong80 het volgende:
Het zou toch niet meer worden uitgezonden
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:23 schreef Ole het volgende:
hier het schema zoals het op de site staat
09 jan20:30 Aflevering 2
10 jan23:40 Aflevering 2
16 jan20:30 Aflevering 3
30 jan20:30 Aflevering 4
Waar in the hell slaat dit nou op.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:25 schreef Suko het volgende:
Viola Holt: Bonnie is geen vriendin
De aap komt uit de mouw. Uitspraak van Viola Holt n.a.v. het stoppen met Het Glas is half Vol. Bonnie is een volwassen vrouw die verantwoordelijk is voor haar eigen gedrag. Begrijp me goed, ik zorg erg goed voor Bonnie. Ik plak haar wimpers op en zorg dat ze er goed uitziet, maar we zijn géén vriendinnen. We hebben een vriendschappelijke werkrelatie. Medialog
Bonnie heeft nooit gehoord van het woordje nee?quote:Op maandag 19 februari 2007 09:30 schreef Suko het volgende:
Bonnie St. Claire werd dronken gevoerd bij opnamen Glas is Halfvol!
Bonnie St Claire zegt dat ze bij de opnamen van 'Het Glas is Halfvol' bewust dronken gevoerd is tijdens de opnamen! De zangeres, die samen met Viola Holt in de relalifesoap op TIEN feestjes en patijen afliep met de draaiende camera in hun kielzog, zou gedwongen zijn 's middags om een uur al sfeerverhogende champagne te drinken....
De vrouw die inmiddels bekend staat als Neerlands domste drankrogel, zangeres Bonnie St. Claire, blijft niet alleen bij haar bewering dat ze tijdens de Nationale IQ-test werd opgezadeld met een niet werkend stemkastje dat er voor zorgde dat zij een IQ behaalde dat nog onder dat van een gemiddelde orang-otang lag, ook zegt de zangeres dat zij min of meer gedwongen is de dronkelap te spelen tijdens de reallifesoap 'Het Glas is Halfvol.'
Tenminste dat noteerde het weekblad Nieuwe Revu uit Bonnie's mond. Bonnie over de opnamen van 'Het Glas is Halfvol': "De titel van het programma was met een humoristische insteek bedoeld. In het Absolutely Fabulous-imago met veel drank kon ik me wel vinden:'
Ze geeft wel toe dat de poging haar humoristisch neer te zetten wel eens mislukte. Bonnie moest soms om één uur 's middags al buiten komen spelen. "Dan werden we opgepikt door een limousine en dan werd er meteen een fles opengemaakt. Dat was stomvervelend:"
Over haar IQ: "Ach, die test was toch een lachertje. Het lag aan het kastje en ik ben gewoon niet zo technisch:' Bonnie zou in alle privacy een nieuwe test gaan maken, maar toen dit nieuws breed werd uitgemeten in de media, besloot ze het niet te doen. "Ik hoef me niet te bewijzen. Ik geloof niet dat ik hoogbegaafd ben, maar als ik echt zo'n laag IQ had, zat ik wel de hele dag wasknijpers te maken in een werkplaats:" zijonline
Ik vraag me af in hoeverre Viool hierin een rol heeft gespeeld. Het was al opvallend te zien hoe vaak zij als eerste de glazen vulde en dat terwijl ik maar één aflevering heb gezien naast wat losse fragementen die de verschillende programma's zoals Boulevard en Shownieuws lieten zien.Vooral als men bedenkt dat Viool naderhand opeens liet weten geen vriendin van Bonnie te zijn maar een vriendschappelijke werkrelatie te hebben. Ik vermoed dat Viool mede schuldig is aan het bewust vollopen van een kwetsbare Bonnie (met een drankprobleem al of niet overwonnen, wat Viool heel goed wist) die dacht waarschijnlijk zo een boost te geven aan haar ietwat stilliggende carrière. Het enige voordeel voor haar is geweest dat Nederland (nou ja, een kleine groep, vooral populair onder bejaarden) heeft kunnen zien hoe Viool te werk is gegaan en dat haar ware aard is blootgelegd, maar ook daarmee Bonnie schade heeft toegebracht. Een lose-lose-situatie uiteindelijk.
quote:"Ik hoef me niet te bewijzen. Ik geloof niet dat ik hoogbegaafd ben, maar als ik echt zo'n laag IQ had, zat ik wel de hele dag wasknijpers te maken in een werkplaats:" zijonline
Is ook zo... ergens is toch gewoon ook een soort van zielig.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:44 schreef Suko het volgende:
Tuurlijk had ze nee kunnen zeggen maar ik denk dat ze zich heeft mee laten slepen door Viool en het produktieteam en moest 'voldoen' (letterlijk én figuurlijk) aan de titel van dit wanprodukt, 'Het glas is halfvol.' Bonnie is nu eenmaal niet zo gewiekst en is er duidelijk ingetuind. Ook haar vent valt wel wat te verwijten alhoewel hij wel heeft geprotesteerd tegen de beeldvorming van Bonnie in deze 'zuip-soap.' Met dit interview in de Nieuwe Revue denk ik dat ze probeert te redden wat er nog te redden valt, waarvan ik denk dat er wél een kern van waarheid in kan zitten. Zal mij benieuwen of Miss Riool nog gaat reageren...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |