Dat is haar meisjesnaam.quote:
Viola Holtquote:
Nee hoor. Haar vader was Ad van Emmenes, sportjournalist bij leven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Viola Holt is met van Emmenes getrouwd geweest.![]()
Oeps, wist ik niet eens meerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Haar vader was Ad van Emmenes, sportjournalist bij leven.
Wat een morbide award heb jij zeg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Haar vader was Ad van Emmenes, sportjournalist bij leven.
Ja vieze incest familiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Viola Holt is met van Emmenes getrouwd geweest.![]()
Ik ook meid, ik ook.quote:Echt, ik lig helemaal in een deuk.
De waarheid komt hard aan. He Viool?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:55 schreef Suko het volgende:
St. Claire in de politiek, Holt als Pauw & Witteman
Holt: Mijn vreselijkste periode? De vier jaar dat Robert Jensen mij gestalkt heeft. Werd ik middenin de nacht gebeld en in uitzendingen uitgemaakt voor vetvlek. Ik heb er een burn-out aan over gehouden. Vooral ook omdat je je niet kan verweren. Of Patty Brard die mij consequent een gedrocht noemt.
[..]
t is maar wat je de waarheid noemt.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
De waarheid komt hard aan. He Viool?![]()
ze schildert toch ook?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:52 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk om te zien dat Viola Holt zich profileert als intellectueel. Ze is de enige die het gelooft.
Dat zegt niks dat doet Ria Valk ook.quote:
Dat doet iedere uitgerangeerde artiest .quote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zegt niks dat doet Ria Valk ook.
dat bedoelde ik er ook meequote:Op maandag 8 januari 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet iedere uitgerangeerde artiest .
Heb het idee dat Viool zich ernstig vergist heeft, ze dacht waarschijnlijk door Bonnie op sleeptouw te nemen er zelf beter uit te komen. Dat doet ze voortdurend met die valse meelijwekkende opmerkingen over Bonnie, je kan maar beter zulke vijanden hebben als vriendinnen < zoals Viool dat noemt. Kan zomaar zijn dat underdog Bonnie dé sympathie krijgt van de kijker (handjevol weliswaar) en dat Viool het beetje goodwill wat ze kennelijk nog had voorgoed verspeelt heeft. Ga vooral zo door Mevr. Riool, dan verdwijn je vanzelf wel uit beeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een zwak voor Bonnie..denk niet dat ze altijd dronken is maar gewoon altijd zo praat, en ach ze houd van haar wijntje..ze blijft lief.
Het jammere vind ik dat Viola erg is van "kijk die gekke dronken Bonnie is..ik ben een chique meid" ...maar ik zag Viola Holt ooit eens in Amsterdam bij de Canal Pride en ze was me toch een fucking gedrochtige vetvlek..wat een goor wijf..en nu lieve Bonnie een beetje gebruiken om er zelf beter van te worden..zo komt het op mij over..alsof Viola niet echt de beste bedoelingen met Bonnie heeft..(Bonnie die overigens vroeger best een mooie vrouw was)
Ze heeft er weleens beter uitgezien:quote:Op zondag 7 januari 2007 16:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
De waarheid komt hard aan. He Viool?![]()
Wel mooi genoeg toendertijd om in de Pleebooi te staanquote:Op maandag 8 januari 2007 22:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Mjah volgens mij heeft ze onlangs wat aan d'r gezicht laten sleutelen want ze ziet e rnu minder gedrochtig uit dan een paar jaar terug..maar op die ouwe playboy foto die superbelicht is zie je al dat Viool niet moeders mooiste was.
een rol komozakken ziet er beter uitquote:Op maandag 8 januari 2007 21:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze heeft er weleens beter uitgezien:
[afbeelding]
Zelfs ingerangeerde artiesten doen dat. Ik noem een Janneke Brinkman (Salentijn), die een hele grote is bij Blokker.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet iedere uitgerangeerde artiest .
Eigenlijk is het enige wat me echt verbaasde de woning van Arie Ribbens.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:10 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad treurig je hond uitlaten met een glas wijn in je hand.
Als je hoorde dat Jan en Zwaan per optreden van een half uur 1000 euro verdienden. Terwijl ze alleen nog in bejaatdenhuizen spelen.Arie Ribbens 9 optredens per weekend heeft. Verbaast me dat niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het enige wat me echt verbaasde de woning van Arie Ribbens.
Best wel groot.![]()
Dat flatje van Bonnie met haar Franse balkon steekt er zo schril bij af.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je hoorde dat Jan en Zwaan per optreden van een half uur 1000 euro verdienden. Terwijl ze alleen nog in bejaatdenhuizen spelen.Arie Ribbens 9 optredens per weekend heeft. Verbaast me dat niet.
Ja was triets om te zien.Maar ik heb het geldbedrag uit het programma dat erna kwam.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat flatje van Bonnie met haar Franse balkon steekt er zo schril bij af.![]()
Het laatste advies dat Andr;e Hazes aan z'n zoontje gaf was volgens het zoontje dat ie zanger moest worden om rijk te woren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef Cynix ® het volgende:
Jacques Herb heeft 34 jaar geleden één hitje gehad en die woont me toch een pariy luxe. Het kán dus wel en dat moet hoop geven voor ons allen: niets kunnen en tóch binnenlopen.
Arie Ribbens. Vorige week waren ze bij de villa met zwembad van Herb.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:40 schreef Peter6000 het volgende:
Was dat huis nu van Jacques Herb of Arie Ribbens.![]()
Ik vorige week tien minuten, vond er niks aan..Met Jacq Herbquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:41 schreef arneaux het volgende:
Het was echt werkelijk waar tenenkrommend. En ik heb alleen maar de laatste 10 minuten gezien.
En vond je er nog iets niet van ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb Bonnie en Viool niet gekeken en dat andere programma ook niet![]()
Nou inderdaad, ik vond het ook redelijk genant. Viola die alleen maar aan het poseren is met haar glas en sigaret, hah hah kijk ons eens lekker alcoholisten zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:41 schreef arneaux het volgende:
Het was echt werkelijk waar tenenkrommend. En ik heb alleen maar de laatste 10 minuten gezien.
Ja maar dan kun je er nog wel geen mening over hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb het toch niets van gezien![]()
Gelijk heb je, je hebt echt niks gemist.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef Duderinnetje het volgende:
God ik heb het al weer gemist en alweer niks gemist geloof ik
Ik geef het op.
Klopt, en dat op een tijdstip met zware concurrentie (Acht uur journaal en GTST)quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:15 schreef arneaux het volgende:
Dat Deal Or No Deal wordt nog best redelijk bekeken.
Het zit zelfs vaak 500.000+ en een enkele keer 600.000+.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:15 schreef arneaux het volgende:
Dat Deal Or No Deal wordt nog best redelijk bekeken.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:52 schreef Elounda het volgende:
.... met name omdat Viola elke keer van die drankgerelateerde opmerkingen naar Bonnie maakt, maar zelf wel de grootste zuipschuit lijkt...![]()
Wat is haar nummerquote:Op zondag 7 januari 2007 11:55 schreef Suko het volgende:
St. Claire in de politiek, Holt als Pauw & Witteman
Werd ik middenin de nacht gebeld en in uitzendingen uitgemaakt voor vetvlek. Ik heb er een burn-out aan over gehouden. Vooral ook omdat je je niet kan verweren. [..]
quote:Jack van Gelder haalt uit! 'John de Mol zou zich moeten schamen'
Jack van Gelder- een presentator bij wie een brede grijns nooit ver weg is, maar die zich privé behoorlijk kwaad kan maken. Over ‘ranzige’ tv-programmas bij Tien bijvoorbeeld van zijn voormalig vriend John de Mol en over iedereen die hem een geldwolf noemt.
Ongemeen fel haalt jack van Gelder in het AD uit naar John de Mol, zijn vroegere boezemvriend. De reden van Van Gelders boosheid? Het glas is halfvol, met Viola Holt en Bonnie St. Claire. "Dat is zo banaal, zo ranzig, zo schandalig slecht! Mijn mond viel open van verbijstering over zoveel wansmaak! John zou zich moeten schamen. Echt, ik herken hem zo niet meer.’’ Bron en het AD
Eensch en dan hebben we het nog geeneens over Spel zonder grenzen en Triviant.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:24 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand die Ter land, Ter zee en in de lucht gepresenteerd heeft, met duizenden namaaklachjes, moet gewoon zijn bek dichthouden.
En Jack van Gelder ìs een geldwolf.
Geintje Staticquote:
Oh ik dacht je het over Tineke de Nooij had met haar obsessie met biostabils "in gold, platingold and platin"quote:
Gelukkig ben ik er ook nogquote:
Ik had het ook al verdrongen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |