Dat zegt niks dat doet Ria Valk ook.quote:
Dat doet iedere uitgerangeerde artiest .quote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zegt niks dat doet Ria Valk ook.
dat bedoelde ik er ook meequote:Op maandag 8 januari 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet iedere uitgerangeerde artiest .
Heb het idee dat Viool zich ernstig vergist heeft, ze dacht waarschijnlijk door Bonnie op sleeptouw te nemen er zelf beter uit te komen. Dat doet ze voortdurend met die valse meelijwekkende opmerkingen over Bonnie, je kan maar beter zulke vijanden hebben als vriendinnen < zoals Viool dat noemt. Kan zomaar zijn dat underdog Bonnie dé sympathie krijgt van de kijker (handjevol weliswaar) en dat Viool het beetje goodwill wat ze kennelijk nog had voorgoed verspeelt heeft. Ga vooral zo door Mevr. Riool, dan verdwijn je vanzelf wel uit beeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een zwak voor Bonnie..denk niet dat ze altijd dronken is maar gewoon altijd zo praat, en ach ze houd van haar wijntje..ze blijft lief.
Het jammere vind ik dat Viola erg is van "kijk die gekke dronken Bonnie is..ik ben een chique meid" ...maar ik zag Viola Holt ooit eens in Amsterdam bij de Canal Pride en ze was me toch een fucking gedrochtige vetvlek..wat een goor wijf..en nu lieve Bonnie een beetje gebruiken om er zelf beter van te worden..zo komt het op mij over..alsof Viola niet echt de beste bedoelingen met Bonnie heeft..(Bonnie die overigens vroeger best een mooie vrouw was)
Ze heeft er weleens beter uitgezien:quote:Op zondag 7 januari 2007 16:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
De waarheid komt hard aan. He Viool?![]()
Wel mooi genoeg toendertijd om in de Pleebooi te staanquote:Op maandag 8 januari 2007 22:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Mjah volgens mij heeft ze onlangs wat aan d'r gezicht laten sleutelen want ze ziet e rnu minder gedrochtig uit dan een paar jaar terug..maar op die ouwe playboy foto die superbelicht is zie je al dat Viool niet moeders mooiste was.
een rol komozakken ziet er beter uitquote:Op maandag 8 januari 2007 21:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze heeft er weleens beter uitgezien:
[afbeelding]
Zelfs ingerangeerde artiesten doen dat. Ik noem een Janneke Brinkman (Salentijn), die een hele grote is bij Blokker.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet iedere uitgerangeerde artiest .
Eigenlijk is het enige wat me echt verbaasde de woning van Arie Ribbens.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:10 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad treurig je hond uitlaten met een glas wijn in je hand.
Als je hoorde dat Jan en Zwaan per optreden van een half uur 1000 euro verdienden. Terwijl ze alleen nog in bejaatdenhuizen spelen.Arie Ribbens 9 optredens per weekend heeft. Verbaast me dat niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het enige wat me echt verbaasde de woning van Arie Ribbens.
Best wel groot.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |