Tiefus, wat een kutkneusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:13 schreef zovty het volgende:
Boontje komt om z'n loontje zeg ik altijd maar.
Jezus wat een kutgrap.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Blindedarmontsteking? Is dat niet iets voor een opticien?
Dan ga je toch bij de ingang zitten, reken met die vent af, pleurt de flesjes in een mand en een strikje om de slof sigaretten en zegt tegen de bezorger: Ja, kamer 108, ze is blond en zit waarschijnlijk te godverrren. Ga gewoon op het geluid af en hier heb je een euro fooi. Rennen knul!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je aan de deur betalen
En biermanden hebben ze er niet. Ik zoek gewoon verder
Hazes, je vergeet Hazes.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
Is je darm nu ook nog blind.
Sterkte, ouwe rups van me - we bidden tot Allah, God en Freddie Heineken.
Daar heeft een mens er toch drie van.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:09 schreef SchizoDH het volgende:
Ik gok toch op de lever
hehe na 4 pagina's pasquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef jpg97 het volgende:
wie?
Fijn!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef iteejer het volgende:
Met de afdeling gebeld, ze is de nacht goed doorgekomen, en is inmiddels uit IC/MIC. Goed teken dus
Gelukkig! Geef haar een dikke zoen als je bij haar bent, iteejer!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef iteejer het volgende:
Met de afdeling gebeld, ze is de nacht goed doorgekomen, en is inmiddels uit IC/MIC. Goed teken dus
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef iteejer het volgende:
Mooi, dan kun je d'r wel een laptop geven. Kan ze gelijk weer aan de slag.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef iteejer het volgende:
hou ik van hard werkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je d'r wel een laptop geven. Kan ze gelijk weer aan de slag.![]()
het ergste is achter de rug dus, nu snel herstellenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef iteejer het volgende:
Wel met complicaties.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo erg is een Appendicitis toch niet?
-nou zeg!-quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo erg is een Appendicitis toch niet?
Ze mag hem ook daar ook daar opeten hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef seekfaM het volgende:
Krijg ze der blinde darm ook mee in een potje?
Dat is niet de gewoonte maar als je het lief vraagt een hoop stampij gaat maken...quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef seekfaM het volgende:
Krijg ze der blinde darm ook mee in een potje?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:23 schreef L.Denninger het volgende:
En Kiteless is ook weg.
Coincidence ??? I THINK NOT !!!
L-E-Z-E-N, lezen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef longinus het volgende:
Is ze al geopereerd, meestal doen ze dat snel en zo ja hoe gaat het met haar![]()
Anders is yvonne yvonne niet meer hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:17 schreef Canisfire het volgende:
Mag ze nu nog wel drinken en roken als ze weer beter is ?
En dan edit je vanwege een typoquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:40 schreef Spike1506 het volgende:
Beterschap en sterkte(Ook sterkte aan Brechtje en Danny)
er zit nog een typo van 5 letters inquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:40 schreef Spike1506 het volgende:
Beterschap en sterkte(Ook sterkte aan Brechtje en Danny)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |