hou ik van hard werkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je d'r wel een laptop geven. Kan ze gelijk weer aan de slag.![]()
het ergste is achter de rug dus, nu snel herstellenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef iteejer het volgende:
Met de afdeling gebeld, ze is de nacht goed doorgekomen, en is inmiddels uit IC/MIC. Goed teken dus
Wel met complicaties.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo erg is een Appendicitis toch niet?
-nou zeg!-quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo erg is een Appendicitis toch niet?
Ze mag hem ook daar ook daar opeten hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef seekfaM het volgende:
Krijg ze der blinde darm ook mee in een potje?
Dat is niet de gewoonte maar als je het lief vraagt een hoop stampij gaat maken...quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef seekfaM het volgende:
Krijg ze der blinde darm ook mee in een potje?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:23 schreef L.Denninger het volgende:
En Kiteless is ook weg.
Coincidence ??? I THINK NOT !!!
L-E-Z-E-N, lezen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef longinus het volgende:
Is ze al geopereerd, meestal doen ze dat snel en zo ja hoe gaat het met haar![]()
Anders is yvonne yvonne niet meer hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:17 schreef Canisfire het volgende:
Mag ze nu nog wel drinken en roken als ze weer beter is ?
En dan edit je vanwege een typoquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:40 schreef Spike1506 het volgende:
Beterschap en sterkte(Ook sterkte aan Brechtje en Danny)
er zit nog een typo van 5 letters inquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:40 schreef Spike1506 het volgende:
Beterschap en sterkte(Ook sterkte aan Brechtje en Danny)
Nikky weer hoor.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:05 schreef Brechtje het volgende:
Ze is om 23:00 bijgekomen van de narcose, het ging allemaal nogal sloom omdat er eerst nog iemand voorging voor een spoed keizersnede..
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:05 schreef Brechtje het volgende:
Maar het bleek dat ze tachycardie kreeg tijdens de operatie,
dat ze tegen een hartaanval aan zat ... en dan gaan ze alvast met van die schok-elektrodes op d'r borsten (volgens mij zou ze d'r alleen maar geil van worden, maargoedquote:
Tachycardie is een aandoening waarbij uw hartslag veel te snel is – vaak meer dan 80 keer per minuut. Als gevolg hiervan krijgt uw lichaam onvoldoende zuurstof en voedingsstoffen om naar behoren te kunnen functioneren.quote:
bierpakketquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Heb verdorie heel internet afgestruind... Fruitmanden genoeg te vinden, maar biermanden ho maar
Toch van harte beterschap beeb
Gun ons moeder een vakantie doerak, zij mag ook wel eens rust hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:57 schreef iamredleader het volgende:
Is het een idee om zo'n laptop aan Yvonne uit te lenen?
Fokkers meet FOK!kers - DE EINDSTAND IS BEKEND
![]()
![]()
dat dus, maar dan istie echt wel hoger als 80 hoor.. Vanaf 120 wordt het zeurenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:26 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Tachycardie is een aandoening waarbij uw hartslag veel te snel is – vaak meer dan 80 keer per minuut. Als gevolg hiervan krijgt uw lichaam onvoldoende zuurstof en voedingsstoffen om naar behoren te kunnen functioneren.1e site.
quote:
Hallo, wat leuk dat je er weer bent.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:30 schreef yvonne het volgende:
Hoi, helaas voor velen, ik heb het overleefd![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen? 24/7 in bed met een morfineperfusor ernaast? Klinkt zo slecht nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:36 schreef yvonne het volgende:
Ik zit in een ziekenhuis/ritme.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:30 schreef yvonne het volgende:
quote:
Dus 's nachts lekker ouwehoeren is nog steeds mogelijk?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:36 schreef yvonne het volgende:
waarom ben je online? waarom ben je überhaupt wakker?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:36 schreef yvonne het volgende:
Ga jij eens snel uitzieken en herstellen en niet FOK!ken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:30 schreef yvonne het volgende:
Shit, hee...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:30 schreef yvonne het volgende:
rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:14 schreef Roi het volgende:
RIP
Voel jij je nou niet 'n enorme eikel?quote:
Mijn allerliefste, zware-shag rokende, Leffe-drinkende stoot van mij! Ze is weer boven water! Wat zeg ik: boven haar darmwater!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:30 schreef yvonne het volgende:
Ze is al terug lul!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:10 schreef Tommeke het volgende:
Sterkte en veel beterschap!!
Hoiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:30 schreef yvonne het volgende:
Heb je je blinde darm in een potje?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:36 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, er moeten ook een aantal een paar dagen de straat op geschopt worden. Dat heeft prioriteit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:21 schreef immortalsean het volgende:
welcome back! en nu lekker uitzieken, en niet die ban-knop aanraken!!
Jij ook al? Ik haar katten en haar kinderen erbij.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is ze nou nog niet dood ?
Ik zou haar kleurtje erven
en iteejer ook?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik haar katten en haar kinderen erbij.
wat moet jij 'of all people' nou met brechtje? ... geef haar dan aan mij.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik haar katten en haar kinderen erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |