Zo spreekt ze het grootste deel van de doelgroep aan, denk ik...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
oeh, da's niet tof... sterkte yvonne!
maar waarom open je dit in ONZ brechtje?
ok, wens haar beterschap van ONZ!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:25 schreef iteejer het volgende:
Onzin is haar huis, daarom wou ze dat hier hebben. En ja het is echt waar...
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:25 schreef iteejer het volgende:
Onzin is haar huis, daarom wou ze dat hier hebben. En ja het is echt waar...
Mwah, komende van Brechtje en gesteund door Iteejer lijkt het me wel plausibel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:26 schreef SiemeN het volgende:
ONZ is altijd nogal een discutabele bron ja. Maar er vanuitgaande dat het geen gekkigheid is: Sterkte!
Anders check je FC even...?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:26 schreef SiemeN het volgende:
ONZ is altijd nogal een discutabele bron ja. Maar er vanuitgaande dat het geen gekkigheid is: Sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, jij dan... "weltrusten"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:34 schreef WurM het volgende:
Waarom zegt iedereen beterschap?
Ik denk dat ze wel zo'n beetje beter is, tegen de tijd dat ze dit leest hoor
Had ik niet gezien nee. Bedoelde verder ook niet te zeggen dat ik er geen ruk van geloofde ofzo, hoor.quote:
Deze pagina printen ze uit, zodat Yvonne zich toch een beetje thuis voelt in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:34 schreef WurM het volgende:
Waarom zegt iedereen beterschap?
Ik denk dat ze wel zo'n beetje beter is, tegen de tijd dat ze dit leest hoor
quote:
O... In dat geval: Beterschap Yvonnequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Deze pagina printen ze uit, zodat Yvonne zich toch een beetje thuis voelt in het ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:37 schreef Natalie het volgende:
Bah blindedarmontsteking.
Beterschap Yvonne.
Die darm was blind, die heeft niets gezien van dat water joh.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:38 schreef Ali Salami het volgende:
Zie je??!?! Toch die 2 liter water!
Nee ik heb begrepen dat je daar eerst een taaislijmziekte voor moet krijgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:31 schreef Ole het volgende:
Heeft yvonne geen Fok in het ziekenhuis?
Je kunt heul geen taaislijmziekte krijgen!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee ik heb begrepen dat je daar eerst een taaislijmziekte voor moet krijgen.
sterkte aan de familiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:48 schreef dennistd het volgende:
beterschap yvonne, en sterkte aan de familie!
Maar hij heeft het wel allemaal blindelings moeten verwerken, weet je wel hoeveel energie dat kost?? Nouja, het valt vergeleken bij die Amerikaanse vrouw gelukkig mee, maar desondanks natuurlijk veel sterkte Yvonne.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die darm was blind, die heeft niets gezien van dat water joh.
Ja laat ze een Fok! voor Fok! laptop sturen, daar zijn ze toch voorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:14 schreef Frederiqueske het volgende:
Niet leuk om te horen, mar gelukkig is het niet al te ernstigBeterschap en kunnen ze geen laptop naar je toe brengen zodat je toch nog kan posten
Doe voorzichtig
![]()
![]()
http://i13.tinypic.com/2v0oq3a.jpgquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:22 schreef FiXeR999 het volgende:
Sticky.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:18 schreef NordicBlue het volgende:
Pics?
Dat is toch ONZquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
-doe normaal-
vorige week was ik nog in het ziekenhuis voor een operatie, dus het had zomaar gekund.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:38 schreef Posdnous het volgende:
Je zult net toevallig ook op die kamer liggen.
nee hoor, sterkte
Was dit haar laatste post ooit ?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:10 schreef yvonne het volgende:
Oh, en ik ga niet op 2 plekken met je in discussie, oké?
Of hier of FB, ff kiezen.
gpwnd wie unne n00bquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:22 schreef Brechtje het volgende:
Gistermiddag kreeg ze buikklachten en vannacht kon ze niet meer slapen van de pijn, dus zijn we vandaag naar het ziekenhuis gegaan. Heel de dag onderzoek met haar bloed en urine enz.
Nu blijkt het dus (wat ze al verwachtte) dat ze een blindedarmsonsteking heeft, en wordt vanavond met spoed geopereerd.. ze vroeg aan mij of ik een topic wou openen zodat iedereen weet waarom ze er nu een tijdje niet meer is.. geen idee hoelang dat kan duren..
Ze zit nu heel zielig tussen allemaal zieken in zo'n bedje te wachten op haar operatie.
Dus nu ga ik verder met inpakken van spullen die ze nodig heeft de komende dagen in het ziekenhuis.
Beterschap en sterkte mama!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoor zojuist dat Leffe een winstwaarschuwing heeft uitgebracht.
Als je het topic had gelzen dan had je gelezen dat yvonne ONZ als haar huis beschouwtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef TwyLight het volgende:
beterschap
waarom staat dit in ONZ eigenlijk?
Ze ging zich vanmorgenvroeg eens goed zitten voor TellSell, maar haar ontbijt stond nog met fles en al op de bank.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:20 schreef Piovan het volgende:
Whoo belt mijn vader me net op, hij werkt als chirurg in dat ziekenhuis. Er was iemandgenaamd Yvonne binnengekomen vanmorgen, en er zat volgens mijn pa een fles whiskey in haar dikke darm.
Hoe die daar gekomen is, was een groot raadsel voor hem.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ze ging zich vanmorgenvroeg eens goed zitten voor TellSell, maar haar ontbijt stond nog met fles en al op de bank.
Hoeveel zou een blinde darm wegenquote:
Geen mieter.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:23 schreef longinus het volgende:
[..]
Hoeveel zou een blinde darm wegen
sodemieter wat is dat licht!quote:
whehequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:21 schreef SchizoDH het volgende:
Brechtje: Mama ik vind het zo kut dat je in het ziekenhuis bent
Yvonne: Open er een topic over...
en zo geschiedde
...
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef Ali Salami het volgende:
Zoudit nu net zo'n grapje zijn als
toen Yvonne zwart werd
maar toch nog admin bleek te zijn
en een uurtje later weer rood was??
hé weer is jouw kleurtje gebleven?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!!! Een uur geleden had ze een blinde darm
Nu niet meer
!
Is goedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:52 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hé weer is jouw kleurtje gebleven?
immortalsean gaat even op lurktour in MED
naja, daar staat verder weinig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:52 schreef immortalsean het volgende:
immortalsean gaat even op lurktour in MED
SCH heeft nu wel antwoord op z'n vraag!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Heb verdorie heel internet afgestruind... Fruitmanden genoeg te vinden, maar biermanden ho maar
Toch van harte beterschap beeb
Een minuutje zoeken: http://www.bierkoerier.net/quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Heb verdorie heel internet afgestruind... Fruitmanden genoeg te vinden, maar biermanden ho maar
Kijk eens bij een slijterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Ja, dan moet je aan de deur betalenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een minuutje zoeken: http://www.bierkoerier.net/Proost yvonne, flugeltje zorgt voor de natte binnenkant (nat met bier)
heb ik ook al aan zitten denken, maar het bezorgen wordt dan wat lastiger als het niet stuk magquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijk eens bij een slijter![]()
Koop een cheapass mandje en haal een paar bierflesjes uit de supermarkt en ga langs de bloemist voor het plastic![]()
Et voila een biermand![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:21 schreef SchizoDH het volgende:
Brechtje: Mama ik vind het zo kut dat je in het ziekenhuis bent
Yvonne: Open er een topic over...
en zo geschiedde
(Beterschap aan Yvonne!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |