quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoor zojuist dat Leffe een winstwaarschuwing heeft uitgebracht.
Als je het topic had gelzen dan had je gelezen dat yvonne ONZ als haar huis beschouwtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef TwyLight het volgende:
beterschap
waarom staat dit in ONZ eigenlijk?
Ze ging zich vanmorgenvroeg eens goed zitten voor TellSell, maar haar ontbijt stond nog met fles en al op de bank.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:20 schreef Piovan het volgende:
Whoo belt mijn vader me net op, hij werkt als chirurg in dat ziekenhuis. Er was iemandgenaamd Yvonne binnengekomen vanmorgen, en er zat volgens mijn pa een fles whiskey in haar dikke darm.
Hoe die daar gekomen is, was een groot raadsel voor hem.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ze ging zich vanmorgenvroeg eens goed zitten voor TellSell, maar haar ontbijt stond nog met fles en al op de bank.
Hoeveel zou een blinde darm wegenquote:
Geen mieter.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:23 schreef longinus het volgende:
[..]
Hoeveel zou een blinde darm wegen
sodemieter wat is dat licht!quote:
whehequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:21 schreef SchizoDH het volgende:
Brechtje: Mama ik vind het zo kut dat je in het ziekenhuis bent
Yvonne: Open er een topic over...
en zo geschiedde
...
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef Ali Salami het volgende:
Zoudit nu net zo'n grapje zijn als
toen Yvonne zwart werd
maar toch nog admin bleek te zijn
en een uurtje later weer rood was??
hé weer is jouw kleurtje gebleven?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!!! Een uur geleden had ze een blinde darm
Nu niet meer
!
Is goedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:52 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hé weer is jouw kleurtje gebleven?
immortalsean gaat even op lurktour in MED
naja, daar staat verder weinig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:52 schreef immortalsean het volgende:
immortalsean gaat even op lurktour in MED
SCH heeft nu wel antwoord op z'n vraag!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Heb verdorie heel internet afgestruind... Fruitmanden genoeg te vinden, maar biermanden ho maar
Toch van harte beterschap beeb
Een minuutje zoeken: http://www.bierkoerier.net/quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Heb verdorie heel internet afgestruind... Fruitmanden genoeg te vinden, maar biermanden ho maar
Kijk eens bij een slijterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Ja, dan moet je aan de deur betalenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een minuutje zoeken: http://www.bierkoerier.net/Proost yvonne, flugeltje zorgt voor de natte binnenkant (nat met bier)
heb ik ook al aan zitten denken, maar het bezorgen wordt dan wat lastiger als het niet stuk magquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijk eens bij een slijter![]()
Koop een cheapass mandje en haal een paar bierflesjes uit de supermarkt en ga langs de bloemist voor het plastic![]()
Et voila een biermand![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:21 schreef SchizoDH het volgende:
Brechtje: Mama ik vind het zo kut dat je in het ziekenhuis bent
Yvonne: Open er een topic over...
en zo geschiedde
(Beterschap aan Yvonne!)
Tiefus, wat een kutkneusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:13 schreef zovty het volgende:
Boontje komt om z'n loontje zeg ik altijd maar.
Jezus wat een kutgrap.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Blindedarmontsteking? Is dat niet iets voor een opticien?
Dan ga je toch bij de ingang zitten, reken met die vent af, pleurt de flesjes in een mand en een strikje om de slof sigaretten en zegt tegen de bezorger: Ja, kamer 108, ze is blond en zit waarschijnlijk te godverrren. Ga gewoon op het geluid af en hier heb je een euro fooi. Rennen knul!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je aan de deur betalen
En biermanden hebben ze er niet. Ik zoek gewoon verder
Hazes, je vergeet Hazes.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
Is je darm nu ook nog blind.
Sterkte, ouwe rups van me - we bidden tot Allah, God en Freddie Heineken.
Daar heeft een mens er toch drie van.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:09 schreef SchizoDH het volgende:
Ik gok toch op de lever
hehe na 4 pagina's pasquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef jpg97 het volgende:
wie?
Fijn!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef iteejer het volgende:
Met de afdeling gebeld, ze is de nacht goed doorgekomen, en is inmiddels uit IC/MIC. Goed teken dus
Gelukkig! Geef haar een dikke zoen als je bij haar bent, iteejer!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef iteejer het volgende:
Met de afdeling gebeld, ze is de nacht goed doorgekomen, en is inmiddels uit IC/MIC. Goed teken dus
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef iteejer het volgende:
Mooi, dan kun je d'r wel een laptop geven. Kan ze gelijk weer aan de slag.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:48 schreef iteejer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |