ik bedoel dat wanneer mijn benzinepomp het begeeft terwijl ik fullboost richting de 250km/h blaas mijn blokje het gaat begeven. weinig benzine = schraal = einde tjabbo's hobby.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:04 schreef vlad het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat? je hebt toch High flow injectoren? is daar wel 100% dc mee mogelijk?![]()
zet je alfa er maar eens naastquote:
duidelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik bedoel dat wanneer mijn benzinepomp het begeeft terwijl ik fullboost richting de 250km/h blaas mijn blokje het gaat begeven. weinig benzine = schraal = einde tjabbo's hobby.
ook de brandstofpomp werkt niet op vol vermogen namelijk. als ik geen WOT heb draait de pomp maar op 9 volt om de levensduur van de pomp te verlengen. bij meer dan 60% throttle (wat bij mij op WOT neerkomt met mijn rijstijl) schakelt hij naar 12v.
Ik wil de pomp constant op 12v laten draaien om een eventueel dipje te voorkomen en dat gaat mijn oude pomp niet leuk vinden. Die krijgt dus ineens 100% duty voor zijn kiezen terwijl dat eerder nooit zo was. ervaring van andere supra rijders maakt duidelijk dat na de '12volt mod' de meeste stockers het begeven.
100% duty cycle is wel mogelijk ook op de 550 cc injectors wel.
Maar ik ga toch geen 600pk halen dus grotere injectors hoef ik niet te hebben.
met de Jeep was het al een eitje om bij te houden, laat staan met mijn ueber rammel Alfaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zet je alfa er maar eens naast![]()
zul je die pk's eens van de achterkant zien![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
met de Jeep was het al een eitje om bij te houden, laat staan met mijn ueber rammel Alfa
NEP ITALIAAN!
MOEILIJK HE ETEN !!11!!!!1!!11!!!!1quote:
sorryquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:36 schreef BoJo het volgende:
STRONZOOOOO !!!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry![]()
* ThaFreak kruipt weer in zijn hoekje
meets zo'n middeleeuws draagbaar draaiaorgelachtig gevalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
hippiemuziekpanfluyit meets stonede zager meets loeiharde gitaren meets achterlijke texte die zo in Starwars zou kunnen
meets geluiden van een huilende baby overgaand naar het geluid van een baby die aan een tite lurkt, overgaand aan een baby die heen en weer geschud word, overgaand in hernieuwd jankenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meets zo'n middeleeuws draagbaar draaiaorgelachtig geval
Ik heb high impedance injectoren, pintle style. ze zitten wel in mijn low impedance systeem maar ik heb de injector weerstanden weggehaald dus nu werken ze goed. Ik weet zo niet wat je met peak/hold bedoelt ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:13 schreef vlad het volgende:
[..]
duidelijk![]()
maar wel interessant. Want die high flow injectoren zijn laag ohmig neem ik aan. Kan de peak/hold regelng dat gewoon volgen tot 100%?(ben meer thuis in de volgsystemen, en daarbij komt P&H niet verder dan 99,8% DC)
1/4 mile?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:Tjabbo's Supra
Wanner doen we eens een acceleratiewedstrijdje Tjabs?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
1/4 mile?
En BoZo: luiser naar TF. Hij weet uit de eerste hand dat geen alfa me bijhoud.
Sterker nog, ik heb afgelopen zomer zo'n roadster V6 geroadkilled en een ferrari 575M bijgehouden
![]()
5.7 V12quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
1/4 mile?
En BoZo: luiser naar TF. Hij weet uit de eerste hand dat geen alfa me bijhoud.
Sterker nog, ik heb afgelopen zomer zo'n roadster V6 geroadkilled en een ferrari 575M bijgehouden
![]()
of in welke file?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
5.7 V12
Welke versnelling zat die?![]()
Stoplichtsprint.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
5.7 V12
Welke versnelling zat die?![]()
deze zomer hoop ik eindelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..][afbeelding]
wanneer gaan we naar de Ring?![]()
impendantie is iets anders dan lage weerstandquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb high impedance injectoren, pintle style. ze zitten wel in mijn low impedance systeem maar ik heb de injector weerstanden weggehaald dus nu werken ze goed. Ik weet zo niet wat je met peak/hold bedoelt ?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ik schijn het binnen een minuut te kunnen doen, 0-100.
welk bandje?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
hippiemuziekpanfluyit meets stonede zager meets loeiharde gitaren meets achterlijke texte die zo in Starwars zou kunnen
als die eerste twee tege zitten hala ik het niet eensquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wind mee, berg af, cafe in zicht
![]()
Ayreon dus. The dawn of man, van Actual Fantasyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:59 schreef vlad het volgende:
[..]
welk bandje?![]()
ik heb eindelijk bijna alles van Ayreon![]()
je bent hem kwijt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:00 schreef Fugie het volgende:
ik heb ff professioneel mezelf op kosten gejaagd
weer 100+ euro door de plee omdat ik mijn portomonee op avontuur is gegaan
Ik doe wel mee met sneeuw en ijzelquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
Tot de 100km/h doe ik beste mee tegen iedereen![]()
Hij zat niet meer in mijn broekzak toen ik op het station arriveerde, aldus ik genoodzaakt ben de concluderen dat ik deze tijdens mijn fietsritje ben verlorenquote:
dat is kut.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
Hij zat niet meer in mijn broekzak toen ik op het station arriveerde, aldus ik genoodzaakt ben de concluderen dat ik deze tijdens mijn fietsritje ben verloren
Ik ook als ik een setje slicks voorzien mag van spijkerbandenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik doe wel mee met sneeuw en ijzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |