Er is vrije verkoop morgen , dus als je er nog naar toe wilt moet dat wel kunnenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:04 schreef DarkShine het volgende:
Zaterdag is combi, ik weiger dus om met de bus te gaan. Misschien dat ik op goed geluk met de auto afrij en kijk voor thuisvak kaarten!
ik welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:54 schreef Domenica het volgende:
gaan jullie niet liever bier zuipe dan?
Vergeet die leuke halve finale in de beker niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:14 schreef Yozzz het volgende:
> Vitesse ontving Roda JC 20 keer eerder in de Eredivisie. Vitesse won 7 keer, 7 maal werd het gelijk en 6 keer won Roda.
> Beide teams zijn 5 duels ongeslagen.
> Trainer Raymond Atteveld speelde tussen 1995 en oktober 1996 42 duels voor Vitesse.
> Vitesse: Ruud Knol, Paul Verhaegh en Sébastien Sansoni zijn geschorst voor dit duel. Onur Kaya (4), Remco van der Schaaf (4) en Theo Janssen (4) staan op scherp.
> Roda JC: Bas Sibum (4) en Boldizsár Bodor (4) staan op scherp.
Prettige wedstrijd!
Vitesse ftw!
114' 0-1 Davy Zafarinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:28 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vergeet die leuke halve finale in de beker niet.![]()
Wat een lekker sfeertje in ons vak toen hequote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat een lekker sfeertje in ons vak toen he
Foto's ok, maar van welk stadion? Of bedoel je die plaatselijke fabriekshal wat op een sporthal moet lijken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je nog gaat , een fijne wedstrijd![]()
En dan kan je mooie stadion foto's maken![]()
+10 orgineelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Foto's ok, maar van welk stadion? Of bedoel je die plaatselijke fabriekshal wat op een sporthal moet lijken?
Ik vind het, zeker van buiten, wel een aardig stadion. Alleen die dichte hoeken zijn ontzettend jammer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Foto's ok, maar van welk stadion? Of bedoel je die plaatselijke fabriekshal wat op een sporthal moet lijken?
Ik niet, maar de 28e wel. De 1e moet ik gewoon werkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef Biertjuhhhh het volgende:
@ Timo20 (&DS)
1 maart heb ik vrij kunnen krijgen
Het dak mag wel vaker openquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:26 schreef DarkShine het volgende:
Ja die hoeken , die mogen ze wel wat opfleuren , maar want als ze er nog iets in gaan breken dan zal er wel weer geklaagd worden met concerten ( maar ja dat kan mij eigenlijk dan weer niet echt schelen )quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef Kaalhei het volgende:
Ik vind het, zeker van buiten, wel een aardig stadion. Alleen die dichte hoeken zijn ontzettend jammer.
o op oost de 2de ring zie ik net , dacht ff dat het zuid wasquote:Op zondag 18 februari 2007 00:48 schreef DarkShine het volgende:
Atte kan zeker iets leren over afkoopsommen? Slaapt Aad zijn dochter bij jullie ook met de selectie zoals hij d'r bij KV liet doen?
Zatin Vak218 trouwens.
Op Oost is niet zo ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |