quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:41 schreef DarkShine het volgende:
Timo, tot in de bus zondag!
Oh k*t, dat ben ik vergeten: bierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:12 schreef Robjuhhh het volgende:
Wie regelt 12 blikken koude Jupiler nog voor mij, moet zo weg
quote:Ook met Stevens verliest Hamburger SV in slotfase
3/2/2007 17:38
Ook Huub Stevens merkte dat het Hamburger SV niet mee zit. HSV gaf in het spectaculaire laatste kwartier een voorsprong weg en ging in blessuretijd alsnog ten onder bij Hertha BSC. Jos Luhukay kende wel een gelukkig debuut als coach van Borussia Mönchengladbach.
Hertha BSC-Hamburger SV 2-1
Tot een kwartier voor tijd leek Stevens winnend te debuteren met HSV. Alexander Laas had de bezoekers in de eerste helft op voorsprong gezet dankzij een blunder van doelman Jens Fiedler. Tot die tijd zat het Die Rothosen ook mee, want Marko Pantelic had in de openingsfase al een strafschop gemist (veroorzaakt door Nigel de Jong) en Yildiray Bastürk had zijn vrije trap op de lat zien spatten. Maar in de 77ste minuut scoorde Hertha alsnog via een prachtige kopbal van Arne Friedrich. Het leverde een zinderende slotfase op, waarin Rafael van der Vaart en Joris Mathijsen enorme kansen misten. Dat kwam HSV duur te staan, want ver in blessuretijd knalde Mineiro vanaf twintig meter strak in de kruising: 2-1.
[Centraal] Randverschijnselen #16quote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef planethugo het volgende:
wat was er gebeurd?
Eigenlijk meer de gastjes zoals altijd met grote bek en dan de klote op...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
sjonge jonge altijd zeik met die WSU
Heb je die bami hap nog gekregen?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef DarkShine het volgende:
Onze bus klemgezet door de wouten op het tankstation. Respect aan de andere 2 die met mij voor hun gevolgen durfde op te draaien.
Absoluut GEEN respect aan degene die 7 kleuren stront scheten toen je voor je EIGEN gevolgen moest opdraaien en weer de grote jongen waren toen de wouten weg waren!
Ben nog opgebeld geworden door de wouten toen ik thuiskwam... maybe stadionverbod en zeker boete en dat voor zowat onzinnigsquote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef DarkShine het volgende:
Onze bus klemgezet door de wouten op het tankstation. Respect aan de andere 2 die met mij voor hun gevolgen durfde op te draaien.
Absoluut GEEN respect aan degene die 7 kleuren stront scheten toen je voor je EIGEN gevolgen moest opdraaien en weer de grote jongen waren toen de wouten weg waren!
hehequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:46 schreef DarkShine het volgende:
Spreek me eens aan op msn als je wilt
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:29 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ben nog opgebeld geworden door de wouten toen ik thuiskwam... maybe stadionverbod en zeker boete en dat voor zowat onzinnigs![]()
Beide accepteer ik niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:29 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ben nog opgebeld geworden door de wouten toen ik thuiskwam... maybe stadionverbod en zeker boete en dat voor zowat onzinnigs![]()
Heb er nog niks van gehoord, mja met die gasten weet je het nooit, hoefde helemaal geen nr op te geven, en "met onze gegevens werd verder niks gedaan" werd er nog gezegdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe
[..]serieus?
hoezo heb je dan ook niet een ander (fout) tel. nr. opgegeven![]()
Trouwens: volgens mij kan dat niet omdat het niet in of in de omgeving van het stadion gebeurde. Kan `t fout hebben natuurlijk...
Nee word echt niks mee gedaan, daarom bellen ze je ff.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Heb er nog niks van gehoord, mja met die gasten weet je het nooit, hoefde helemaal geen nr op te geven, en "met onze gegevens werd verder niks gedaan" werd er nog gezegd
En dan dat commentaar van sommige gasten uit de busquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee word echt niks mee gedaan, daarom bellen ze je ff.
Ik heb zelf niks gehoord trouwens., heb dan ook geen zak gedaan.
Had mij gisteravond ook gebeld... maar had telefoon uitstaan... Moet em strax ff terugbellen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:04 schreef DarkShine het volgende:
Narinx belde me net vanwege afgelopen zondag. Voor hem is een SV ook onbespreekbaar.
Vanwege een paar van die "stoere" types die normaal sowieso nooit meegaan en nu de grote jongen uithangen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:53 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
En dan dat commentaar van sommige gasten uit de bus![]()
Ben er serieus over aant denken om op te zeggen daar, kutvolk![]()
Die normaal wel meegaan, die een bekende kop binnen de WSU hebben, en het naderhand een oor proberen aan te naaien door gasten uit die bus wat altijd meegaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vanwege een paar van die "stoere" types die normaal sowieso nooit meegaan en nu de grote jongen uithangen?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:42 schreef Moody het volgende:
Zijn jullie een beetje blij met ons Bassie?
Hij doet 't niet na elk doelpuntquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:54 schreef Moody het volgende:
Heb altijd wel sympathie voor Roda gehad. Naar mijn smaak de leukste mede-subtopper van NL. Vitesse te arrogant, Heerenveen te soft, AZ te commercieel.
Alleen, kan die speaker ophouden met GOALLLGOALLLGOALLLLLGOAAAALLL na elk doelpunt?? Tis nogal lachwekkend
Mooi om te lezenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:54 schreef Moody het volgende:
Heb altijd wel sympathie voor Roda gehad. Naar mijn smaak de leukste mede-subtopper van NL. Vitesse te arrogant, Heerenveen te soft, AZ te commercieel.
de hele speaker is vrij irritant met zijn skihut praatjes. Maarja de vorige op kaalheide die klonk alsof ie bezopen was en kon geen namen uitspreken.quote:Alleen, kan die speaker ophouden met GOALLLGOALLLGOALLLLLGOAAAALLL na elk doelpunt?? Tis nogal lachwekkend
'Willen de sportvrienden op de overdekte staantribune iets dichter tegen elkaar aanschuiven, buiten staan nog vele wachtenden.'quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
Mooi om te lezen![]()
[..]
de hele speaker is vrij irritant met zijn skihut praatjes. Maarja de vorige op kaalheide die klonk alsof ie bezopen was en kon geen namen uitspreken.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
'Willen de sportvrienden op de overdekte staantribune iets dichter tegen elkaar aanschuiven, buiten staan nog vele wachtenden.'
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
'Willen de sportvrienden op de overdekte staantribune iets dichter tegen elkaar aanschuiven, buiten staan nog vele wachtenden.'
Dat stamt nog uit de Kaalheide tijd. Als Hein (de speaker) dat weer eens omriep wist je dat er weer vele kaartjes door het hek waren doorgegeven om binnen te komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Het is toch nooit uitverkocht bij jullie?
Die ouwe was briljant: U bent toe aan een Daiwoooo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:47 schreef planethugo het volgende:
de hele speaker is vrij irritant met zijn skihut praatjes. Maarja de vorige op kaalheide die klonk alsof ie bezopen was en kon geen namen uitspreken.
Wat ik nooit vergeet: een beker wedstrijd tegen Ajax.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Die ouwe was briljant: U bent toe aan een Daiwoooo.
Of die keer dat we thuis tegen Shakhtar Donetsk moesten en hij de opstelling ging voorlezen.![]()
En hij heeft er zin in om bij Roda te beginnen. Huub had zin om ergens anders te beginnen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:18 schreef planethugo het volgende:
lijkt me wel een vakman die Koopman, ken 'm verder niet zo maar ervaring heeft ie iig
Zaterdag is carnaval en ga ik sowieso niet, voetballen met carnavalquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:04 schreef DarkShine het volgende:
Zaterdag is combi, ik weiger dus om met de bus te gaan. Misschien dat ik op goed geluk met de auto afrij en kijk voor thuisvak kaarten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |