Er is vrije verkoop morgen , dus als je er nog naar toe wilt moet dat wel kunnenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:04 schreef DarkShine het volgende:
Zaterdag is combi, ik weiger dus om met de bus te gaan. Misschien dat ik op goed geluk met de auto afrij en kijk voor thuisvak kaarten!
ik welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:54 schreef Domenica het volgende:
gaan jullie niet liever bier zuipe dan?
Vergeet die leuke halve finale in de beker niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:14 schreef Yozzz het volgende:
> Vitesse ontving Roda JC 20 keer eerder in de Eredivisie. Vitesse won 7 keer, 7 maal werd het gelijk en 6 keer won Roda.
> Beide teams zijn 5 duels ongeslagen.
> Trainer Raymond Atteveld speelde tussen 1995 en oktober 1996 42 duels voor Vitesse.
> Vitesse: Ruud Knol, Paul Verhaegh en Sébastien Sansoni zijn geschorst voor dit duel. Onur Kaya (4), Remco van der Schaaf (4) en Theo Janssen (4) staan op scherp.
> Roda JC: Bas Sibum (4) en Boldizsár Bodor (4) staan op scherp.
Prettige wedstrijd!
Vitesse ftw!
114' 0-1 Davy Zafarinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:28 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vergeet die leuke halve finale in de beker niet.![]()
Wat een lekker sfeertje in ons vak toen hequote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat een lekker sfeertje in ons vak toen he
Foto's ok, maar van welk stadion? Of bedoel je die plaatselijke fabriekshal wat op een sporthal moet lijken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je nog gaat , een fijne wedstrijd![]()
En dan kan je mooie stadion foto's maken![]()
+10 orgineelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Foto's ok, maar van welk stadion? Of bedoel je die plaatselijke fabriekshal wat op een sporthal moet lijken?
Ik vind het, zeker van buiten, wel een aardig stadion. Alleen die dichte hoeken zijn ontzettend jammer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Foto's ok, maar van welk stadion? Of bedoel je die plaatselijke fabriekshal wat op een sporthal moet lijken?
Ik niet, maar de 28e wel. De 1e moet ik gewoon werkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef Biertjuhhhh het volgende:
@ Timo20 (&DS)
1 maart heb ik vrij kunnen krijgen
Het dak mag wel vaker openquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:26 schreef DarkShine het volgende:
Ja die hoeken , die mogen ze wel wat opfleuren , maar want als ze er nog iets in gaan breken dan zal er wel weer geklaagd worden met concerten ( maar ja dat kan mij eigenlijk dan weer niet echt schelen )quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef Kaalhei het volgende:
Ik vind het, zeker van buiten, wel een aardig stadion. Alleen die dichte hoeken zijn ontzettend jammer.
o op oost de 2de ring zie ik net , dacht ff dat het zuid wasquote:Op zondag 18 februari 2007 00:48 schreef DarkShine het volgende:
Atte kan zeker iets leren over afkoopsommen? Slaapt Aad zijn dochter bij jullie ook met de selectie zoals hij d'r bij KV liet doen?
Zatin Vak218 trouwens.
Op Oost is niet zo ergquote:
Ja van wat ik er in de samenvatting van kon zien was ie weer lekker waardeloos.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ach ja , Luinge![]()
![]()
Hij floot heel de wedstrijd eigenlijk kapot ( voor beide clubs )
De Luingeshow.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja van wat ik er in de samenvatting van kon zien was ie weer lekker waardeloos.
Maar ja, da`s niets nieuws natuurlijk
okequote:Op zondag 18 februari 2007 01:07 schreef DarkShine het volgende:
1 Bus supportersvereniging, 1 bus wsu & 1 bus rebels. Wat ik begreep zat de wsu bus het volst en die was maar net half gevuld.
Lange leve de nutteloze combi's, lang leve voetbal met carnaval.
Ik dacht eerst dat ie voor dat duwtje rood ging gevenquote:Op zondag 18 februari 2007 10:54 schreef DarkShine het volgende:
De Luingeshow.
Vitesse ontsnapt aan rood (Tornhout word geduwd, laat zich wel onnodig vallen) waar het onder de catagorie natrappen valt...
Denk `t ook. Als ze dat bij iedere club doen kunnen ze een leuk feestje organiseren bij de KNMB (Koninklijke Nederlandse Mafia Bond)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:54 schreef RD4 het volgende:
En dit 3 maanden later....Ze zullen wel al een potje aan het maken zijn voor de schadevergoedingen die ze zullen moeten uitkeren binnenkort.
Liever naar Gent - KVM dan naar je eigen cluppie in de kwartfinale van de bekerquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:00 schreef DarkShine het volgende:
Ga zelf naar Gent-KVM, maar dat word sms'en over de stand in Waalwijk.
Ga volgende maand wel naar Waalwijk (competitie), maar dan zal er nog niet de helft van de Rodafans zijn wat er nu is...
Klap je toch wat harder om de rest te compenserenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:52 schreef DarkShine het volgende:
Ik had de kaarten voor Gent al geregeld toen de match tegen Jong AZ nog gespeeld moest worden. Is ook omdat er een bekende weer voor het eerst naar binnen mag die match (SV voorbij) dat ik toch ga. Die kaart kwam ik immers zeer zeker kwijt
Volgende maand ga ik wel naar Waalwijk (competitie) maar dan mag je in de handen klappen als er 150 man in het vak zit...
Gaat idd nergens over met de KNVBquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:51 schreef Timo20 het volgende:
[afbeelding]
KNVB legt Roda JC boete op
Roda JC heeft van de KNVB een boete van vijfduizend euro gekregen voor de spreekkoren tijdens de wedstrijd Roda JC - Vitesse op 16 december vorig jaar.
De Roda-fans beklaagden zich verbaal over het optreden van scheidsrechter Bjorn Kuipers nadat die Roda-verdediger Davy de Fauw de rode kaart had gegeven. De helft van de boete is voorwaardelijk met een looptijd van 1 jaar.
Roda gaat niet in beroep tegen de straf.
Bron : LD![]()
![]()
uiteraard is Roda weer de enige club waar ooit op een scheidsrechter wordt gescholden![]()
en het bestuur zegt dan ook altijd als makke lammetjes: ok sorry knvb hier is het geld, SORRY!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is wel raar dat Roda altijd snel gestraft wordt.
Goed geregeldquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef Timo20 het volgende:
@ Frank: leef je nog?
zodat je `t ff weet: ik ga morgenavond na `t werk ff die kaartjes voor RKC uit betalen bij `t stadion. Moet toch tot 20.00uur werken in Kerkrade
Gaan jij/jullie trouwens mee naar KV-Gent op 14-3, de return...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:49 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Goed geregeldWe zien ons zaterdagavond wel ff, spreken we dan wel ff tijd af enzo voor woensdag
dat vind ik zo raar niet meer. Ik kijk nergens meer van opquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is wel raar dat Roda altijd snel gestraft wordt.
Vorig seizoen in 020 met de beker geleerd dat eigen doelpunten ook afgekeurd kunnen worden...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat vind ik zo raar niet meer. Ik kijk nergens meer van op
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:44 schreef RD4 het volgende:
Aardige wedstrijd, had meer in gezeten van onze kant. Vond SCH knap waardeloos......
Kan, SCH HAD moeten voorstaan, team van jullie is te veel om Alves heen gebouwd en dat komt nu mooi aan het licht. Tarvajervi en Nilsson waren beide waardeloos.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
SCH had na een half uur met 2-0 voor moeten staan - logisch dat het een beetje wegzakt als zoveel kansen gemist worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |