stormlooptopicquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
Dit topic is gewoon al vol voor de storm![]()
quote:n de loop van de middag en 's avonds wordt een ZWARE STORM op de Wadden verwacht! Landinwaarts zal het dan ook stormachtig waaien en zijn er zeer zware windstoten te verwachten die tot windkracht 11 of 12 kunnen reiken. In de kustgebieden zijn zeer zware windstoten tot orkaankracht (12 Bft, 120 - 135 km/uur) te verwachten
Dan beginnen toch weer overnieuw met een andere TT.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
Dit topic is gewoon al vol voor de storm![]()
Lijkt mij dat morgen de veerboten niet varen toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:01 schreef FJD het volgende:
Damn als ik de mogelijkheid had zou ik wel een dagje Texel doen
Was in dat geval ook niet van plan om midden in de storm te gaan danquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:03 schreef -skippybal- het volgende:
Lijkt mij dat morgen de veerboten niet varen toch?
arm Denemarkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:36 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Denemarken krijgt het wel zwaar.
Nou ik denk dat ze er niet zo heel blij mee zijn. Vorige week al flinke schade gehad en nu weerquote:
Ik dacht zelfs ze GFS helemaal niet gebruiken, als ze een ander model gebruiken dan het gebruikelijk pakket van EC en Hirlam, zal het denk ik het model van UKMO zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
Het KNMI gebruikt niet alleen het GFS model natuurlijk.
Zeker huizen van de Ikea.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef -skippybal- het volgende:
Nou ik denk dat ze er niet zo heel blij mee zijn. Vorige week al flinke schade gehad en nu weer![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef Drugshond het volgende:
Voorspelling : 7:30 vanmorgen
[afbeelding]
Voorspelling : 13:25
[afbeelding]
Zwart gebied wordt groter voor de kust
WOOOOWWW wat een enoooorm 50Kt-gebied, ongelooflijk! Dit is een behoorlijke verzwaring, niet zozeer voor Nederland, maar meer voor heel de Noordzee met aanliggende landen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
de poel des doodsquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
BFT 11quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat betekent dat zwarte dan
En misschien ook wel 12, wie zal het zeggen. Het zwarte gebied valt gewoon buiten de schaal van het kaartje. En betekent dus zowel windkracht 11 als 12.quote:
mocht dit uitkomen gaan er veel bomen sneuvelen, grond is verzadigd na al dat geregen van de afgelopen tijdquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Naar Den Helder gaan manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |