Ik dacht zelfs ze GFS helemaal niet gebruiken, als ze een ander model gebruiken dan het gebruikelijk pakket van EC en Hirlam, zal het denk ik het model van UKMO zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
Het KNMI gebruikt niet alleen het GFS model natuurlijk.
Zeker huizen van de Ikea.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef -skippybal- het volgende:
Nou ik denk dat ze er niet zo heel blij mee zijn. Vorige week al flinke schade gehad en nu weer![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef Drugshond het volgende:
Voorspelling : 7:30 vanmorgen
[afbeelding]
Voorspelling : 13:25
[afbeelding]
Zwart gebied wordt groter voor de kust
WOOOOWWW wat een enoooorm 50Kt-gebied, ongelooflijk! Dit is een behoorlijke verzwaring, niet zozeer voor Nederland, maar meer voor heel de Noordzee met aanliggende landen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
de poel des doodsquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
BFT 11quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat betekent dat zwarte dan
En misschien ook wel 12, wie zal het zeggen. Het zwarte gebied valt gewoon buiten de schaal van het kaartje. En betekent dus zowel windkracht 11 als 12.quote:
mocht dit uitkomen gaan er veel bomen sneuvelen, grond is verzadigd na al dat geregen van de afgelopen tijdquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Naar Den Helder gaan manquote:
ik was vorige week donderdag al op Scheveningen, en toen vond ik het al te hard waaien. Ik kon me nog net staande houden (ben ik niet zo zwaarquote:
wel handig inderdaad om vast extra te gaan malen nu. Hier in het westen zeikt het al van de regen, en morgen komt er nog een bak water bij. En met die harde wind zal het lastig kunnen worden om voldoende water te kunnen spuien morgen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:01 schreef kepler het volgende:
net op de radio:
In Friesland gaat een gemaal extra aan en er komen waarschijnlijk Dijkwachten
Hmmm, dan zal ik voordat ik wegga de boot maar goed vastleggen. Zou jammer zijn als 'ie er vandoor ging haha.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:01 schreef kepler het volgende:
net op de radio:
In Friesland gaat een gemaal extra aan en er komen waarschijnlijk Dijkwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |