oh en tvpquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef AlohaXa het volgende:
Het valt mij wel op dat de veel-neuk-claimers hier allemaal een onherkenbaar fotoboekje hebben
ik doel natuurlijk op de heren he, vrouwen daar twijfel ik niet zo aan
Omdat het uiteraard Fok! isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
ik wil nog steeds weten waarom natuurlijk
[..]
oh en tvp
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef mark_dabomb het volgende:
wel is in je eigen fotoboekje gekeken dan?
Ja hoor, maar ik claim ook niet dat ik veel sexdates hebquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef mark_dabomb het volgende:
wel is in je eigen fotoboekje gekeken dan?
Ja maar dat maakt mij juist zo nieuwsgierig hoe jullie eruit zien. Er zijn op paiq hooguit een handje vol waar ik "wel overheen zou willen". Zitten ze dan toevallig allemaal op fok?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Omdat het uiteraard Fok! is![]()
Wellicht wordt je straks nog herkend![]()
Hoeft toch ook niet? Enkel niet iets roepen en vervolgens zelf ook niet doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik claim ook niet dat ik veel sexdates heb![]()
op fok moet je sowieso alles met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
oh en tvp
En jij bedankt voor het aanpassen van de OPquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:54 schreef NanKing het volgende:
Whizkid_RaiLmAn,voor de OP.
Ook het slowchatten mag een stuk minder hier, mensen.
Zie OPquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:00 schreef ioko het volgende:
Fijn dat jullie zo verhelderend waren om me erop te wijzen dat Paiq requests niet de bedoeling zijn, waar mag ik dat verzoek dan wel doen?
![]()
Morninquote:
sommige zijn gewoon herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
oh en tvp
Hoezo heb je interesse dan ? Ik wel in jouquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef AlohaXa het volgende:
Het valt mij wel op dat de veel-neuk-claimers hier allemaal een onherkenbaar fotoboekje hebben
ik doel natuurlijk op de heren he, vrouwen daar twijfel ik niet zo aan
O ja, nou is het een slet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef jehovaguerilla het volgende:
1 van mijn sexdates was ooit met een overspelige vrouw (wat ik dus niet wist op dat moment)
Ze was 10 jaar ouder dan ik was en we kwamen elkaar een paar keer tegen onder het uitgaan.
Nu hadden we wederzijdse kennissen en zij had mijn nummer aan 1 van hen gevraagd.
Op een dinsdagochtend belde ze ineens om een afspraakje met mij te maken voor diezelfde avond waar ik dus gelijk mee akkoord ging.
We hebben de hele avond in haar auto gezeten (en niet gepraat ,gewoon!) maar wel de hele avond liggen vrijen met elkaar op de achterbank.
Toen was het tijd om te gaan dus vroeg ik zo "Blijf anders bij mij slapen vannacht"
Zegt ze "Nee ,........ wacht op mij en ik ben al laat"
Die ......... is dus iemand die ik een paar maand daarvoor had leren kennen en zij woonde met hem samen.
Wist ik natuurlijk niet.
Vuile slet.
Zie het, aangepastquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:19 schreef AlohaXa het volgende:
Ik wil best een aantal mensen uitnodigen hoor, maar er klopt iets niet met die link in de TS (dus als iemand het kan verbeteren?)
Jij hebt toevallig ook naar Najib zitten kijken?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:49 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet met zo een wattenstaaf in me lul he ? want dan doe ik het niet hoor.. ze krijgen alleen bloed, urine en warme yoghurt van me.. meer niet.
Nee hoor.... dat was ze toen alquote:
Puikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je date met Queen_Bee?
Haha, zou wel gaaf zijn als Fokkers! onder elkaarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:16 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Al een echte date geregeld met haar ?![]()
Dat zou je denken hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:28 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken als je zo sexy en onweerstaanbaar bent én half indo...![]()
![]()
Ruilen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:55 schreef avotar het volgende:
jaaaah... ik sta er ook.... maar wat krijg ik.. vrouwen van 37 terwilj ik 27 en jonger wilde...
Neequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:16 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Al een echte date geregeld met haar ?![]()
Zal ze die onzekerheid niet onterecht hebben gehad, anders had je d'r wel gedaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef -Ashram- het volgende:
Kreeg laatst ook de indruk van iemand op Paiq die op zoek was naar een sexdate. Alles leuk en aardig, maar ze deed dat puur en alleen vanwege het feit dat ze niet gelukkig was met haar uiterlijk. Nou nee, dank je. Je hoeft het er niet te dik bovenop te leggen hoor.
Zit jij er ook?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef Daggerspine het volgende:
"Hoi, ik moet van te voren zeggen dat ik zelf vind dat ik lelijk ben, neuken?"
ja... niet echt slim nee
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef Daggerspine het volgende:
"Hoi, ik moet van te voren zeggen dat ik zelf vind dat ik lelijk ben, neuken?"
ja... niet echt slim nee
Dat zou ik niet doen nee...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:56 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga vanavond weer eens wat tijd in Paiq steken.
Maar hoe doen jullie dat? Gewoon zeggen dat je op sex uit bent?
Nee dat nooit zeggen... laat hun er maar mee komen... anders krijg je gelijk een stempel van viespeuk die alleen op sex uit is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:56 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga vanavond weer eens wat tijd in Paiq steken.
Maar hoe doen jullie dat? Gewoon zeggen dat je op sex uit bent?
En weer een zeer nuttig college van professor yoghurtjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:12 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nee dat nooit zeggen... laat hun er maar mee komen... anders krijg je gelijk een stempel van viespeuk die alleen op sex uit is.
Zeg gewoon dat je vrijgezel bent en dat ook wilt blijven, en dat je dus aan het rondkijken bent, meer niet. De meeste snappen de hint dan wel, en aan hun reactie kun je dan wel zien wat hun reden is. Vraag desnoods waarom ze op paiq zitten. Je krijgt dan vaak een antwoord van een vriendin heeft me aangemeld ofzo... en zit er voor de gein op, maar das allemaal onzin. Gewoon verder vragen en dan kom je meestal wel te weten wat voor type het is.
Wie weet wat tips idd waar iemand wat aan zou kunnen hebben...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
En weer een zeer nuttig college van professor yoghurtje
Ik doe precies hetzelfde... wat heb ik aan een vrouw van 37 die totaal aan de andere kant van Nederland woont... daar zit ik niet op te wachten...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef Daggerspine het volgende:
maja.. paiq gaat ook achteruit...
vrouwen hebben ondertussen ook door dat ze geen wachtijd hebben voor speeddates
dus die klikken en 20 weg, totdat ze iemand vinden die precies de goede leeftijd heeft, voordat ze uberhaubt een gesprek beginnen
Logisch toch? Wat moet ik met een jongetje van 21 of een vent van 35... Das bij voorbaat kansloos, dus waarom energie daarin steken....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef Daggerspine het volgende:
maja.. paiq gaat ook achteruit...
vrouwen hebben ondertussen ook door dat ze geen wachtijd hebben voor speeddates
dus die klikken en 20 weg, totdat ze iemand vinden die precies de goede leeftijd heeft, voordat ze uberhaubt een gesprek beginnen
ja, maar ik ben pas 21...frequentiestaten van de leeftijden van mijn daten/matchesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:37 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfde... wat heb ik aan een vrouw van 37 die totaal aan de andere kant van Nederland woont... daar zit ik niet op te wachten...![]()
nou dank jequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:12 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Logisch toch? Wat moet ik met een jongetje van 21 of een vent van 35... Das bij voorbaat kansloos, dus waarom energie daarin steken....
ik heb ook een account gemaakt nadat ik via fok op paiq terecht bent gekomen....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb nu iemand die Paiq via hier kentMaar geen acc hier heeft
Ik heb zelf liever een oudere fiets ja... 1 x een jongen gehad die jonger was... Nou laat maarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
nou dank je
het was toch "op een oude fiets moet je het leren"of ben je zelf nog aan het leren?
waarin verschilt een oudere en een jongere fiets dan ? en wat is oud, en wat is jongquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ik heb zelf liever een oudere fiets ja... 1 x een jongen gehad die jonger was... Nou laat maar
Een oudere fiets met meer ervaring moet ik eigenlijk zeggen... Tja, wat is oud.. ouder dan ik iigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:11 schreef BATHA het volgende:
[..]
waarin verschilt een oudere en een jongere fiets dan ? en wat is oud, en wat is jong![]()
Dat werkt alleen als je een vrouw bentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:49 schreef BATHA het volgende:
hallo! ik is ook hier aangekomen
interessante topic, ik moet bekennen dat ik gelijk nieuwsgierig ben geworden. overal lees je erover en iedereen schijnt er aan mee te doen, maar is dat ook zo? is het allemaal stoere praat of zijn er hier ook luitjes die al een sexdate hebben gehad?
ik stel me iig available, of werkt dat niet zo ...![]()
Zou ook kunnen ja, maar liever ouderquote:Op woensdag 17 januari 2007 06:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar, een jonge fiets met ervaring dan
quote:Op woensdag 17 januari 2007 06:50 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja, maar liever ouder
Scherpquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Of zoals normale mensen het vragen; Hoe oud ben je
Jaja en dat op de vroege ochtendquote:
Preciesquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja en dat op de vroege ochtend
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu heb ik op Paiq zon dude die in Australie zit. Wat hebben mensen die werkelijk n relatie of date zoeken daar nu aan![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:42 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
Dat wordt letterlijk down under gaan
![]()
Toch wel interessant dan, want waar zou dat vandaan komen dat de oudere vrouwen graag een jonge 'knul' willen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:47 schreef yoghurtje het volgende:
Qua leeftijd krijg ik echt van alles, jongste was 18 en oudste was 36 ! Merk ook dat veel vrouwen toch wel houden van jongere jongens...
En nee, 18/16, daar zeg je ook watquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Vrouwen die ouder zijn willen jongere jongens. Meisjes van 18 willen geen dude van 16
20 wil je ook nog geen jongere. 25 ook niet echt. Ik zou zeggen voor 30 - 35quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:55 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Toch wel interessant dan, want waar zou dat vandaan komen dat de oudere vrouwen graag een jonge 'knul' willen?
[..]
En nee, 18/16, daar zeg je ook wat![]()
Komt ook beetje door het beeld wat wij van vrouwen hebben gekregen. Vrouwen maken zich op, wij niet, dus wij worden wel ouder, maar veranderen niet bijster veel, vrouwen gaan op oudere leeftijd stukken minder makeup dragen, omdat het gewoon not-done is om dat veel erop te doen als je 40 bent.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:24 schreef Daggerspine het volgende:
ach, zoals guido weijers het zei.
Mannen zijn als een goede wijn, ze worden beter naar mate ze ouder worden.
Vrouwen zijn als... uhm... melk!
Zkr!! Tijdje een vriendin gehad welk 42 was, maar damnquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:07 schreef AlohaXa het volgende:
Ligt er ook een beetje aan hoe die vrouwen eruit zien denk ik.
En dat zie je idd vaker, op zich niet eens zo verkeerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Vrouwen onder de 30 ja. 30 -35 willen ze weer een jonger persoon
Haha, dies leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:24 schreef Daggerspine het volgende:
ach, zoals guido weijers het zei.
Mannen zijn als een goede wijn, ze worden beter naar mate ze ouder worden.
Vrouwen zijn als... uhm... melk!
grote parkeerplaats, beetje achteraan gaan staan. achterin de auto...quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:54 schreef yoghurtje het volgende:
Ok ik zit nu met een probleem... de lokatie voor een sexdate.
We wonen allebei erg ver van elkaar vandaan... dus om elke keer naar elkaar toe te reizen na het werk is geen doen. Dus spreken we ergens tussenin af. Maar ja, waar kun je nou ongestoord even lekker sexen ? Want een hotel nemen 2 keer per week is een dure aangelegenheid. Iemand ideetjes of tips ?
ze woont dus nog bij haar ouders... dus de ene week bij mij thuis, de andere week ergens tussenin, en bij die tussen dates moet ik dus een leuke lokatie hebben..quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
de ene week bij haar thuis, de andere week bij jou thuis.
Kost net zoveel als iedere week halverwege afspreken
Muhahaha, ja dat viel mij ook al op ja.. ook haast geen buitenlanders.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom trouwens bijna geen niggas tegen op Paiq, ligt dat aan mij?
Niet dat ik ze hoef ofzo hoor
Erg lastig altijd... en een motelletje voor een paar uur? (of is dat niet mogelijk?)quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
ze woont dus nog bij haar ouders... dus de ene week bij mij thuis, de andere week ergens tussenin, en bij die tussen dates moet ik dus een leuke lokatie hebben..
Auto is een optie... maar heb niet zo een grote auto, dus kun je niet echt veel doen.
Weet niet of dat mogelijk is, bestaan die dan hierzo ? Ken alleen hotels maar die zijn 60 euro per nacht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:12 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Erg lastig altijd... en een motelletje voor een paar uur? (of is dat niet mogelijk?)
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Niet dat ik ze hoef ofzo hoor
Wiggah's zijn er welquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:11 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Muhahaha, ja dat viel mij ook al op ja.. ook haast geen buitenlanders.
weet ik niet, maar zie regelmatig langs de snelweg een motel, misschien kun je het eens vragenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:14 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Weet niet of dat mogelijk is, bestaan die dan hierzo ? Ken alleen hotels maar die zijn 60 euro per nacht.
Haar treinticket om de beurt betalen, is zij wel de tijd kwijt, maar ik neem aan dat zij ook liever in een lekker bed zonder gezeik wilt neuken dan op een parkeerplaats, 2 keer is leuk, daarna vind je er geen hol meer aan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:14 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Weet niet of dat mogelijk is, bestaan die dan hierzo ? Ken alleen hotels maar die zijn 60 euro per nacht.
Ze reist gratis, en het gaat ons puur om de tijd.. als ze helemaal naar mij moet komen, hebben we maar 2 uurtjes en dan moet ze alweer terug... dus vandaar.. ik neem wel een hotel 1x per maand, en die andere keren moet ik nog maar even kijken dan. Even zoeken naar een motel ofzo..quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:21 schreef bigore het volgende:
[..]
Haar treinticket om de beurt betalen, is zij wel de tijd kwijt, maar ik neem aan dat zij ook liever in een lekker bed zonder gezeik wilt neuken dan op een parkeerplaats, 2 keer is leuk, daarna vind je er geen hol meer aan.
Zal ik je nog iets vertellen, ik kom uit arnhem, me vriendin woonde in Papendrecht, was ook als sexdate bedoeld in het begin, alleen na de eerste keer waren we meteen verliefd, heel erg vervelend. Zij kwam altijd naar mij toe en ik betaalde dan ene keer haar treinkaartje, en dan zij weer. Nu wonen we samen![]()
![]()
Haha, sorry maar ik moet wel om je lachenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Of dat als ik zeg waar ik woon "daar kom ik altijd met de trein/auto door"
BOEIEND
OMG jij hebt echt een goede beurt nodig zeg...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik klik ook mensen met een stomme naam gelijk al weg
Whaha, heeft ze jou weggeklikt dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:46 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
OMG jij hebt echt een goede beurt nodig zeg...
Je bent echt niet goed bezig... vind je het gek dat je geen leuke jongens op paiq ontmoet. Je gaat toch niet iemand al wegklikken vanwege zijn naam ? Meeste staan er toch met een andere naam op. Dat weggeklik slaat nergens op. Geef de ander eens een kans gewoon en dan zul je zien dat het best meevalt.
Nah, boerennamen klik ik wegquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:46 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
OMG jij hebt echt een goede beurt nodig zeg...
Je bent echt niet goed bezig... vind je het gek dat je geen leuke jongens op paiq ontmoet. Je gaat toch niet iemand al wegklikken vanwege zijn naam ? Meeste staan er toch met een andere naam op. Dat weggeklik slaat nergens op. Geef de ander eens een kans gewoon en dan zul je zien dat het best meevalt.
nee bijna, ik ben nu met haar aan het onderhandelen.. hahaquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:47 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Whaha, heeft ze jou weggeklikt dan?![]()
Onderhandelen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:50 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
nee bijna, ik ben nu met haar aan het onderhandelen.. haha
ja maar ik moet nu weer aan het werk, dus kon even niet verder praten...quote:
ja sorry wou dat pas doen als ik je fotos had gezien haha... maar komt volgende keer wel, ik moet nu even aan het werk. maar je kan me nu in ieder geval een oneliner sturen hehequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Je had trouwens beloofd om te zeggen in een speeddate dat ik rap een beurt nodig had. Je stelt me teleur zuivelproduct
ja bij matches overzicht, zie je mijn naam nu staan, en daar kun je een oneliner sturen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja?
Ik ben dan ook hilarischquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:44 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Haha, sorry maar ik moet wel om je lachen![]()
Ja dag, je stuurt mij dr maar eenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:56 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
ja bij matches overzicht, zie je mijn naam nu staan, en daar kun je een oneliner sturen.
Neequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:59 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Haha, het zit je ook niet mee hè Queen_Bee?![]()
![]()
Ja en dan zijn we een match en zien we elkaars fotos en dan sta ik straks hier op fok ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dag, je stuurt mij dr maar een
Ik kan je foto nu ook al wel screenshotten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:05 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja en dan zijn we een match en zien we elkaars fotos en dan sta ik straks hier op fok ?
En waarom zou je dat doen dan ? Ik wil gewoon anoniem blijven hier. Hoewel de meeste mij al hebben gezien hier. Maar anderen die ook meelezen hoeven niet te weten wie ik ben, heb genoeg vrienden en collegas die ook meelezen (ook in dit topic)quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan je foto nu ook al wel screenshotten.
Nee hoor bijna iedereen in dit topic weet wel wie ik ben denk ik... meeste hebben mijn foto al gezien op msn, of hebben het van anderen al doorgekregen denk ik.quote:
ik ken er een paar op relatieplanet, die in hun profiel aangeven opzoek te zijn naar een huwelijkspartner...quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:12 schreef Queen_Bee het volgende:
maar wat brengt jou bij Paiq
Nou, ik zoek een serieuze relatie.
Kijken he lang die blijft
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:13 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
ik ken er een paar op relatieplanet, die in hun profiel aangeven opzoek te zijn naar een huwelijkspartner...
zo schrik je ze pas goed af....
Die hebben geen internet nodig om aan sex te komenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Was maar een geintje hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:11 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nee hoor bijna iedereen in dit topic weet wel wie ik ben denk ik... meeste hebben mijn foto al gezien op msn, of hebben het van anderen al doorgekregen denk ik.
Dude, wat doe je?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
j.m. 26 jr zkt j.d. tot 30 jr vr hete verb in de echt, evt lange sex.
Haha, zkr net stroop, blijft plakkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Damn, die speeddate is nog niet weggerend
Als het 1 van hier was die me niet kende zou die wel gelijk wegrennen medunktquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:22 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Haha, zkr net stroop, blijft plakken
Zulke mensen klik ik wél météén wegquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:28 schreef Daggerspine het volgende:
net een speeddate uit rotterdam, die kreeg het voor elkaar om in elk woord minstens 1 spelvout te maken....
moest de helft van de tijd vragen wat ze bedoelde...
en dat zat niet eens op de pabo ...
Zal je vriendin leuk vindenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik plaats een contactadvertentie
maakt er dan van "stl zkt jv"quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tuurlijk, wij delen alles samen.
niet zeuren, in je orginele adv. zaten er allemaal puntjes tussen dus mijnes is korterquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
ja gast, kost een duppie per letter
kees, dat is mijn accountquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Bwhehhe ik vond Kees, die naam te kut. Dus Kees 2 klik ik weg, krijg ik gelijk daarna Kees 3
Ja maar dit was 2 en 3quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:49 schreef bigore het volgende:
[..]
kees, dat is mijn account, waarom doet ie het nog eigenlijk, kep al wekenlang niet ingelogd, sterker nog, 1 keer ingelogd om te kijken wat het is, en toen nooit meer
ja weet ik veel, gebruik dat hele paiq nie, dus dacht dat je aan het zoeken was of weet ik veel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, hoe kan jij nou speeddaten als je acc niet online is
Waar haal jij je seksdates vandaan danquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:53 schreef bigore het volgende:
[..]
ja weet ik veel, gebruik dat hele paiq nie, dus dacht dat je aan het zoeken was of weet ik veel.
50 credits.. damm, heb er nog maar 8... moet maar even meer chatten denk ik... doe ik de hele dag al zowat maar schiet niet echt op...quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:12 schreef Daggerspine het volgende:
one-liner sturen naar je speeddate kost dus 50 credits.....
had net een speeddate met een leuk meidje, maar die moest haar trein halen.
dus haar overgehaald om nog ff wat te spammen zodat ik haar foto kan zien.
ze was dus, dus ik bied aan een one-liner te sturen als ze een match wil worden. zij ok...
ik dacht dus dat die gewoon net zoveel credits kosten als een gewone one-liner, maar nu dus moeten betalen
maja.. gelukkig maar een euro, dus das te overzien
Hoezo ? wilt u een date dan ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:16 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Was maar een geintje hoor
Hoe heet je en hoe oud op paiq, dan ga ik eens even in mijn waslijst kijken
Nou, niet, woon al 2 jaar samenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waar haal jij je seksdates vandaan dan
lol.. kayleigh zit hier?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat wordt geen Yoghurt - Kayleigh date dus
wel als jij mij een oneliner stuurtquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat wordt geen Yoghurt - Kayleigh date dus
Ik dacht dat je een perfecte neukert had gevonden, lijkt er niet echt opquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:10 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
wel als jij mij een oneliner stuurt![]()
En dan moet je mij ook nog wat aan vinden....;)
Als je ff de moeite neemt om mijn profiel te checken... 1983..quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:28 schreef melkje het volgende:
Wanneer ben jij geboren dan Coolcat?
Die heb ik volgens mij ook gehad met een speeddate ofzo...quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu heb ik op Paiq zon dude die in Australie zit. Wat hebben mensen die werkelijk n relatie of date zoeken daar nu aan![]()
Ja die heb ik ook al is gehoord, en "ben ik gister nog langs gekomen..." Dusss...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Of dat als ik zeg waar ik woon "daar kom ik altijd met de trein/auto door"
BOEIEND
Ja aan mijn neukertje kan geen een meid tippen... alleen nadeel van haar is dat ze zo ver woont.. word hoog uit 1 a 2 keer per week.. Dus is altijd handig om er eentje bij te hebben. En ben altijd nog op zoek naar een vaste relatie he ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een perfecte neukert had gevonden, lijkt er niet echt op![]()
Nee ze is niet perfect, ze woont te ver weg én nog bij dr ouders...quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een perfecte neukert had gevonden, lijkt er niet echt op![]()
maar geil moet ze zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:16 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nee ze is niet perfect, ze woont te ver weg én nog bij dr ouders...![]()
En jij denkt dat er nu nog een meid hier van Fok een neukdate met je wilt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:15 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja aan mijn neukertje kan geen een meid tippen... alleen nadeel van haar is dat ze zo ver woont.. word hoog uit 1 a 2 keer per week.. Dus is altijd handig om er eentje bij te hebben. En ben altijd nog op zoek naar een vaste relatie he ?
En ik had nog een scharrel maar die heb ik al geloost gisteren... en die was saai in bed.
Precies jij snapt hem... das het enige nadeel ervan... anders was ik elke avond bij haar langs gegaan denk ik... Maar qua geilheid en sexprestaties in bed is ze echt super.. best i have ever had.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:16 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nee ze is niet perfect, ze woont te ver weg én nog bij dr ouders...![]()
Nee joh tuurlijk niet, snap ook wel dat ze lopen te geinen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:18 schreef bigore het volgende:
[..]
En jij denkt dat er nu nog een meid hier van Fok een neukdate met je wilt?![]()
En waarom Geen relatie dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:18 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Precies jij snapt hem... das het enige nadeel ervan... anders was ik elke avond bij haar langs gegaan denk ik... Maar qua geilheid en sexprestaties in bed is ze echt super.. best i have ever had.
Relatie met haar ? Nou ze woont te ver weg.. maakt voor mij niet uit.. maar ze had van tevoren aangegeven dat ze geen relatie wil, en alleen sex wil. Ze had even geen zin in relaties.. vind ik best jammer eigenlijk, maar ja, ik heb dat maar geaccepteerd, en vind dit ook wel leuk zo.quote:
Als hij nog met andere chicks gaat neuken, dan kan ie erop wachten dat die "perfecte" chick ermee kapt, welk mokkel wil dat nou. Denk ook als zij zou zeggen van, damn ik heb gister lekker geneukt met een onbekende, dat yoghurt ook factor 10 minder zin heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:22 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
Waarom het hele pakket nemen, als je ook alleen de voordelen kan krijgen
Misschien groeit het gaande weg wel, iig iets waar je je niet druk over hoeft te makenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:22 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Relatie met haar ? Nou ze woont te ver weg.. maakt voor mij niet uit.. maar ze had van tevoren aangegeven dat ze geen relatie wil, en alleen sex wil. Ze had even geen zin in relaties.. vind ik best jammer eigenlijk, maar ja, ik heb dat maar geaccepteerd, en vind dit ook wel leuk zo.
als iemand het in zn hoofd haalt om met zijn/haar lover te praten over de sex met iemand anders, dan verdient die het gewoon niet....quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:23 schreef bigore het volgende:
[..]
Als hij nog met andere chicks gaat neuken, dan kan ie erop wachten dat die "perfecte" chick ermee kapt, welk mokkel wil dat nou. Denk ook als zij zou zeggen van, damn ik heb gister lekker geneukt met een onbekende, dat yoghurt ook factor 10 minder zin heeft.
Ik ben gewoon benieuwd wat nou alle meisjes zwak in de knietjes maakt benen wijdt doet.quote:
nou nou niet overdrijven, alle meisjes ? zijn er gewoon een aantal.... en waarom weet ik ook niet... die fotos zijn niet eens zo heel leuk.. als ik soms andere fotos zie van gasten op paiq, die hebben van die modellenfotos enzo..quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:36 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat nou alle meisjes zwak in de knietjes maakt benen wijdt doet.
eet een broodje kaas
Ik wil geen sexdate, ik wil een date waar we gezellig kunnen kletsen en praten over onderwerpen uit het dagelijkse levenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:50 schreef Byte_Me het volgende:
wat zitten jullie toch allemaal op paiq, probeer adultfriendfinder eens, daar vind je pas makkelijk sexdates.
Wat is dat voor een site dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:50 schreef Byte_Me het volgende:
wat zitten jullie toch allemaal op paiq, probeer adultfriendfinder eens, daar vind je pas makkelijk sexdates.
Degene die ik wegklikte was niet alleen daarom.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:08 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
lol.. kayleigh zit hier?
daar had ik vanochtend een speeddate mee, verwijderd ze me omdat ik haar naam niet helemaal goed had gespeld met begroeten...
50 credits, ehm.... Neequote:Op woensdag 17 januari 2007 12:10 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
wel als jij mij een oneliner stuurt![]()
En dan moet je mij ook nog wat aan vinden....;)
Ja helaas wel, is altijd met dat soort sites, sex sells. Als ik genoeg tijd en middelen zou hebben, was ik zelf wel een sexdate site begonnen... stoute versie van paiq ofzo haha.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:05 schreef Oksel het volgende:
Een betaalsite.. adultfriendfinder. Helaasch.
Zou dik verdienen zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:09 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja helaas wel, is altijd met dat soort sites, sex sells. Als ik genoeg tijd en middelen zou hebben, was ik zelf wel een sexdate site begonnen... stoute versie van paiq ofzo haha.
weet ik wel zeker...quote:
maar eh, ben jij op zoek naar sex dan ? of een relatie ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:19 schreef Queen_Bee het volgende:
amateurmatch.com
ik krijg zelfs aanbiedingen voor seks zonder foto
Denk ik niet. Het is 2007 en er zijn vrouwen genoeg die sex willen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:15 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
weet ik wel zeker...alleen te weinig vrouwen die willen denk ik..
Ik ben nergens naar op zoekquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:19 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
maar eh, ben jij op zoek naar sex dan ? of een relatie ?
ja maar stel er zou een site zijn identiek zoals paiq, maar dan met sexdaten als doel.. zouden vrouwen daar dan ook op durven staan met hun foto ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Denk ik niet. Het is 2007 en er zijn vrouwen genoeg die sex willen.
Nergens naar op zoek maar wel mannen afstruinen op Paiq... jajaquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben nergens naar op zoek
Maar als ik seks wil hoef ik daar niet voor te treinen, zeg maar
Zoals je zelf al zei, ik zeik iedereen juist af dus logisch dat ik daar niks "vind"quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nergens naar op zoek maar wel mannen afstruinen op Paiq... jaja![]()
Hey mijn inbox is nog steeds leeg..![]()
Ja hoor. Al zou zo'n site wel een bepaalde drempel moeten hebben voordat iedereen rustig alle foto's door kan nemen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:24 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
ja maar stel er zou een site zijn identiek zoals paiq, maar dan met sexdaten als doel.. zouden vrouwen daar dan ook op durven staan met hun foto ?
Ook. Sex zonder poespas is sex zonder poespas. Daarbij kan internet verrekte handig zijn.quote:
Als je nou eens lief doet in plaats van dat afzeiken.. dan zal het vast heel anders gaan op paiqquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zei, ik zeik iedereen juist af dus logisch dat ik daar niks "vind"
Ja, mijne ook. Gek
Laten we het zo zeggen, ik vind mezelf niet afstotendquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja hoor. Al zou zo'n site wel een bepaalde drempel moeten hebben voordat iedereen rustig alle foto's door kan nemen.
[..]
Ook. Sex zonder poespas is sex zonder poespas. Daarbij kan internet verrekte handig zijn.
Vind jij jezelf een neukbare vrouw trouwens?
Maar ik wil die kerels daar nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:29 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Als je nou eens lief doet in plaats van dat afzeiken.. dan zal het vast heel anders gaan op paiq
Ps, heb jou wel al een berichtje achtergelaten![]()
Je weet jezelf goed te verkopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik vind mezelf niet afstotend
Misschien moet ik het maar eens voor geld gaan doen jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je weet jezelf goed te verkopen![]()
Oh maar dan wil je mij ook al niet dus...quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik wil die kerels daar niet
Ik heb geen PM
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Misschien moet ik het maar eens voor geld gaan doen ja
Dan niet hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:32 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Oh maar dan wil je mij ook al niet dus...
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Misschien moet ik het maar eens voor geld gaan doen ja
Dat valt nog reuze mee voor Fokquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:45 schreef dawg het volgende:
2 of 3 vrouwen in dit topic die overspoeld worden door subtiele "pogingen".
Je hebt al 9379845293 berichten van dergelijke aard in je PM en/of FB?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze mee voor Fok
ze laat wel beetje interesse blijken, beetje stront in je ogen als je dat nie ziet, vraag gewoon msn of zo.quote:
Weet ik, maar weet niet of ze het meent of dat ze alleen zit te geinenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef bigore het volgende:
[..]
ze laat wel beetje interesse blijken, beetje stront in je ogen als je dat nie ziet, vraag gewoon msn of zo.
het eerste, alhoewel ze het laatste hieronder gaat zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:14 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Weet ik, maar weet niet of ze het meent of dat ze alleen zit te geinen
klopt niet, als je het handig aanpakt ben je gratis een maand gold member. dan moet je veel contacten verzamelen en kun je er een half jaartje tegenaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:05 schreef Oksel het volgende:
Een betaalsite.. adultfriendfinder. Helaasch.
Heeft niks met kennen te maken, je laat gewoon duidelijk merken dat je enigszins wel "benieuwd" bent wie die Yoghurt nu is, want aan andere reacties tegen andere te zien ben je gewoon een bitch, tegen hem gek genoeg niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, ik was even vergeten dat hier de mensen zitten die me z goed kennen
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef bigore het volgende:
[..]
Heeft niks met kennen te maken, je laat gewoon duidelijk merken dat je enigszins wel "benieuwd" bent wie die Yoghurt nu is, want aan andere reacties tegen andere te zien ben je gewoon een bitch, tegen hem gek genoeg niet.
Ja preciesquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik ben dat misschien tegen het merendeel, maar lang niet iedereen. En tegen Yoghurt heb ik ook genoeg zitten bitchen.
Nou ja, kan natuurlijk ook niet al je reacties zien, maar goed, vind het nog steeds redelijjk opvallen, maar het is dus gewoon gein? Ik bedoel, vind er niks mis mee om nieuwsgierig te zijn of wat dan ook naar iemand, msn contact is zo gelegd, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik ben dat misschien tegen het merendeel, maar lang niet iedereen. En tegen Yoghurt heb ik ook genoeg zitten bitchen.
sommige meisjes bitchen nou eenmaal graag! tot ze iemand tegenkomen die zich er niet door laat afschrikkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef bigore het volgende:
[..]
Nou ja, kan natuurlijk ook niet al je reacties zien, maar goed, vind het nog steeds redelijjk opvallen, maar het is dus gewoon gein? Ik bedoel, vind er niks mis mee om nieuwsgierig te zijn of wat dan ook naar iemand, msn contact is zo gelegd, je weet maar nooit.
Ik ben geen lesbi, dat gezeik tegen mannen komt voornamelijk omdat ik 99% ervan niet respecteer vanwege hun minimale beoordelings- en inlevingsvermogen, intelligentie, geestelijke weerbaarheid, manipulatieve vaardigheden, realisme, openheid en directheid.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
sommige meisjes bitchen nou eenmaal graag! tot ze iemand tegenkomen die zich er niet door laat afschrikken
zoiets zei ik maar jij zegt het een stuk mooier!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben geen lesbi, dat gezeik tegen mannen komt voornamelijk omdat ik 99% ervan niet respecteer vanwege hun minimale beoordelings- en inlevingsvermogen, intelligentie, geestelijke weerbaarheid, manipulatieve vaardigheden, realisme, openheid en directheid.
De man die mij afdoende tegenstand kan bieden zal dan ook op handen gedragen worden.
laat maar, kon het niet latenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben geen lesbi, dat gezeik tegen mannen komt voornamelijk omdat ik 99% ervan niet respecteer vanwege hun minimale beoordelings- en inlevingsvermogen, intelligentie, geestelijke weerbaarheid, manipulatieve vaardigheden, realisme, openheid en directheid.
De man die mij afdoende tegenstand kan bieden zal dan ook op handen gedragen worden.
dus jij vind dat mannen niet manipulatief genoeg zijn (onder andere)?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik distantieer mezelf liever van mensen zoals jij dan op zulke dingen in te gaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef bigore het volgende:
[..]
Omg, het eerste wat ik van jou dacht was dat je het intellect van een gebakken banaan had, zegt ze zoiets![]()
Ze zegt wel echt precies wat ik dus van haar dacht, een vrouw die naast der schoenen loopt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dus jij vind dat mannen niet manipulatief genoeg zijn (onder andere)?
het is maar waar je op valt. ik vind de meeste vrouwen te manipulatief.
Het is maar waar je op valtquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dus jij vind dat mannen niet manipulatief genoeg zijn (onder andere)?
het is maar waar je op valt. ik vind de meeste vrouwen te manipulatief.
ach valt wel mee volgens mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:37 schreef bigore het volgende:
[..]
Ze zegt wel echt precies wat ik dus van haar dacht, een vrouw die naast der schoenen loopt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ach valt wel mee volgens mij.
¤ 60!
Ja sorry, dat doe ik ook hoor, hoef niet iemand uit brabo of ergens beneden utrecht... Weet je hoe ver dat is?!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:50 schreef Daggerspine het volgende:
ook lekker..
"waar kom je eik vandaan?"
"ik zit op kamers in [plaats in randstad] maar kom orgineel uit [plaats in NB]"
"oh weer een brabo"
*speeddate afgebroken.
was het niet de bedoeling dat je op paiq iemand kon leren kennen zonder vooroordelen....
nu kunnen ze je foto niet zien, gaan ze je afrekenen op je geboorteplaats....
voel me net een marokaan op een solicitatiegesprek...
Hier had ik het zelf al meteen afgebroken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:50 schreef Daggerspine het volgende:
ook lekker..
Tja je word vaak al weggeklikt als je te ver woont, of te oud bent, of een rare naam hebtquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:50 schreef Daggerspine het volgende:
ook lekker..
"ik zit op kamers in [plaats in randstad] maar kom orgineel uit [plaats in NB]"
"oh weer een brabo"
*speeddate afgebroken.
was het niet de bedoeling dat je op paiq iemand kon leren kennen zonder vooroordelen....
nu kunnen ze je foto niet zien, gaan ze je afrekenen op je geboorteplaats....
voel me net een marokaan op een solicitatiegesprek...
Ja maar je kunt toch ook lekker op een kamer in de Randstad batsen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja sorry, dat doe ik ook hoor, hoef niet iemand uit brabo of ergens beneden utrecht... Weet je hoe ver dat is?!
Ah joh beetje reizen maakt toch niet uit.. heb nu ook een super date en is 2 uur rijden... maar heb het er voor over, en zij ook. Als de sex het maar goed maakt toch ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja sorry, dat doe ik ook hoor, hoef niet iemand uit brabo of ergens beneden utrecht... Weet je hoe ver dat is?!
Och wat niet kan, ik ga zoiezo niet naar iemand toe om te batsen, maar goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja maar je kunt toch ook lekker op een kamer in de Randstad batsen?
Ja veel IT ers he ? En lang niet allemaal zijn van die nerds hoor. Denk ook dat er zoveel IT ers zijn omdat je in dat vakgebied haast geen vrouwen tegenkomt, en de kans dat je dus iemand ontmoet velen malen kleiner is dan als je een beroep zou hebben waarbij je veel met vrouwen in aanraking komt. (schijnt dat er heel veel relaties onstaan zijn via het werk).quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:55 schreef Coolcat het volgende:
Nou als je alle IT-ers weg moet klikken blijft er haast niemand over...
Nou ik heb OV, dus reizen is niet eens het probleem, maar heb daar gewoon echt geen tijd voor...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:55 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ah joh beetje reizen maakt toch niet uit.. heb nu ook een super date en is 2 uur rijden... maar heb het er voor over, en zij ook. Als de sex het maar goed maakt toch ?
Hoewel ik ook natuurlijk liever iemand heb die 5 minuten bij mij vandaan woont.. maar ja, je kan niet alles hebben in het leven he ?
Dit is toch het sexdate topic?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:56 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Och wat niet kan, ik ga zoiezo niet naar iemand toe om te batsen, maar goed
Nee ik vind dat vooroordeel ook nergens op slaan eigenlijk, heb er geen moeite mee iigquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:56 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja veel IT ers he ? En lang niet allemaal zijn van die nerds hoor. Denk ook dat er zoveel IT ers zijn omdat je in dat vakgebied haast geen vrouwen tegenkomt, en de kans dat je dus iemand ontmoet velen malen kleiner is dan als je een beroep zou hebben waarbij je veel met vrouwen in aanraking komt. (schijnt dat er heel veel relaties onstaan zijn via het werk).
Ok das ook waar.. soms ben ik mega geil en kom ik laat terug van het werk... en om dan 2 uur heen en 2 uur terug te moeten reizen red ik niet.. moet dan ook de volgende dag weer vroeg op.. dus dan zou een scharrel dichtbij wel handig zijn ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nou ik heb OV, dus reizen is niet eens het probleem, maar heb daar gewoon echt geen tijd voor...
Ja nou ik zeg dat ik er niet naar toe ga, laat ze maar lekker hierheen komen dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dit is toch het sexdate topic?![]()
Ahah, ik snap het. Maar dan maakt het dus ook niet uit als die ander zich te pleuris moet reizen. Of is hij dan te uitgeput bij aankomst?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:58 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja nou ik zeg dat ik er niet naar toe ga, laat ze maar lekker hierheen komen dus
Voor noodgevallen is er nog altijd "den ouderwetschen hand"quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:58 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ok das ook waar.. soms ben ik mega geil en kom ik laat terug van het werk... en om dan 2 uur heen en 2 uur terug te moeten reizen red ik niet.. moet dan ook de volgende dag weer vroeg op.. dus dan zou een scharrel dichtbij wel handig zijn ja.
Die ouderwetse hand is zooooo 1997 (en eerder).... is niks aan ook... wil gewoon soms na het werk ook even lekker sexen... gelukkig vrijdag weerquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ahah, ik snap het. Maar dan maakt het dus ook niet uit als die ander zich te pleuris moet reizen. Of is hij dan te uitgeput bij aankomst?![]()
[..]
Voor noodgevallen is er nog altijd "den ouderwetschen hand"
Ik hoop dat dit topic snel vol raakt, dan reageer ik niet meer in het volgendequote:Foto wordt zichtbaar
Hey wat toevallig jou hebk wel eens zien posten op fok!
Sexdate zoek je he... Ik biedt mij vrijwillig aan!
Hahaha
Muhahaha, wie was het ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:08 schreef AlohaXa het volgende:
Mijn god...
[..]
Ik hoop dat dit topic snel vol raakt, dan reageer ik niet meer in het volgende
Lmfaoquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:08 schreef AlohaXa het volgende:
Mijn god...
[..]
Ik hoop dat dit topic snel vol raakt, dan reageer ik niet meer in het volgende
Kloppen die vooroordelen over IT-ers nou? Zijn het puisterige, bebrilde, pizzavretende en colazuipende nerds?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb nog geen ITers weggeklikt daardoor. Wel door de foto erna
Om woonplaats ook niet
En ik zit nu al een paar uur met iemand daaro te chatten
Ik ben alleen het stereotype tegengekomenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kloppen die vooroordelen over IT-ers nou? Zijn het puisterige, bebrilde, pizzavretende en colazuipende nerds?
Ik heb zelf een technisch wetenschappelijke (nerd/beta) achtergrond en dat schrikt soms af omdat het meiden aan natuur-, schei- en wiskunde op de middelbare school doet denken. Het valt me op dat de meesten naar alleen slechte herinneringen aan hebben overgehouden.
Alsof Frans en Duits zo leuk was.
En ik dan ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben alleen het stereotype tegengekomenIets minder overdreven misschien, maar wel erg.
Ja maar je had met foto toch al gezien ? en ik moest werken..quote:
Jij kunt geen IT-er zijn, in je fokprofiel staat bij Hobbies/interesses alleen sex en meiden. Computers ontbreekt dus.quote:
Je klikte me wegquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:16 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja maar je had met foto toch al gezien ? en ik moest werken..
En ik word nu een paar keer al weggeklikt bij die speedates, zonder ook maar hoi te hebben gezegd![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jij kunt geen IT-er zijn, in je fokprofiel staat bij Hobbies/interesses alleen sex en meiden. Computers ontbreekt dus.![]()
Wat is dat? Een beklimmer van de Sint Pietersberg of bergbeklimmer formaat Mini-me?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:15 schreef AlohaXa het volgende:
een mini bergklimmer
Ik ben ook een nep IT-er ... ik doe het alleen voor werk, maar het is niet mijn hobby of interesse... Dus mijn fokprofiel klopt wel... of zou ik dan porno acteur moeten wordenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jij kunt geen IT-er zijn, in je fokprofiel staat bij Hobbies/interesses alleen sex en meiden. Computers ontbreekt dus.![]()
Van je hobby je werk makenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:19 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ik ben ook een nep IT-er ... ik doe het alleen voor werk, maar het is niet mijn hobby of interesse... Dus mijn fokprofiel klopt wel... of zou ik dan porno acteur moeten worden?
Nou je moet een vierkant plaatje voorstellen. Zo groot als 3x3 cm, waarop een klimwand er volledig opstaat en aan die klimwand zie je van top tot teen iemand hangen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat is dat? Een beklimmer van de Sint Pietersberg of bergbeklimmer formaat Mini-me?
"Kijk mij tof zijn, ik beklim n bergquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:21 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Nou je moet een vierkant plaatje voorstellen. Zo groot als 3x3 cm, waarop een klimwand er volledig opstaat en aan die klimwand zie je van top tot teen iemand hangen.
Hoezo "foto van mijn gezicht"
Haha, ik ken dat ja. Als ik postzegels interessant zou vinden was ik wel filatelist geworden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:21 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Nou je moet een vierkant plaatje voorstellen. Zo groot als 3x3 cm, waarop een klimwand er volledig opstaat en aan die klimwand zie je van top tot teen iemand hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |