oh en tvpquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef AlohaXa het volgende:
Het valt mij wel op dat de veel-neuk-claimers hier allemaal een onherkenbaar fotoboekje hebben
ik doel natuurlijk op de heren he, vrouwen daar twijfel ik niet zo aan
Omdat het uiteraard Fok! isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
ik wil nog steeds weten waarom natuurlijk
[..]
oh en tvp
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef mark_dabomb het volgende:
wel is in je eigen fotoboekje gekeken dan?
Ja hoor, maar ik claim ook niet dat ik veel sexdates hebquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef mark_dabomb het volgende:
wel is in je eigen fotoboekje gekeken dan?
Ja maar dat maakt mij juist zo nieuwsgierig hoe jullie eruit zien. Er zijn op paiq hooguit een handje vol waar ik "wel overheen zou willen". Zitten ze dan toevallig allemaal op fok?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Omdat het uiteraard Fok! is![]()
Wellicht wordt je straks nog herkend![]()
Hoeft toch ook niet? Enkel niet iets roepen en vervolgens zelf ook niet doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik claim ook niet dat ik veel sexdates heb![]()
op fok moet je sowieso alles met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
oh en tvp
En jij bedankt voor het aanpassen van de OPquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:54 schreef NanKing het volgende:
Whizkid_RaiLmAn,voor de OP.
Ook het slowchatten mag een stuk minder hier, mensen.
Zie OPquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:00 schreef ioko het volgende:
Fijn dat jullie zo verhelderend waren om me erop te wijzen dat Paiq requests niet de bedoeling zijn, waar mag ik dat verzoek dan wel doen?
![]()
Morninquote:
sommige zijn gewoon herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
oh en tvp
Hoezo heb je interesse dan ? Ik wel in jouquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef AlohaXa het volgende:
Het valt mij wel op dat de veel-neuk-claimers hier allemaal een onherkenbaar fotoboekje hebben
ik doel natuurlijk op de heren he, vrouwen daar twijfel ik niet zo aan
O ja, nou is het een slet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef jehovaguerilla het volgende:
1 van mijn sexdates was ooit met een overspelige vrouw (wat ik dus niet wist op dat moment)
Ze was 10 jaar ouder dan ik was en we kwamen elkaar een paar keer tegen onder het uitgaan.
Nu hadden we wederzijdse kennissen en zij had mijn nummer aan 1 van hen gevraagd.
Op een dinsdagochtend belde ze ineens om een afspraakje met mij te maken voor diezelfde avond waar ik dus gelijk mee akkoord ging.
We hebben de hele avond in haar auto gezeten (en niet gepraat ,gewoon!) maar wel de hele avond liggen vrijen met elkaar op de achterbank.
Toen was het tijd om te gaan dus vroeg ik zo "Blijf anders bij mij slapen vannacht"
Zegt ze "Nee ,........ wacht op mij en ik ben al laat"
Die ......... is dus iemand die ik een paar maand daarvoor had leren kennen en zij woonde met hem samen.
Wist ik natuurlijk niet.
Vuile slet.
Zie het, aangepastquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:19 schreef AlohaXa het volgende:
Ik wil best een aantal mensen uitnodigen hoor, maar er klopt iets niet met die link in de TS (dus als iemand het kan verbeteren?)
Jij hebt toevallig ook naar Najib zitten kijken?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:49 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet met zo een wattenstaaf in me lul he ? want dan doe ik het niet hoor.. ze krijgen alleen bloed, urine en warme yoghurt van me.. meer niet.
Nee hoor.... dat was ze toen alquote:
Puikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je date met Queen_Bee?
Haha, zou wel gaaf zijn als Fokkers! onder elkaarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:16 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Al een echte date geregeld met haar ?![]()
Dat zou je denken hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:28 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken als je zo sexy en onweerstaanbaar bent én half indo...![]()
![]()
Ruilen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:55 schreef avotar het volgende:
jaaaah... ik sta er ook.... maar wat krijg ik.. vrouwen van 37 terwilj ik 27 en jonger wilde...
Neequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:16 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Al een echte date geregeld met haar ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |