Back, zullen we maar hardcore die button in gaan drukken dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Bwhehe smakelijk ^^
Haha, is goed..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga nu dus iedereen weg klikken tot ik jou krijg hè
Nu welquote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Nog niet tegen gekomen
En al best vaak geklikt
oh mijn god, de eerste indruk van die site is al verschrikkelijkquote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Coolcat het volgende:
www.solomio.nl, blijft lachwekkend als je je een middag verveelt
Geen invites meer?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:24 schreef ioko het volgende:
Ben wel nieuwsgierig naar Paiq, kan iemand mij een invite sturen?
Vind jij verschrikkelijk...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
oh mijn god, de eerste indruk van die site is al verschrikkelijk![]()
Zkr!!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Vind jij verschrikkelijk...![]()
Maarr er is geen leuker vermaak dan leedvermaak, dus ik vind de site lachwekkend
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
voor haar tien anderen op paiq fok!, of niet dan gast
een poppenspel dus.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:55 schreef yoghurtje het volgende:
Zo date weer achter de rug... damm wat een geil wijf was dit zeg.. ze zei dat ze echt overal voor in was.. en dat was ook zeker het geval...
Ze vond het ook super ik heb dus bij deze een vaste scharrel... en deze is zo goed dat ik met die andere ga kappen..
Zit jij op een andere Paiq dan ik?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:55 schreef yoghurtje het volgende:
Zo date weer achter de rug... damm wat een geil wijf was dit zeg.. ze zei dat ze echt overal voor in was.. en dat was ook zeker het geval...
Ze vond het ook super ik heb dus bij deze een vaste scharrel... en deze is zo goed dat ik met die andere ga kappen..
jij moet je foto op Paiq nog door de Photoshop halenquote:
Hey leuke naam heb je hahaha !quote:
Mijne is niet geshopped hoor ! Gewoon vakantie kiekje... onbewerkt.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
jij moet je foto op Paiq nog door de Photoshop halen
Dus je hebt der ff flink anaal genomen en lekker die bek volgeblaft?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:55 schreef yoghurtje het volgende:
Je kan het ook niet laten hè?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:14 schreef bigore het volgende:
[..]
Dus je hebt der ff flink anaal genomen en lekker die bek volgeblaft?
Dat idee heb ik bij vrouwen die zeggen, "ik doe alles!"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:42 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Je kan het ook niet laten hè?![]()
JA heb er wel anaal mogen nemen... maar heb niet haar bek volgespoten..... heb een condoom volgespoten..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:14 schreef bigore het volgende:
[..]
Dus je hebt der ff flink anaal genomen en lekker die bek volgeblaft?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:03 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
JA heb er wel anaal mogen nemen... maar heb niet haar bek volgespoten..... heb een condoom volgespoten..![]()
Denk dat dat je vies tegen zal vallen hoe vaak het niet gebeurd dat ze het condoom 'vergeten'quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:14 schreef melkje het volgende:
Dat eerste feit is al mooi genoeg. Voor een seksdate/scharrel kan je toch ook niet zonder condoom verwachten.
Bij dates waarbij je de ander wat beter kent misschien, maar als je in feite het doet met iemand die je niet zo goed kent doe je wel een double check. Ja, ondanks dat het seks is. Denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:15 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Denk dat dat je vies tegen zal vallen hoe vaak het niet gebeurd dat ze het condoom 'vergeten'
Precies.. en het hoefde voor haar ook niet perse met condoom.. want ze zei dat ze alleen maar vaste partners had gehad, en dat ze niks mankeerde etc...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:15 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Denk dat dat je vies tegen zal vallen hoe vaak het niet gebeurd dat ze het condoom 'vergeten'
Vind dat je een dubble check eigenlijk altijd moet doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:16 schreef melkje het volgende:
[..]
Bij dates waarbij je de ander wat beter kent misschien, maar als je in feite het doet met iemand die je niet zo goed kent doe je wel een double check. Ja, ondanks dat het seks is. Denk ik.
Veiligheid voor allesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:20 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Precies.. en het hoefde voor haar ook niet perse met condoom.. want ze zei dat ze alleen maar vaste partners had gehad, en dat ze niks mankeerde etc...
Maar ja, ik kies toch voor veiligheid.. maar ik laat me wel testen volgende week...
Ik kan me nog een test herinnerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:20 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Precies.. en het hoefde voor haar ook niet perse met condoom.. want ze zei dat ze alleen maar vaste partners had gehad, en dat ze niks mankeerde etc...
Maar ja, ik kies toch voor veiligheid.. maar ik laat me wel testen volgende week...
Ze gaan toch niet met zo een wattenstaaf in me lul he ? want dan doe ik het niet hoor.. ze krijgen alleen bloed, urine en warme yoghurt van me.. meer niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:41 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik kan me nog een test herinnerenik was echt BOKKEzenuwachtig. Hoe waren de fetherlite condooms,iets beter of merkte je geen verschil?
Hoe gaat een SOAtest?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:49 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet met zo een wattenstaaf in me lul he ? want dan doe ik het niet hoor.. ze krijgen alleen bloed, urine en warme yoghurt van me.. meer niet.
En die fetherlite condooms deden het alsnog niet helaas... beleving is echt stukken minder.. gelukkig werd ik wel gepijpt zonder condoom.. dus dat was wel weer lekker..
Alles over soa's.quote:Bij een soa-test kun je op verschillende manieren worden onderzocht. Hieronder worden de drie belangrijkste onderdelen uitgelicht: bloed-, lichamelijk- en urine-onderzoek. Hoe je wordt onderzocht is afhankelijk van de eventuele klachten en de manier waarop je hebt gevreeën. Om je goed te kunnen onderzoeken, heeft de arts voorafgaand aan het onderzoek een gesprek met je.
Bloedonderzoek
Er wordt bloed afgenomen. Tijdens een routine onderzoek bij een soa-polikliniek wordt het bloed standaard onderzocht op aanwezigheid van syfilis en soms op hepatitis B. De hiv-test kan met hetzelfde bloed worden gedaan. Je moet daarvoor vooraf (schriftelijk) toestemming geven.
Lichamelijk onderzoek: uitstrijkjes
Een uitstrijkje wordt gemaakt uit de penis, de vagina, de anus (bij anale seks) of de keel (bij orale seks). Bij vrouwen wordt vocht van het slijmvlies van de baarmoedermond afgenomen. (Dit is een ander uitstrijkje dan het uitstrijkje op baarmoederhalskanker). Dat gebeurt met een metalen instrument: de eendenbek. De arts of verpleegkundige kan hiermee het slijmvlies van de baarmoedermond bereiken en de vagina bekijken. Het uitstrijkje doet geen pijn.
Bij mannen neemt de arts of verpleegkundige met een smal stokje vocht af uit het buitenste stukje van de plasbuis. Deze ingreep kan gevoelig zijn.
Een uitstrijkje uit de anus gebeurt met een instrument dat een klein stukje in de anus wordt aangebracht (de proctoscoop). Met het instrument wordt een afstrijkje afgenomen uit de anus en wordt de anus van binnen bekeken.
Herpes genitalis en genitale wratten zijn duidelijk aantoonbaar als de ziekte actief is, dus als er blaasjes/erosies of wratten op of rond de geslachtsdelen zitten. De arts kan de diagnose stellen door de wratten of blaasjes/erosies goed te bekijken. Als er sprake is van blaasjes of erosies op of rond de geslachtsdelen, kan de arts daaruit materiaal afnemen, om na te gaan of je herpes hebt.
Als er geen klachten of symptomen zijn die op herpes wijzen geeft een routine soa-onderzoek dus geen uitsluitsel op de vraag of je 'drager' bent van het herpes virus.
Urine-onderzoek
Met nieuwe laboratoriumtechnieken, kan steeds meer onderzoek op soa worden gedaan aan de hand van urine. De arts bekijkt het liefst je eerste (ochtend)urine. Onderzoek op chlamydia aan de hand van urine, is op dit moment voor mannen net zo betrouwbaar als een uitstrijkje. Bij vrouwen is het urineonderzoek iets minder betrouwbaar.
Je kan drager zijn zonder klachten te hebben. Chlamidya is zo'n sluipende...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:15 schreef yoghurtje het volgende:
ok gewoon bloed en urine dus... heb geen klachten.
Heb begrepen dat dat sinds kort wel kan (van een betrouwbare bron)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:37 schreef mark_dabomb het volgende:
maar dat is het niet want de ziekte waar je onvructbaar van kan worden (chlamidya) kan niet in je urine gevonden worden...
Gewoon bloed afnemen, ging me gewoon om HIV, niks anders, maar ik voordat ik de uitslag kreeg BOKKEzenuwachtig dus, ik had daarvoor met 5 meiden zonder condoom liggen neuken,waarvan ik er bij 3 totaal geen achtergrondkennis van wist.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:49 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet met zo een wattenstaaf in me lul he ? want dan doe ik het niet hoor.. ze krijgen alleen bloed, urine en warme yoghurt van me.. meer niet.
En die fetherlite condooms deden het alsnog niet helaas... beleving is echt stukken minder.. gelukkig werd ik wel gepijpt zonder condoom.. dus dat was wel weer lekker..
Pff, dan is het idd terecht dat je aan het zweten wasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:54 schreef bigore het volgende:
[..]
Gewoon bloed afnemen, ging me gewoon om HIV, niks anders, maar ik voordat ik de uitslag kreeg BOKKEzenuwachtig dus, ik had daarvoor met 5 meiden zonder condoom liggen neuken,waarvan ik er bij 3 totaal geen achtergrondkennis van wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |