Wat je wilt, dan loop je de komende tijd nog steeds met dat humeur van je rond..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Neuh
Nee want ik begin nooit over sex.. serieus niet.. dat doen de dames.. en ik ben op paiq niet op zoek naar sexdates tegenwoordig, maar naar relatiemateriaal. Die sex scharrels hebben mij zelf benaderd via een oneliner...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar euh, als ik op Paiq iemand tegenkom die gelijk over seks begint ben jij het dus?
Zeg ik nie..quote:
Muhaha wat wil je uithoren dan ? stuur me maar een oneliner ofzo haha...quote:Op maandag 15 januari 2007 17:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja maarAls ik je tegen kom in een date wil ik je wel even uithoren
tja ik sta niet meer in de top10, want ik heb een 9,9 tegenwoordigquote:Op maandag 15 januari 2007 17:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat moet ik toch wel weten wie je bent hè }:O
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:10 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
tja ik sta niet meer in de top10, want ik heb een 9,9 tegenwoordigMaar kijk maar bij hoogst nieuwe binnekomers, daar sta ik wel nog
Ps, en jou herken ik wel aan je fotos van je fotoboek hehe...Als ik jou als speeddate krijg of als match zal ik express wel over sex beginnen... dat je een beurt nodig hebt enzo
![]()
oh my godquote:Op maandag 15 januari 2007 17:10 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
tja ik sta niet meer in de top10, want ik heb een 9,9 tegenwoordigMaar kijk maar bij hoogst nieuwe binnekomers, daar sta ik wel nog
Ps, en jou herken ik wel aan je fotos van je fotoboek hehe...Als ik jou als speeddate krijg of als match zal ik express wel over sex beginnen... dat je een beurt nodig hebt enzo
![]()
Laat ik het dan eens anders vragen, heb je er nu wel of niet meer dan 20 gehad, of weten we dan ook weer teveel van je sexlevenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat jullie vinden dat ik 20 geneukt hebt is het ineens jouw zaak?
Nou mooi, dan hebben we dat gehad... sexdate met jou zit er niet in dan...quote:
Minder, sorryquote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef bigore het volgende:
[..]
Laat ik het dan eens anders vragen, heb je er nu wel of niet meer dan 20 gehad, of weten we dan ook weer teveel van je sexleven?
voor haar tien anderen op paiq, of niet dan gastquote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nou mooi, dan hebben we dat gehad... sexdate met jou zit er niet in dan...![]()
OH NOESquote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nou mooi, dan hebben we dat gehad... sexdate met jou zit er niet in dan...![]()
Haha precies... there are more fishes in the seaquote:Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
voor haar tien anderen op paiq, of niet dan gast
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Kerel, ze weten allebei dat ik met andere meiden scharrel... en ze vinden het niet erg. En respectloos ? hoezo dat ? Ik heb geen vaste relatie met ze, en ze sexen ook allebei nog met andere jongens, daar zijn ze ook eerlijk in, en ik ben net zo eerlijk terug.
En Queen Bee heeft duidelijk eens een goede beurt nodig.
Zoals ik dus al zei, als ze het weten vind ik het totaal niet boeiend, maar ik vind het wel respectloos tegenover een chick waar je een sexrelatie hebt, om dan nog andere chicks te gaan lopen neuken terwijl je met haar ook neukt, zonder haar ook maar iets van te zeggen en ze dus denkt dat je alleen met haar neukt.quote:Dit vind ik dan ook weer behoorlijk respectloos, tenzij ze er allebei geen problemen mee hebben, maar ik gok dat ze het niet weten. of althans, niet hoe het exact in elkaar steekt.
dan tref je het niet nee. trouwens, ik had ook wel eens zo'n speeddate met zo'n griet. toen die foto duidelijker vond ik het zonde van die zeven minuten die ik er in had gestokenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Verdomme, net 2 battledates gehad. Volgens mij sturen ze echt alleen de lelijkste en trieste mensen op mij af
Dat heb ik bijna elke keerquote:Op maandag 15 januari 2007 17:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
dan tref je het niet nee. trouwens, ik had ook wel eens zo'n speeddate met zo'n griet. toen die foto duidelijker vond ik het zonde van die zeven minuten die ik er in had gestoken![]()
ja sorry, ik doe nie meequote:Op maandag 15 januari 2007 17:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna elke keerEn dan is het ook echt verschrikkelijk. Niet iets van "Okay geen Brad Pitt maar wel okay" Het is echt van
![]()
![]()
Ahhhhh, misschien moet je toch maar een keer yoghurtje met zijn 9,9 beoordeling treffenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna elke keerEn dan is het ook echt verschrikkelijk. Niet iets van "Okay geen Brad Pitt maar wel okay" Het is echt van
![]()
![]()
Ik zie iemand met een roze shirt, ik gok dat hij dat isquote:Op maandag 15 januari 2007 17:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ahhhhh, misschien moet je toch maar een keer yoghurtje met zijn 9,9 beoordeling treffenIk blijf helaas op een 8,5 steken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |