Doe ik ook wel...quote:Op zondag 14 januari 2007 14:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
ach ja je moet het ook lekker zelf allemaal weten....
Waar halen ze het lef vandaan !!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:39 schreef JeroenV het volgende:
Die van mij ging gister een beetje moeilijk doen. Eerst meelullen en als het puntje bij paaltje komt terug krabben
Zeg Coolcat,quote:
Waarom denk je dat ik mijn msn hier weg heb gehaald...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Zeg Coolcat,
Word je daar nou niet helemaal misselijk van? Van al die mannen die denken bij je te kunnen scoren op Fok! ?
Ja, dat is Fok hèquote:Op maandag 15 januari 2007 12:24 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mijn msn hier weg heb gehaald...
Maar ik wordt vooral misselijk van de vooroordelen die mensen hier hebben, terwijl ze me totaaal niet kennen...
Ja, precies... Echt heel vreemd allemaalquote:Op maandag 15 januari 2007 12:24 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Maar ik wordt vooral misselijk van de vooroordelen die mensen hier hebben, terwijl ze me totaaal niet kennen...
Zit wat in, hoewel we niet iedereen over dezelfde kam mogen scherenquote:
Ach ja, uitznderingen zijn er. Maar meestal gaat het op Fok toch wel zo.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:46 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ja, precies... Echt heel vreemd allemaal![]()
[..]
Zit wat in, hoewel we niet iedereen over dezelfde kam mogen scheren![]()
Dat is toch jammer?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ach ja, uitznderingen zijn er. Maar meestal gaat het op Fok toch wel zo.
Ik zeg niet dat ik het met Fok eens benquote:Op maandag 15 januari 2007 12:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Dat is toch jammer?![]()
Nou ja, back OT krijg ik anders op m'n donder vanwege de slow
Oh, maar zo bedoelde ik het ook niet, want het zou me niet verbazen als jij ook 'belaagd' wordt. Maar Fok is idd Fok...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het met Fok eens benMaar anders zou Fok Fok niet zijn
![]()
Och ja, zoiets roep je op je af he met zo'n topic te starten.....quote:Op maandag 15 januari 2007 12:24 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Precies.. een hete sexpartij regel je meestal niet met 1 avondje kroeg... ik niet tenminste, en dat terwijl ik met dat chatten enzo wel sexpartijtjes regel. Dus ik vind het een prima uitvinding. Vanavond weer een "sexdate"...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:48 schreef Daggerspine het volgende:
omdat de meeste vrouwen niet graag bekend staan als "slet" of "makkelijk", daardoor is een vrouw oppikken in de kroeg en er diezelfde avond nog mee neuken best lastig is(tenzij ze daar alleen zijn)
op internet is je gesprek al meteen 1 op 1 en prive, dus is het makkelijker om je op je gemak te voelen
Dudequote:Op maandag 15 januari 2007 14:51 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Precies.. een hete sexpartij regel je meestal niet met 1 avondje kroeg... ik niet tenminste, en dat terwijl ik met dat chatten enzo wel sexpartijtjes regel. Dus ik vind het een prima uitvinding. Vanavond weer een "sexdate"...![]()
En dit is dus hét vooroordeel... Yoghurtje word de hemel in geprezen omdat hij de ene na de andere sexdate heeft en ik ben dus al een hoer alleen omdat ik hier reageer...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:26 schreef Xtremerides.nl het volgende:
[..]
Och ja, zoiets roep je op je af he met zo'n topic te starten.....
manhoer=quote:Op maandag 15 januari 2007 15:12 schreef Coolcat het volgende:
[..]
En dit is dus hét vooroordeel... Yoghurtje word de hemel in geprezen omdat hij de ene na de andere sexdate heeft en ik ben dus al een hoer alleen omdat ik hier reageer...![]()
![]()
Slettebak dat je er bent, beetje rondscharrelen... tsk tsk... dat kan niet he ? ...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:12 schreef Coolcat het volgende:
[..]
En dit is dus hét vooroordeel... Yoghurtje word de hemel in geprezen omdat hij de ene na de andere sexdate heeft en ik ben dus al een hoer alleen omdat ik hier reageer...![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Slettebak dat je er bent, beetje rondscharrelen... tsk tsk... dat kan niet he ? ...![]()
Maar eh, ik vind je geen hoer hoor, ik vind juist dat er meer meiden zoals jij moeten zijn. Meiden die sex om de liefde, en sex om de lust van elkaar kunnen scheiden![]()
Nou ja, een chick die der al 100 in heeft gehad als ze 22 is of zo passeer ik echt voor. Kep ut ooit een keer bijna gedaan, totdat ze stoere verhalen op begon te hangen over hoeveel ze geneukt had, en trio's en shit. Toen zei ik dat ik een SOA had gehad paar weken geleden, nooit meer wat van gehoord(kep nooit een SOA gehad, maar het schrikt wel af, optieven met da wijf)quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Slettebak dat je er bent, beetje rondscharrelen... tsk tsk... dat kan niet he ? ...![]()
Maar eh, ik vind je geen hoer hoor, ik vind juist dat er meer meiden zoals jij moeten zijn. Meiden die sex om de liefde, en sex om de lust van elkaar kunnen scheiden![]()
Het is echt jammer, omdat een vrouw eigenlijk niet zoveel plezier ervan mag hebben als een zogenaamde 'man' dat wel mag...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
maar yoghurtje is een man
en een man met veel seks is stoer, een vrouw met veel seks een hoer....![]()
helaas zijn dat de standaarden in deze maatschappij
Nou sorry hoor, maar kep nu met ongeveer 15 vrouwen geneukt, en dat aantal schrikt sommige vrouwen ook al af. Ligt wel beetje aan de leeftijd, terwijl ik het nog behoorlijk schappelijk vind.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:32 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Het is echt jammer, omdat een vrouw eigenlijk niet zoveel plezier ervan mag hebben als een zogenaamde 'man' dat wel mag...![]()
Ik snap wat je bedoeld... Enkel zijn het natuurlijk altijd de verschillende mensen waarnaar ze opzoek zijn. Willen ze puur sex, doen aantallen er niet zo verschrikkelijk toe. Willen ze meer/iets anders, wordt het een ander verhaal...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:34 schreef bigore het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar kep nu met ongeveer 15 vrouwen geneukt, en dat aantal schrikt sommige vrouwen ook al af. Ligt wel beetje aan de leeftijd, terwijl ik het nog behoorlijk schappelijk vind.
Ja jezus, 100 dan noem je ook een aantal ja...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:30 schreef bigore het volgende:
[..]
Nou ja, een chick die der al 100 in heeft gehad als ze 22 is of zo passeer ik echt voor. Kep ut ooit een keer bijna gedaan, totdat ze stoere verhalen op begon te hangen over hoeveel ze geneukt had, en trio's en shit. Toen zei ik dat ik een SOA had gehad paar weken geleden, nooit meer wat van gehoord(kep nooit een SOA gehad, maar het schrikt wel af, optieven met da wijf)
Precies.. als ik een relatie zoek en een meid heeft er al iets van 20 gehad.. dan hoeft het voor mij niet meer... maar als het puur om sex gaat, en ze heeft er al 20 gehad, lekker boeie, dan heeft ze tenminste wel genoeg ervaring.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:36 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld... Enkel zijn het natuurlijk altijd de verschillende mensen waarnaar ze opzoek zijn. Willen ze puur sex, doen aantallen er niet zo verschrikkelijk toe. Willen ze meer/iets anders, wordt het een ander verhaal...
gelukkig, nee maar een vrouw die er 10-20 gehad heeft vind ik gewoon normaal, boven de 40 begin ik toch al jeuk aan me ballen te krijgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja jezus, 100 dan noem je ook een aantal ja...Ik hoef ook geen kerel die er al 100 heeft gehad...
Een vrouw die er 20 heeft gehad vind jij normaal ? damm.. hoe oud zijn ze dan ? 40 ?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef bigore het volgende:
[..]
gelukkig, nee maar een vrouw die er 10-20 gehad heeft vind ik gewoon normaal, boven de 40 begin ik toch al jeuk aan me ballen te krijgen.
En minder dan 10??quote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef bigore het volgende:
[..]
gelukkig, nee maar een vrouw die er 10-20 gehad heeft vind ik gewoon normaal, boven de 40 begin ik toch al jeuk aan me ballen te krijgen.
Wat ik overigens ook wel belangrijk vind is of ze toch al wel een aantal (of 1) vaste relaties heeft gehad, de echte losbollen hebben echt relaties van een maandje of 3 en dan is het alweer bekeken, nou als je 27 bent wil je toch wel even wat vastigheid hebben.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:41 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Precies.. als ik een relatie zoek en een meid heeft er al iets van 20 gehad.. dan hoeft het voor mij niet meer... maar als het puur om sex gaat, en ze heeft er al 20 gehad, lekker boeie, dan heeft ze tenminste wel genoeg ervaring.![]()
Rond de 5 is relatie materiaal vind ik ... en tot 10 kan ook nog wel... maar daarbovenquote:
Ligt eraan hoe oud ze isquote:
Bah ben jaloers... wil ook wel weer een vriendin en daarmee sexen zonder condoom... vind dat condoom gedoe echt 10x niks.. Sexbeleving is echt voor de helft afgenomen bij mij... vind er weinig aan momenteel.. maar ja is beter als niks. Een natte poes voel je niet door je condoom heen bijvoorbeeld...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:46 schreef bigore het volgende:
[..]
Wat ik overigens ook wel belangrijk vind is of ze toch al wel een aantal (of 1) vaste relaties heeft gehad, de echte losbollen hebben echt relaties van een maandje of 3 en dan is het alweer bekeken, nou als je 27 bent wil je toch wel even wat vastigheid hebben.
Overigens voor een neukdate weet je geeneens hoeveel diegene er gehad heeft. Het stomme was vroeger nog dat ik het ook altijd zonder condoom deed, nu weet ik wel anders. Kep nu alweer 2 jaar een superlieve en geile vriendindus das uiteraard gewoon zonder.
Oke, dan noem jij mij nu dus nooit meer een hoer... Ben 23 en heb er 6 gehad... Shocking of nie??quote:Op maandag 15 januari 2007 15:48 schreef bigore het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud ze is, iemand van 19 met 10 neukers vind ik rampzalig veel. Als je 25 bent vind ik het zeer schappelijk.
Tell me about it, maar had ik jou toen die tip gegeven, weet nie welke condooms je gebruikt, maar ga voor fetherlite, het is nog lang niet zoals het moet, maar wel beter als normale condooms. Wat ook kut met een condoom is, na een tijdje neuken wordt het meer schuurwerk als neuken, glijmiddel eraf, kut niet nat genoeg, blehhhh wat een gezeik was da zeg.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Bah ben jaloers... wil ook wel weer een vriendin en daarmee sexen zonder condoom... vind dat condoom gedoe echt 10x niks.. Sexbeleving is echt voor de helft afgenomen bij mij... vind er weinig aan momenteel.. maar ja is beter als niks. Een natte poes voel je niet door je condoom heen bijvoorbeeld...![]()
Ik neem mijn woorden terugquote:Op maandag 15 januari 2007 15:50 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Oke, dan noem jij mij nu dus nooit meer een hoer... Ben 23 en heb er 6 gehad... Shocking of nie??
Zkr niet shocking. En diegene die dat wel vind, laat je medemens gewoon in z'n waarde...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:50 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Oke, dan noem jij mij nu dus nooit meer een hoer... Ben 23 en heb er 6 gehad... Shocking of nie??
Ja heb die fetherlite condooms gehaald.. heb nu verschillende geprobeerd, maar vind het allemaal niks. Ik probeer vanavond die fetherlites uit... en hoop dat ik snel een leuke meid tegenkom... want die condooms zijn echt klote..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:52 schreef bigore het volgende:
[..]
Tell me about it, maar had ik jou toen die tip gegeven, weet nie welke condooms je gebruikt, maar ga voor fetherlite, het is nog lang niet zoals het moet, maar wel beter als normale condooms. Wat ook kut met een condoom is, na een tijdje neuken wordt het meer schuurwerk als neuken, glijmiddel eraf, kut niet nat genoeg, blehhhh wat een gezeik was da zeg.
coolcat en ik hadden nogal bad start, mijn arrogante lompe opmerkingen speelde daar een grote rol in.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:55 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Zkr niet shocking. En diegene die dat wel vind, laat je medemens gewoon in z'n waarde...
Oke dan...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:54 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug6 is idd zeeeer schappelijk. Me huidige vriendin heeft er maar 3 gehad geloof ik. met mij erbij 5
Dingen zijn behoorlijk dun, dus NOG kutter om te krijgen, probeer er eerst eentje voordat je vanavond een complete domper slaat in bed omdat je dat ding niet om krijg.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja heb die fetherlite condooms gehaald.. heb nu verschillende geprobeerd, maar vind het allemaal niks. Ik probeer vanavond die fetherlites uit... en hoop dat ik snel een leuke meid tegenkom... want die condooms zijn echt klote..
En wat je zegt met dat schuurwerk, klopt als een bus..![]()
Ps, mijn vorige vriendinnen waren beiden maagd... kans dat ik dat nu nog tegenkom is zeeer klein.
We have a winner, deze is de 20 allang gepasseerdquote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf, waarom wil je wel met iemand neuken die 20 heeft gehad maar geen relatie?Hoeveel mensen hebben wel niet een wilde tijd. Die moeten dan maar zo blijven ipv later huisje boompje beestje te willen
En dat jij dat dan zegt Yoghurtje. Jij bent ook lekker op weg, straks moet iedereen jou ook maar afwijzen voor een relatie dan? Nee hè.
Daar heb je wel een punt ja...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf, waarom wil je wel met iemand neuken die 20 heeft gehad maar geen relatie?Hoeveel mensen hebben wel niet een wilde tijd. Die moeten dan maar zo blijven ipv later huisje boompje beestje te willen
En dat jij dat dan zegt Yoghurtje. Jij bent ook lekker op weg, straks moet iedereen jou ook maar afwijzen voor een relatie dan? Nee hè.
Al 20 gehad zeker ?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Typisch dat ik nu als reacties krijg dat ik er zeker al 20 gehad moet hebbenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:12 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Al 20 gehad zeker ?![]()
Nee ik zit nog niet eens aan de 10 meid.. en dat zal ook zeker niet gebeuren voorlopig... vanavond word nr 7
En heb dan 2 vaste scharrels hoop ik, waar ik voor mijn behoeftes terecht kan, en dan houd ik die gewoon aan totdat ik een echt leuke meid ontmoet.
En 20 mannen, das wel een hele wilde tijd dan ... ligt eraan hoe oud je bent natuurlijk... maar vind het erg veel als je 25 bent en je hebt al 20 verschillende mannen geneukt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |