oh en tvpquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef AlohaXa het volgende:
Het valt mij wel op dat de veel-neuk-claimers hier allemaal een onherkenbaar fotoboekje hebben
ik doel natuurlijk op de heren he, vrouwen daar twijfel ik niet zo aan
Omdat het uiteraard Fok! isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
ik wil nog steeds weten waarom natuurlijk
[..]
oh en tvp
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef mark_dabomb het volgende:
wel is in je eigen fotoboekje gekeken dan?
Ja hoor, maar ik claim ook niet dat ik veel sexdates hebquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef mark_dabomb het volgende:
wel is in je eigen fotoboekje gekeken dan?
Ja maar dat maakt mij juist zo nieuwsgierig hoe jullie eruit zien. Er zijn op paiq hooguit een handje vol waar ik "wel overheen zou willen". Zitten ze dan toevallig allemaal op fok?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Omdat het uiteraard Fok! is![]()
Wellicht wordt je straks nog herkend![]()
Hoeft toch ook niet? Enkel niet iets roepen en vervolgens zelf ook niet doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik claim ook niet dat ik veel sexdates heb![]()
op fok moet je sowieso alles met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
oh en tvp
En jij bedankt voor het aanpassen van de OPquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:54 schreef NanKing het volgende:
Whizkid_RaiLmAn,voor de OP.
Ook het slowchatten mag een stuk minder hier, mensen.
Zie OPquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:00 schreef ioko het volgende:
Fijn dat jullie zo verhelderend waren om me erop te wijzen dat Paiq requests niet de bedoeling zijn, waar mag ik dat verzoek dan wel doen?
![]()
Morninquote:
sommige zijn gewoon herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
oh en tvp
Hoezo heb je interesse dan ? Ik wel in jouquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef AlohaXa het volgende:
Het valt mij wel op dat de veel-neuk-claimers hier allemaal een onherkenbaar fotoboekje hebben
ik doel natuurlijk op de heren he, vrouwen daar twijfel ik niet zo aan
O ja, nou is het een slet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef jehovaguerilla het volgende:
1 van mijn sexdates was ooit met een overspelige vrouw (wat ik dus niet wist op dat moment)
Ze was 10 jaar ouder dan ik was en we kwamen elkaar een paar keer tegen onder het uitgaan.
Nu hadden we wederzijdse kennissen en zij had mijn nummer aan 1 van hen gevraagd.
Op een dinsdagochtend belde ze ineens om een afspraakje met mij te maken voor diezelfde avond waar ik dus gelijk mee akkoord ging.
We hebben de hele avond in haar auto gezeten (en niet gepraat ,gewoon!) maar wel de hele avond liggen vrijen met elkaar op de achterbank.
Toen was het tijd om te gaan dus vroeg ik zo "Blijf anders bij mij slapen vannacht"
Zegt ze "Nee ,........ wacht op mij en ik ben al laat"
Die ......... is dus iemand die ik een paar maand daarvoor had leren kennen en zij woonde met hem samen.
Wist ik natuurlijk niet.
Vuile slet.
Zie het, aangepastquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:19 schreef AlohaXa het volgende:
Ik wil best een aantal mensen uitnodigen hoor, maar er klopt iets niet met die link in de TS (dus als iemand het kan verbeteren?)
Jij hebt toevallig ook naar Najib zitten kijken?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:49 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet met zo een wattenstaaf in me lul he ? want dan doe ik het niet hoor.. ze krijgen alleen bloed, urine en warme yoghurt van me.. meer niet.
Nee hoor.... dat was ze toen alquote:
Puikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je date met Queen_Bee?
Haha, zou wel gaaf zijn als Fokkers! onder elkaarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:16 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Al een echte date geregeld met haar ?![]()
Dat zou je denken hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:28 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken als je zo sexy en onweerstaanbaar bent én half indo...![]()
![]()
Ruilen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:55 schreef avotar het volgende:
jaaaah... ik sta er ook.... maar wat krijg ik.. vrouwen van 37 terwilj ik 27 en jonger wilde...
Neequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:16 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Al een echte date geregeld met haar ?![]()
Zal ze die onzekerheid niet onterecht hebben gehad, anders had je d'r wel gedaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef -Ashram- het volgende:
Kreeg laatst ook de indruk van iemand op Paiq die op zoek was naar een sexdate. Alles leuk en aardig, maar ze deed dat puur en alleen vanwege het feit dat ze niet gelukkig was met haar uiterlijk. Nou nee, dank je. Je hoeft het er niet te dik bovenop te leggen hoor.
Zit jij er ook?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef Daggerspine het volgende:
"Hoi, ik moet van te voren zeggen dat ik zelf vind dat ik lelijk ben, neuken?"
ja... niet echt slim nee
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef Daggerspine het volgende:
"Hoi, ik moet van te voren zeggen dat ik zelf vind dat ik lelijk ben, neuken?"
ja... niet echt slim nee
Dat zou ik niet doen nee...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:56 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga vanavond weer eens wat tijd in Paiq steken.
Maar hoe doen jullie dat? Gewoon zeggen dat je op sex uit bent?
Nee dat nooit zeggen... laat hun er maar mee komen... anders krijg je gelijk een stempel van viespeuk die alleen op sex uit is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:56 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga vanavond weer eens wat tijd in Paiq steken.
Maar hoe doen jullie dat? Gewoon zeggen dat je op sex uit bent?
En weer een zeer nuttig college van professor yoghurtjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:12 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nee dat nooit zeggen... laat hun er maar mee komen... anders krijg je gelijk een stempel van viespeuk die alleen op sex uit is.
Zeg gewoon dat je vrijgezel bent en dat ook wilt blijven, en dat je dus aan het rondkijken bent, meer niet. De meeste snappen de hint dan wel, en aan hun reactie kun je dan wel zien wat hun reden is. Vraag desnoods waarom ze op paiq zitten. Je krijgt dan vaak een antwoord van een vriendin heeft me aangemeld ofzo... en zit er voor de gein op, maar das allemaal onzin. Gewoon verder vragen en dan kom je meestal wel te weten wat voor type het is.
Wie weet wat tips idd waar iemand wat aan zou kunnen hebben...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
En weer een zeer nuttig college van professor yoghurtje
Ik doe precies hetzelfde... wat heb ik aan een vrouw van 37 die totaal aan de andere kant van Nederland woont... daar zit ik niet op te wachten...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef Daggerspine het volgende:
maja.. paiq gaat ook achteruit...
vrouwen hebben ondertussen ook door dat ze geen wachtijd hebben voor speeddates
dus die klikken en 20 weg, totdat ze iemand vinden die precies de goede leeftijd heeft, voordat ze uberhaubt een gesprek beginnen
Logisch toch? Wat moet ik met een jongetje van 21 of een vent van 35... Das bij voorbaat kansloos, dus waarom energie daarin steken....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef Daggerspine het volgende:
maja.. paiq gaat ook achteruit...
vrouwen hebben ondertussen ook door dat ze geen wachtijd hebben voor speeddates
dus die klikken en 20 weg, totdat ze iemand vinden die precies de goede leeftijd heeft, voordat ze uberhaubt een gesprek beginnen
ja, maar ik ben pas 21...frequentiestaten van de leeftijden van mijn daten/matchesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:37 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfde... wat heb ik aan een vrouw van 37 die totaal aan de andere kant van Nederland woont... daar zit ik niet op te wachten...![]()
nou dank jequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:12 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Logisch toch? Wat moet ik met een jongetje van 21 of een vent van 35... Das bij voorbaat kansloos, dus waarom energie daarin steken....
ik heb ook een account gemaakt nadat ik via fok op paiq terecht bent gekomen....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb nu iemand die Paiq via hier kentMaar geen acc hier heeft
Ik heb zelf liever een oudere fiets ja... 1 x een jongen gehad die jonger was... Nou laat maarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
nou dank je
het was toch "op een oude fiets moet je het leren"of ben je zelf nog aan het leren?
waarin verschilt een oudere en een jongere fiets dan ? en wat is oud, en wat is jongquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ik heb zelf liever een oudere fiets ja... 1 x een jongen gehad die jonger was... Nou laat maar
Een oudere fiets met meer ervaring moet ik eigenlijk zeggen... Tja, wat is oud.. ouder dan ik iigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:11 schreef BATHA het volgende:
[..]
waarin verschilt een oudere en een jongere fiets dan ? en wat is oud, en wat is jong![]()
Dat werkt alleen als je een vrouw bentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:49 schreef BATHA het volgende:
hallo! ik is ook hier aangekomen
interessante topic, ik moet bekennen dat ik gelijk nieuwsgierig ben geworden. overal lees je erover en iedereen schijnt er aan mee te doen, maar is dat ook zo? is het allemaal stoere praat of zijn er hier ook luitjes die al een sexdate hebben gehad?
ik stel me iig available, of werkt dat niet zo ...![]()
Zou ook kunnen ja, maar liever ouderquote:Op woensdag 17 januari 2007 06:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar, een jonge fiets met ervaring dan
quote:Op woensdag 17 januari 2007 06:50 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja, maar liever ouder
Scherpquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Of zoals normale mensen het vragen; Hoe oud ben je
Jaja en dat op de vroege ochtendquote:
Preciesquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaja en dat op de vroege ochtend
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu heb ik op Paiq zon dude die in Australie zit. Wat hebben mensen die werkelijk n relatie of date zoeken daar nu aan![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:42 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
Dat wordt letterlijk down under gaan
![]()
Toch wel interessant dan, want waar zou dat vandaan komen dat de oudere vrouwen graag een jonge 'knul' willen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:47 schreef yoghurtje het volgende:
Qua leeftijd krijg ik echt van alles, jongste was 18 en oudste was 36 ! Merk ook dat veel vrouwen toch wel houden van jongere jongens...
En nee, 18/16, daar zeg je ook watquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Vrouwen die ouder zijn willen jongere jongens. Meisjes van 18 willen geen dude van 16
20 wil je ook nog geen jongere. 25 ook niet echt. Ik zou zeggen voor 30 - 35quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:55 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Toch wel interessant dan, want waar zou dat vandaan komen dat de oudere vrouwen graag een jonge 'knul' willen?
[..]
En nee, 18/16, daar zeg je ook wat![]()
Komt ook beetje door het beeld wat wij van vrouwen hebben gekregen. Vrouwen maken zich op, wij niet, dus wij worden wel ouder, maar veranderen niet bijster veel, vrouwen gaan op oudere leeftijd stukken minder makeup dragen, omdat het gewoon not-done is om dat veel erop te doen als je 40 bent.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:24 schreef Daggerspine het volgende:
ach, zoals guido weijers het zei.
Mannen zijn als een goede wijn, ze worden beter naar mate ze ouder worden.
Vrouwen zijn als... uhm... melk!
Zkr!! Tijdje een vriendin gehad welk 42 was, maar damnquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:07 schreef AlohaXa het volgende:
Ligt er ook een beetje aan hoe die vrouwen eruit zien denk ik.
En dat zie je idd vaker, op zich niet eens zo verkeerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Vrouwen onder de 30 ja. 30 -35 willen ze weer een jonger persoon
Haha, dies leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:24 schreef Daggerspine het volgende:
ach, zoals guido weijers het zei.
Mannen zijn als een goede wijn, ze worden beter naar mate ze ouder worden.
Vrouwen zijn als... uhm... melk!
grote parkeerplaats, beetje achteraan gaan staan. achterin de auto...quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:54 schreef yoghurtje het volgende:
Ok ik zit nu met een probleem... de lokatie voor een sexdate.
We wonen allebei erg ver van elkaar vandaan... dus om elke keer naar elkaar toe te reizen na het werk is geen doen. Dus spreken we ergens tussenin af. Maar ja, waar kun je nou ongestoord even lekker sexen ? Want een hotel nemen 2 keer per week is een dure aangelegenheid. Iemand ideetjes of tips ?
ze woont dus nog bij haar ouders... dus de ene week bij mij thuis, de andere week ergens tussenin, en bij die tussen dates moet ik dus een leuke lokatie hebben..quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
de ene week bij haar thuis, de andere week bij jou thuis.
Kost net zoveel als iedere week halverwege afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |