Jep.. dat had ik dus ook.. 2 CE's besteld in oktober.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als ze dat van te voren weten dan kunnen ze dat toch wel eerder mededelen??? neem ik aan, niet naar mijn huistelefoon bellen als ik op werk zit........en dan vergeten mobiel te bellen....
http://www.patchitbaby.com/games/show/1quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:42 schreef Migwi het volgende:
Kut patches.
Die eerste ging verrekte snel, maar die voor 2.0.5. gaat zo traag
The tracker is not responding.
*zucht*
Is ie wel al geweest?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:46 schreef bigshadow het volgende:
Ik haat mijn postbode, geen pakketje voor mij![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo en nu naar huis toe TBC verslaafde uithangen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet nog een uur wachten voor ik kan zien of bol mijn TBC heeft bezorgd.
Maar je zal zien dat dat niet gebeurd is, of dat CD4 kapot is.
Pessimisme ftw.
Das balenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:52 schreef bigshadow het volgende:
Helaas wel, kreeg namelijk wel mijn giroafschrift etc.
Ik val in herhaling maar:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:31 schreef mini-lellan het volgende:
Trouwens...waarrom zal je em bestellen bij Bol.com met 96% kans dat ie later komt terwijl ik vandaag iets van 20 doosjes met TBC zag liggen. Is lopen/fietsen/met de auto gaan nou zo vermoeiend?![]()
En ik heb hem gewoon binnen van bol.com net als mijn huisgenoot, en hier staat de status nog steeds op 'wordt verwerkt' dus ik gok dat echt niet dat 96% hem niet vandaag heeft gehad.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:10 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit komt misschien als een redelijke shock voor je maar sommige mensen moeten overdag werken en deze mensen hebben misschien geen zin om te wachten op een koopavond tot ze eindelijk TBC kunnen spelen, maar willen ook gewoon op de releasedag kunnen beginnen.
Rested gaat tot max 60. Zodra je tbc hebt gaat ie pas weer lopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Departak het volgende:
Zo na m'n tentamen maar even eentje gaan halen... Dynabyte Leiden.
Heerlijk ! 57% exp tot lvl 61, supermooie omgeving, leuke questjes! Nu weer proberen te vergeten en verder met m'n toetsweek
Iedereen kan solo PvPen imo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:53 schreef Sheepcidus het volgende:
Heb wow gekocht om te zien waarom dit spel nou zo veel mensen heeft.
Dus daarom ff een wow-noob vraagje voor ik mijn account aanmaak:
Kun je een beetje solo-pvpen in wow? en is er een class die vooral gericht is op (solo-)pvp?
Maar als je op verantwoorde wijze iemand snel de hersen in wil slaan zou ik voor een mage gaan!quote:
Of Warlock, je pet doet het dan voor jequote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:13 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Maar als je op verantwoorde wijze iemand snel de hersen in wil slaan zou ik voor een mage gaan!
Moet je er wel op letten dat je geen defence spec warrior of holy/disc priest enz. bent natuurlijk.quote:
Indd, ik had 'm Juli vorig jaar gereserveerd. Had al in het weekend een mailtje gehad dat er 5 euro vanaf ging.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:36 schreef MazeMouse het volgende:
TBC binnen en al eventjes gespeeld.
En BOL.com was zo lief om de prijs te hanteren van toen ik hem reserveerde in mei vorig jaar dus ik heb hem ruim 5 euro goedkoper dan dat hij er nu op staat(WOOHOO, 5 hele euro's....)
Ik heb hem ik heb hemquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef Migwi het volgende:
[..]
Is ie wel al geweest?
[..]
![]()
![]()
![]()
En thanks Pb!![]()
heb het dus nodig om een be of dranei te rollenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:17 schreef vogelkooi het volgende:
zooooo eerst de oude weer geinstaleerd, moet ik een patch downen zegt ie its 1,11,1 and you have allready 2,0,4 ofzo :S maar oke nu een 'patch'voor tbc aan het downen is maar 217 mb, en dan eindlijk spelen
maar zit nu te denken moet ik me acount updaten want ik kan wel door log in scherm?
Tip, als eerste ff naar The Exodar gaan (mits je Alliance bent, ik kan dat allemaal echt niet bijhouden hierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik heb hem ik heb hem! FF snel er op gooien nu
.
Ik ben Hordequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:12 schreef Migwi het volgende:
[..]
Tip, als eerste ff naar The Exodar gaan (mits je Alliance bent, ik kan dat allemaal echt niet bijhouden hier).
Echt zo ongelovelijk mooi
Mage doet wel insane dmg, maar is ook erg kwetsbaarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:13 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Maar als je op verantwoorde wijze iemand snel de hersen in wil slaan zou ik voor een mage gaan!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:05 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
heb het dus nodig om een be of dranei te rollen
morgen maar naar de winkel trug (gameshop) , hoop dat ze het begrijpen![]()
Check de laatste patch notes eens.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:19 schreef Migwi het volgende:
Ik voel een reïnstall aankomen.
Heb aan de rechterkant een balk in de kleuren van de lucht in Outland die dus alles blokkeert.
UI reloaden werkt niet, zonder addons heb ik 't ook.
*zucht*
Nee, alleen als er problemen optreden en die zijn er nauwelijks zoals het nu er naar uit ziet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef MaxC het volgende:
Krijg je nou nog extra speeltijd bij TBC?
Ik zal er wel overheen kijken ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Check de laatste patch notes eens.
Ik denk dat het nie iedere level is omdat van lvl 60 naar 70 even lang zou duren als van 1 naar 60 en nu heb je sneller meer skillsquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:53 schreef magge het volgende:
Wat ik wel jammer vind:
De Skills (die je moet kopen) Zijn broken o lvl 60 en boven de 60.
Hoezo?: Nou als je nu een nieuwe speler bent en je hit 60 dan kun je 2x bijvoorbeeld Aspect of the Hawk kopen, omdat de andere eerst een drop was. Beetje krom.
En boven de 60 kun je elk level nieuwe skills kopen. Ook zoiets van..tja.. waarom? Oke Oke, het help misschien (bij mage op 61 Fireblast -.-' ) maar het is niet zoals de rest van de levels and skills.
Ik dump mijn screenshots altijd standaard op me sitequote:Op woensdag 17 januari 2007 08:53 schreef magge het volgende:
Edit: Is er nergens een spot om iedereens zijn interface te posten? Ik vind dat atlijd wel vet om te posten, en om die van andere te zien. <3
Haha cool dat is nou liefquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:53 schreef magge het volgende:
Wat wel leuk is de insane amount of ppl die rond je rennen in Hellfire. Echt grappig.
Als Mage sheep ik alle horde die niet in combat zijn en leven missen. En op 100% sla ik ze eenkeertje zodat ze de-sheepen. Vinden ze leuk
Je hebt altijd echte no-lifers natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:58 schreef Zosk het volgende:
waarom waren er gisteravond om 22:00 ofzo al twee lvl 65's in Nihilum?![]()
Wat een onzin, voor mijn part ben ik de laatste uit de guild die 70 dinged.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:53 schreef magge het volgende:
Tja, TBC. Wat moet ik er van zeggen? Gedwongen te levelen om nog mee te draaien in het spel als je het mij vraagt. Ik ben niet zo'n quester,
Wow helemaal no lifer >_< Wat is die NPD tag voor ze naam eingelijk?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:17 schreef Zosk het volgende:
rofl, en wtf hebben we hier dan![]()
[afbeelding]
http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=3441
Dat zijn precies de lui die de community naar beneden halen imo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:44 schreef Zosk het volgende:
wie geeft er nou een fucking kont om heel dat continent? die gasten willen zo snel mogelijk level 70 zijn om weer te kunnen beginnen met raiden man, fuck RP![]()
Waar gaat het bij 80% van de mensen die een fatsoenlijke guild hebben om in WoW? raiden! joh, er is niks andersquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zijn precies de lui die de community naar beneden halen imo.
Raid-hoeren kunnen beter naar Everquest gaan ofzo.
Maar ieder zijn mening.
Zet je oogklappen eens af, misschien dat er op Trollbane alleen maar raid-guilds zijn, ik weet zeker dat minimaal de helft van de 8 miljoen spelers nog nooit heeft geraid, of het van plan is te doen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar gaat het bij 80% van de mensen die een fatsoenlijke guild hebben om in WoW? raiden! joh, er is niks anders![]()
raiden is de enige end-game optie, voor iedereen. Dus ook voor mensen die geen raiding guild hebben, en iedereen krijgt nu die kans opnieuwquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zet je oogklappen eens af, misschien dat er op Trollbane alleen maar raid-guilds zijn, ik weet zeker dat minimaal de helft van de 8 miljoen spelers nog nooit heeft geraid, of het van plan is te doen.
Ieder zijn mening ja. De ene helft wil nooit raiden, de andere helft wel. WoW is net zo hard een game voor raiders als voor niet-raiders. Ze hebben net zoveel recht op het raiden als jij hebt op het verkennen van de nieuwe content.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zijn precies de lui die de community naar beneden halen imo.
Raid-hoeren kunnen beter naar Everquest gaan ofzo.
Maar ieder zijn mening.
Oogkleppen af !!1111onequote:Op woensdag 17 januari 2007 09:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
raiden is de enige end-game optie, voor iedereen. Dus ook voor mensen die geen raiding guild hebben, en iedereen krijgt nu die kans opnieuw![]()
Tenzij je natuurlijk op een fucking RP server speeld![]()
Nah, zolang je het leuk vind verknoei je geen tijd. Maar naxx is een leuke ervaring. Vooral als dps, en als Clothwarrior helemaal. <3quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:54 schreef muhahaha het volgende:
@magge
Ik had graag een tijdje naxx willen doen, niet om de gear maar om de ervaring. Wat dat betreft gaat het wel een beetje snel bij blizzard of heb ik teveel tijd verknoeit met zinloze dingen.
No shit, zonder raiden miss je een fucking hoop. Ik moet toegeven dat ik persoonlijk raiden 60% vind van lvl 60. Pvp 30% en 10% is evt andere instances, farmen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oogkleppen af !!1111one
Ik heb maatjes die vanaf release spelen en nog nooit in een raid-instance geweest zijn, maar nog steeds met veel plezier spelen.
Raiden is niet de enige endgame optie, helemaal niet meer in TBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |