Dit komt misschien als een redelijke shock voor je maar sommige mensen moeten overdag werken en deze mensen hebben misschien geen zin om te wachten op een koopavond tot ze eindelijk TBC kunnen spelen, maar willen ook gewoon op de releasedag kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:37 schreef Sokpop het volgende:
En als je m echt zo graag had gehad aan het begin van de dag, dan had je m moeten bestellen in een winkel en niet ergens waar je afhankelijk bent van de post!
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:35 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Iemand misschien binnenkort nog een TBC C.E. over/teveel en wil deze verkopen? Ik zoek er nl. nog ééntje!
wat raar. ik heb gewoon een mailtje gekregen dat mijn bestelling verstuurd is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:16 schreef Maartentje85 het volgende:
Besteldatum: 23.10.2006
Status: Wordt verwerkt
Bol.com: Sterf!
Stelletje honden bij mij staat er ook nog steeds word verwerkt. Spele op de dag dat het uit komt me reet stelletje klootzakken straks maar eens bellen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:40 schreef Fratz het volgende:
[..]
wat raar. ik heb gewoon een mailtje gekregen dat mijn bestelling verstuurd is.
Damn, ik wou dat ik had geweten dat er hier een winkel open was, had ik 'm daar gewoon gekochtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:29 schreef Gijsje het volgende:
Ben nu de boel aan het installenmoet nog even patch 2.0.3 tm 2.0.5 installen en dan kunnen we. Vannacht naar Dynabyte gereden in Arnhem. Stonden ongeveer 100 man te wachten.
Je hoeft de upgrade niet te kopen deedeetee, Het geeft wat extra's die eigenlijk pas echt gaan boeien als je wat meer ervaring hebt, dus ik zou gewoon nog even lekker WoW doorspelen, voordat je weer voor 35 euro een upgrade koopt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:44 schreef deedeetee het volgende:
Ik snap 't niet ik ik heb WOW nog niet lang ik zie opeens staan * upgrade to TBC * moet ik nu naar de winkel om een nieuwe cdrom te kopenIk dacht dat ik gewoon kon upgraden door erop te klikken
![]()
Wat kost de TBC upgrade dan in de winkel ?
Al wat gehoord van bol.com? Ik namelijk nog helemaal niks status staat nog steeds op word verwerktquote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:53 schreef Migwi het volgende:
[..]
Damn, ik wou dat ik had geweten dat er hier een winkel open was, had ik 'm daar gewoon gekocht
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:29 schreef Gijsje het volgende:
Ben nu de boel aan het installenmoet nog even patch 2.0.3 tm 2.0.5 installen en dan kunnen we. Vannacht naar Dynabyte gereden in Arnhem. Stonden ongeveer 100 man te wachten.
Net gesproken. Als je meer dan een paar dagen geleden bestelt heb krijg je hem gewoon vandaag nog binnen. De bevestigins gebeuren is niet helemaal goed afgewerkt daarom heb je nog niks in de mail en de website word pas bijgewerkt als die vestuurd zijn. Er zijn er 116 die in de afgelopen paar dagen besteld hebben waar het fout mee is gegaan en die heb dus niet vandaag krijgen. In totaal zijn er 11.000 besteld door klanten. aldus de klanten service.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:10 schreef TriuMpH het volgende:
heb em ge pre-ordered bij bol.com iemand hier die al van ze gehoord heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |