De acteur denk ik te kennen, maar ik kan het plaatje niet thuisbrengen.quote:
denk je te kennen? Wie denk je dan dat het is?quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De acteur denk ik te kennen, maar ik kan het plaatje niet thuisbrengen.
Ik denk niet dat ik de film gezien heb.
Kon je de spelfouten niet even corrigeren?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
: Son of a bitch was right. She taste's like a peach.
Inmiddels wetende dat het spaceballs is, herken ik er inderdaad de flauwe Mel Brooks in (alhoewel ik niet op zijn naam kwam). Ik betwijfel ten zeerste of het wel zo'n eeuwige zonde is dat ik de film niet gezien heb.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:03 schreef Patch het volgende:
[..]
denk je te kennen? Wie denk je dan dat het is?
Hij is ook erg bekend als regisseur.... en het zou eeuwig zonde zijn als je deze film nog niet gezien hebt...
hornage + 1quote:
BASEketball it isquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:37 schreef Patch het volgende:
klinkt als basekettball toch?
Star Wars heb ik uiteraard wel gezien, maar eerlijk gezegd zijn parodieën niet bepaald mijn ding.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Mel Brooks-fan, maar heb wel de Star Wars-films gezien en dan is SpaceBalls wel errug leuk, een aanrader om na de eerste trilogie te kijken....
nee hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:15 schreef hornage het volgende:
een of andere jaren 80 tekenfilm?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef Sokolsky het volgende:
Taran en de Toverketel?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:40 schreef PDOA het volgende:
Argh, ik weet welke je bedoelt maar ik kan op de naam komen...
Ferngully ofzo
Anastasia...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:43 schreef hornage het volgende:
anastacia?
en dat is ook correct, damn, dacht dat deze nog wel lastig zou wezenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:53 schreef PDOA het volgende:
Joseph Gordon Levitt
PDOA + 1quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:09 schreef PDOA het volgende:
Terminator 2
From Dusk Till Dawn 2
The Faculty
Firewall
Walk the Line
zelfs niet T-2?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:09 schreef vdvorst het volgende:
ik weet er een, firewall, verder geen
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vincent Vega, John Travolta, Pulp Fiction
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef Sokolsky het volgende:
Was Arquette geen Alabama in True Romance?
Flashpole +1quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:36 schreef Flitspaal het volgende:
The World according to Garp?
Dan ga ik voor Le Jardin Secretquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:07 schreef JelleS het volgende:
Le Garden Secret?
Weet ik, is ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:50 schreef Gillingham het volgende:
Welles
Fellini
Renoir
Hitchcock
Kubrick
Bergman
Kurosawa
Ford
Godard
Scorsese
Ford Coppola
Dreyer
Ozu
Lang
Eisenstein
Ik weet dat er meer dan genoeg niet in goede volgorde staan. De lijst is in december nog aangepast. Moeilijke vraag om in één keer goed te hebben.
Niet veel hoor, ik verbaasde me er ook al wat over. Hij was namelijk volgens mij weer gezakt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zou Lang toch hoger verwachten...
Staat alléén Welles op de juiste plaats of alles tot en met 12???quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:55 schreef Doff het volgende:
[..]
Weet ik, is ook niet de bedoeling![]()
Laatste 3 staan niet bij de eerste 15, ervoor is alles goed en Welles staat op de juiste plaats.
Welles staat op 1.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Staat alléén Welles op de juiste plaats of alles tot en met 12???
In dat eerste geval heb ik een slecht geheugen in het laatste geval een verdomd goed. Maar dat verwacht ik eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |