Nee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:33 schreef Doff het volgende:
Innocente?
Francesca Annisquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:44 schreef victorinox het volgende:
De 2de serie lijkt me uit Dune
Dat is goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:28 schreef Flitspaal het volgende:
Cape Fear?
Volgens de voters op IMDb heb je ongelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:00 schreef ranja het volgende:
nee, minder bekend
Maggie Smithquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Harry Potter and the philosophers stone
Harry Potter and the prisoner of azkaban
imdb votersquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:02 schreef Flitspaal het volgende:
Volgens de voters op IMDb heb je ongelijk.
Dat zou je misschien denken maar het antwoord is simpeler.quote:
Nee zoals ik al zei is het antwoord simpeler. Dit is een gemene strikvraag.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:42 schreef Sokolsky het volgende:
Brian Cox?
(niet gezien, weet dat 'ie meedoet)
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef Sokolsky het volgende:
ah, Hopkins in Silence of the Lambs - die ander is Lecktor?
Ja zeker en hij speelt hem zeer sterk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:48 schreef Sokolsky het volgende:
Is het wel Cox die 'm speelde in Manhunter?
en dan geen nieuwe vraag stellen....quote:
De acteur denk ik te kennen, maar ik kan het plaatje niet thuisbrengen.quote:
denk je te kennen? Wie denk je dan dat het is?quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De acteur denk ik te kennen, maar ik kan het plaatje niet thuisbrengen.
Ik denk niet dat ik de film gezien heb.
Kon je de spelfouten niet even corrigeren?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
: Son of a bitch was right. She taste's like a peach.
Inmiddels wetende dat het spaceballs is, herken ik er inderdaad de flauwe Mel Brooks in (alhoewel ik niet op zijn naam kwam). Ik betwijfel ten zeerste of het wel zo'n eeuwige zonde is dat ik de film niet gezien heb.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:03 schreef Patch het volgende:
[..]
denk je te kennen? Wie denk je dan dat het is?
Hij is ook erg bekend als regisseur.... en het zou eeuwig zonde zijn als je deze film nog niet gezien hebt...
hornage + 1quote:
BASEketball it isquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:37 schreef Patch het volgende:
klinkt als basekettball toch?
Star Wars heb ik uiteraard wel gezien, maar eerlijk gezegd zijn parodieën niet bepaald mijn ding.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Mel Brooks-fan, maar heb wel de Star Wars-films gezien en dan is SpaceBalls wel errug leuk, een aanrader om na de eerste trilogie te kijken....
nee hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:15 schreef hornage het volgende:
een of andere jaren 80 tekenfilm?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef Sokolsky het volgende:
Taran en de Toverketel?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:40 schreef PDOA het volgende:
Argh, ik weet welke je bedoelt maar ik kan op de naam komen...
Ferngully ofzo
Anastasia...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:43 schreef hornage het volgende:
anastacia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |