Inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef Sokolsky het volgende:
Was Arquette geen Alabama in True Romance?
Flashpole +1quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:36 schreef Flitspaal het volgende:
The World according to Garp?
Dan ga ik voor Le Jardin Secretquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:07 schreef JelleS het volgende:
Le Garden Secret?
Weet ik, is ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:50 schreef Gillingham het volgende:
Welles
Fellini
Renoir
Hitchcock
Kubrick
Bergman
Kurosawa
Ford
Godard
Scorsese
Ford Coppola
Dreyer
Ozu
Lang
Eisenstein
Ik weet dat er meer dan genoeg niet in goede volgorde staan. De lijst is in december nog aangepast. Moeilijke vraag om in één keer goed te hebben.
Niet veel hoor, ik verbaasde me er ook al wat over. Hij was namelijk volgens mij weer gezakt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zou Lang toch hoger verwachten...
Staat alléén Welles op de juiste plaats of alles tot en met 12???quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:55 schreef Doff het volgende:
[..]
Weet ik, is ook niet de bedoeling![]()
Laatste 3 staan niet bij de eerste 15, ervoor is alles goed en Welles staat op de juiste plaats.
Welles staat op 1.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Staat alléén Welles op de juiste plaats of alles tot en met 12???
In dat eerste geval heb ik een slecht geheugen in het laatste geval een verdomd goed. Maar dat verwacht ik eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |