Je weet toch wel dat in MUZ de meeste rebbelerende fokkers zittenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:44 schreef Mike het volgende:
Aha, is dit topic uiteindelijk de bron van alle illegale activiteiten op Fok?
Als ik ergens van kan profiteren ten koste van anderen, zal ik dat niet laten Liejannuh...dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het gaat over illegale zaken en Mike komt om de hoek kijken!
Het valt wel op Mike!
De MUZ Rebbel Alliancequote:Op maandag 15 januari 2007 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat in MUZ de meeste rebbelerende fokkers zitten![]()
Dat blijkt maar weer eens.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat in MUZ de meeste rebbelerende fokkers zitten![]()
Litpho onze leider..quote:
Sack kan topic niet vindenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:44 schreef Liejannuh het volgende:
En Sack, je moet je wel even melden in dat topic van Arcee waar hij alle Oldbies compleet wil krijgen ofzo.
Is dat jumpstyle?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef Tokus het volgende:
ik wil trouwens even deze plaat aanvragen voor het album van de dag op de weblog:
Sturm Kommand - An Aryan Call For Merciless Annhilation Of The Sub-Human Scum
Het kan zijn dat ie nog van tape geript moet worden, omdat ie misschien niet op cd te krijgen is.
Fiets & 7 uur. Ik krijg al rillingen bij het ideequote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:52 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik jullie bij deze Gnarls Barkley nog een keer aanraden? Wat een retestrakke plaat is dat zeg!
Ik werd er helemaal blij van op de fiets vanochtend om 7 uur.
Ik gebruik alleen m'n discman. Naast het feit dat de beste muziek hier in huis op cd staat, is de mp3-optie van mijn telefoon tijdelijk buiten gebruik (kapot dus). Op de fiets wil ik ook nog wel eens muziekloos zijn, maar in bijv. het openbaar vervoer is het mijn ultieme toevluchtsoord. Heerlijk als er een quasi-bekende naast je gaat zitten (daar heb ik nu even géén zin in), je groet, en jij weer rustig de maat kan meetikken op je knie (ja inderdaad, ik ben muziek aan het luisteren!).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:09 schreef knars het volgende:
Zijn hier nog mensen die gebruik maken van een discman op de fiets, of is iedereen inmiddels aan de mp3 speler? Ik ben al een tijdje het kabeltje kwijt (hoogstwaarschijnlijk met dank aan een door zwangerschapshormonen ingegeven schoonmaakfrenzy van mn vriendin) om nieuwe muziek dr op te smijten, dus fiets ik tegenwoordig weer muziekloos. Ook wel weer eens fris.
Wat toevallig die staat vanmiddag op de Weblogquote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:52 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik jullie bij deze Gnarls Barkley nog een keer aanraden? Wat een retestrakke plaat is dat zeg!
Ik werd er helemaal blij van op de fiets vanochtend om 7 uur.
Misschien is dit wat voor je:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:56 schreef Seborik het volgende:
Ik koop een strandvakantie in een resort van 10 dagen waar je met je vingers moet knippen voor eten en drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |