Je moet een Personal Message naar hem sturen, die nieuwe tool van Fok weetjewel.quote:
huhquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet een Personal Message naar hem sturen, die nieuwe tool van Fok weetjewel.
en nu begint mij zeker op te breken dat ik geen 'Suijk en Vaduz moeten terug' in mijn avatar had ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:59 schreef Suijk het volgende:
Bjoro is goed op de hoogte! Goed zoeken bjoro, is onderdeel van de kwis.
Haha, jij krijgt 5 maanden om het te ontdekken, wij zien het bij terugkomst gelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nu begint mij zeker op te breken dat ik geen 'Suijk en Vaduz moeten terug' in mijn avatar had ?![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit weet jij toch allemaal uit je hoofd Tong?
Daarom, eitjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Hoe heet de terreinknecht van Alkmaar ’54, toen de club in 1954 zijn opwachting maakte in het profvoetbal?
Precies, het duurt even, maar hij is te vindenquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
Ik ga hem maken!
Ik snap et nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet een Personal Message naar hem sturen, die nieuwe tool van Fok weetjewel.
Envelop bovenaan de site het envelopje aanklikken, personal message systeem activeren en dan lukt het je wel!quote:
Klik.quote:
Dat is al na jouw glorietijd natuurlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Hoe heet de terreinknecht van Alkmaar ’54, toen de club in 1954 zijn opwachting maakte in het profvoetbal?
Ja ik herinner mijn terreinknechten uit een latere periodequote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is al na jouw glorietijd natuurlijk
Uit een eerdere periode toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik herinner mijn terreinknechten uit een latere periode
quote:
Ja. Is verbeterd nu.quote:
Ontvangen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Beschouw heb je mijn antwoorden binnen?
Ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:08 schreef Suijk het volgende:
Ik mis er nog 2.
Ik worstel morgen nog even verder met 2 vragen die ik tot nu toe niet kon vinden.quote:
Luctor et emergoquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik worstel morgen nog even verder met 2 vragen die ik tot nu toe niet kon vinden.
Ik worstel nu al een dag met 2 vragen maar het wil niet erg lukkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik worstel morgen nog even verder met 2 vragen die ik tot nu toe niet kon vinden.
Ik verzuip liever.quote:
quote:
hier ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
ik kan er 1 niet vinden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb alle antwoorden![]()
Inzendingen kunnen ook per e-mail: beschouw@orange.nl
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga ook ff kijken.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik moet er nog 3...
Ik google gewoon snel?quote:
you've got mailquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb alle antwoorden![]()
Inzendingen kunnen ook per e-mail: beschouw@orange.nl
Nog niets ontvangen van je, hoe kan je dan wijzigingen aanbrengen?quote:Op maandag 22 januari 2007 23:27 schreef dndiek het volgende:
mag je nog wijzigen na inzending?
Dat was ook even de vraag, omdat ik natuurlijk niet in de situatie wilde komen dat ik de antwoorden had ingestuurd en niet meer kon wijzigenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog niets ontvangen van je, hoe kan je dan wijzigingen aanbrengen?![]()
Eventuele wijzigingen kunnen altijd aangebracht worden, als je maar met de sluitingstermijn rekening houdt. Beschouw doet niet zo moeilijk.
Leuk. En als je meedoet, is het nog leuker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef toma het volgende:
leuk idee beschouwals het een succes word zal ik een mooie OP maken
Uit de OP:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef toma het volgende:
tot wanneer kan ik inzenden?
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Beschouw het volgende:
Sluitingstermijn is 31 januari 2007, 23.59 uur.
Te weinig naar mijn zin. Maar deelnemers hebben nog een dikke week. Hoop op meer inzendingen dan de kerstquiz.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:46 schreef dndiek het volgende:
hoeveel deelnemers zijn er al?
hee vreemd...ik ookquote:
er zijn ook mensen die het in 40 min. doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, het wil nog niet zo lukken bij mij.
ik heb t ook binnen een uur gedaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die het in 40 min. doen
Heb je mijne ontvangen?quote:
Zal ze vanavond opsturen. Heb ze nu niet bij de hand. Die laatste die ik nog niet heb doe ik maar een wilde gok.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef Beschouw het volgende:
Nog drie dagen om op te zoeken!
Niet helemaal, ik miste (en mis er nog steeds) 2. Maar ik denk dat ik het lijstje gewoon zo instuur, als ik op de andere pc zit, omdat ik die 2 toch niet kan vinden denk ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die het in 40 min. doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]@RemiLehmann[/b]
Jawel, had ik al eerder gemeld toch?quote:
Valt me wat tegen van je Vaduz. Je hebt nog tijd hoor. Enne, met een paar goed win je misschien ook wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een kleine poging gewaagd, maar ga niet verder zoeken. Dus van mij geen inzending.
Mooiquote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef RayMania het volgende:
Mijne krijg je nog Beschouw.
raar, heb hem ook niet teruggekregen.quote:
is t zo slecht gesteld met de antwoorden die je tot nu toe hebt?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:04 schreef Beschouw het volgende:
Valt me wat tegen van je Vaduz. Je hebt nog tijd hoor. Enne, met een paar goed win je misschien ook wel.
Gezien!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
raar, heb hem ook niet teruggekregen.
Hij zit nu als het goed is in je PM-box
Laat ik me nog niet over uitquote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef toma het volgende:
[..]
is t zo slecht gesteld met de antwoorden die je tot nu toe hebt?
Ik heb niet zoveel zin om er veel tijd in te steken. Maar wie weet krijg ik de geest nog krijg in een van de komende dagen.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef toma het volgende:
[..]
is t zo slecht gesteld met de antwoorden die je tot nu toe hebt?
al doe je het alleen maar om dit leuke initiatief niet meteen de kop in te drukken !quote:Op maandag 29 januari 2007 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin om er veel tijd in te steken. Maar wie weet krijg ik de geest nog krijg in een van de komende dagen.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:09 schreef dndiek het volgende:
Stom ja van vraag 1: te snel er vanuit gegaan dat het de hoogste klasse zou zijn
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:15 schreef dndiek het volgende:
Zheng Zhi
http://www.china.org.cn/english/2006/Jun/170814.htm
Hubert Schoorvlietquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:20 schreef Beschouw het volgende:
4.
Hubert Schoorvlietquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:20 schreef Beschouw het volgende:
4.
'Deze Week'quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:25 schreef Beschouw het volgende:
7.
Hoe heet het tijdschrift waar Ajax-trainer George Knobel in april 1974 liet optekenen: "Ajax gaat stuk aan drank en vrouwen"?
Ook goed. En geen Canada, hoewel daar ook een club is met die naam. Maar die hebben een ander logo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:27 schreef fanneke het volgende:
Belize
Als je bij Google de zoekopdracht Alkmaar 54 terreinknecht 1954 geeft, is de allereerste hit al een treffer: http://gtvproductions.web(...)erslag_wedstri.html. Hubert Schoonvliet dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef DeeBee het volgende:
argh, die terreinknecht was echt lastig te vinden vond ik
ja, net steeds de verkeerde combinatie gebruikt waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je bij Google de zoekopdracht Alkmaar 54 terreinknecht 1954 geeft, is de allereerste hit al een treffer: http://gtvproductions.web(...)erslag_wedstri.html. Hubert Schoonvliet dus.
Ik kwam tot Rhodesian Armyquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:33 schreef Beschouw het volgende:
Antwoord op vraag 9: Rhodesian African Rifles
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,1563,424714,00.html
http://www.observerunlimi(...)92964-103646,00.html zie onderste regel
David Jones met 134 puntenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:37 schreef Beschouw het volgende:
12.
Romano Denneboom werd in het seizoen 2005/2006 door de supporters van NEC verkozen tot Man of the Year. Wie werd in dat klassement tweede?
David Jonesquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:37 schreef Beschouw het volgende:
12.
Romano Denneboom werd in het seizoen 2005/2006 door de supporters van NEC verkozen tot Man of the Year. Wie werd in dat klassement tweede?
Waar kan ik dat vinden via Google, heb me echt rot gezocht daarnaar?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:35 schreef Beschouw het volgende:
11.
Welke voetballer deed na een loting voor de Champions League de lachwekkende uitspraak dat Rosenberg en Trondheim zeer sterke ploegen zijn?
Was een Duitser: Carsten Jancker
Ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar kan ik dat vinden via Google, heb me echt rot gezocht daarnaar?
Bij Google invoeren Rosenborg Trondheim starke Mannschaftenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar kan ik dat vinden via Google, heb me echt rot gezocht daarnaar?
Wie heeft er nog meer zo'n pokdalig gezicht dan?quote:
Jantje Reker.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:48 schreef Beschouw het volgende:
En de foto?
Vogens http://en.wikipedia.org/wiki/Bruce_Grobbelaar hebben ze het over The Rodesian National Guard. ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:33 schreef Beschouw het volgende:
Antwoord op vraag 9: Rhodesian African Rifles
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,1563,424714,00.html
http://www.observerunlimi(...)92964-103646,00.html zie onderste regel
Dan zaten ze bij Crewe ernaast.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ook goed. En geen Canada, hoewel daar ook een club is met die naam. Maar die hebben een ander logo.
9.
Voor welke legereenheid vervulde voormalig Liverpool-keeper Bruce Grobbelaar zijn dienstplicht?
Niemand had die vraag goed, hoewel Bjoro en Vaduz er erg dichtbij zaten.
Had ik ook gezien. Maar die wisten het dus niet goed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zaten ze bij Crew ernaast.![]()
http://www.crewealex.prem(...),10414~80615,00.html
Welke 3 had jij nou fout?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:06 schreef fanneke het volgende:
Was een leuke quiz Beschouw.
![]()
Mijn complimenten.
9,11 en 13quote:
Een beetje kennis mag ik van deelnemers toch wel verwachten? Jouw blinde gok was toch goed?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef dndiek het volgende:
Wat had ik moeten opgeven bij google om die foto van Reker te vinden?
Had jij Reker fout? dat had ik niet gedachtquote:
Zin in een vervolg?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:06 schreef fanneke het volgende:
Was een leuke quiz Beschouw.
![]()
Mijn complimenten.
Maar ik ben benieuwd waar ik eigenlijk op had moeten googlenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een beetje kennis mag ik van deelnemers toch wel verwachten? Jouw blinde gok was toch goed?
Eerste ingeving was: 'Dat pokdalig gezicht moet Aad de Mos zijn'. Dus ingevuld en eigenlijk niet meer verder gezocht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Had jij Reker fout? dat had ik niet gedacht
Lijkt mij leuk.quote:
Absoluutquote:
Dat heeft je de overwinning alleen gekostquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Eerste ingeving was: 'Dat pokdalig gezicht moet Aad de Mos zijn'. Dus ingevuld en eigenlijk niet meer verder gezocht.
Dom van me.
![]()
Jan Reker is voetbal historie. ANP verzorgt het nieuws en zal daar wel een archief van bijhouden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar ik ben benieuwd waar ik eigenlijk op had moeten googlen
Okquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jan Reker is voetbal historie. ANP verzorgt het nieuws en zal daar wel een archief van bijhouden.
ANP archief op Google geeft http://www.anpfotoarchief.nl/
Als je daar maar lang genoeg namen van voetbaltrainers invult, kom je vanzelf bij de bewuste foto uit. Ik geef toe, het is vergezocht., maar de quiz moet toch ook een paar moeilijke vragen hebben.![]()
Doe ik ook meequote:
wtf.. ik zweer dat ik dat had ingezondenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef Beschouw het volgende:
5.
Tim Sherwood was in het seizoen 1996/1997 de enige speler van Blackburn Rovers die in de Engelse Premiership een rode kaart ontving. Tegen welke ploeg gebeurde dat?
Op donroyco na, had iedereen Southampton wel gevonden
en dat zelfde gold voor
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:09 schreef Beschouw het volgende:
Zin in een vervolg?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:02 schreef Beschouw het volgende:
Inlevertermijn verstreken. Tijd voor uitslag.
[afbeelding]
dndiek 12
fanneke 12
Bjoro 10
DeeBee 10
golfer 10
toma 10
Biertjuhhhh 8
Bos81 8
EnGCatjuh 8
-Vaduz- 8
donroyco 7
precies ik kwam diverse sitres tegen weaaruit blijkt dat hij zich verstapte..volgens mij heb ik daar ook een link van gemaild !quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:14 schreef Beschouw het volgende:
2.
Welke speler had de beenbreuk van Djibril Cissé op zijn geweten, waardoor de Franse spits de eindronde van het WK 2006 misliep?
Daarover verschilden de meningen
plaats die link hier eensquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
precies ik kwam diverse sitres tegen weaaruit blijkt dat hij zich verstapte..volgens mij heb ik daar ook een link van gemaild !
Hij verstapte zich na een duel en met wie was dat duel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:23 schreef Bjoro het volgende:
zie hier jouw versie:
http://64.233.183.104/search?q=cache:ah0KYP3QGvAJ:sport.chello.nl/news.aspx%3Fi%3D226697+%22Djibril+Ciss%C3%A9+%22+china+breuk&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=4
en hier die van mij:
http://www.knvb.nl/archie(...)_dreigt_wk_te_missen
om dan meteen te zeggen dat hij het "op zijn geweten" heeftquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij verstapte zich na een duel en met wie was dat duel?
je bedoelt "gewoon lezen wat er staat" ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Mja, je bent de enige die met zo'n scherp oog naar de vraagstelling kijkt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
wtf.. ik zweer dat ik dat had ingezonden...
Ach ja, volgende keer beterBedankt Beschouw
![]()
quote:do 25 januari 2007 23:33u door donroycoHierbij mijn inzending voor de:
Google Voetbalquiz
5. Sunderland, op 3 mei 1997
Groetjes,
donroyco
Hier dus ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:29 schreef Suijk het volgende:
Kut, vergeet ik hem nog in te sturen.
Wel een erg leuke quiz!!
Nieuwe kansen vanaf 15 februari.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier dus ook. Had nog wel gezegd dat ik zou opsturen. Even nagekeken en ik zou 7 goed hebben.
Vervolg lijkt mij leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |