SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]@RemiLehmann[/b]
Jawel, had ik al eerder gemeld toch?quote:
Valt me wat tegen van je Vaduz. Je hebt nog tijd hoor. Enne, met een paar goed win je misschien ook wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een kleine poging gewaagd, maar ga niet verder zoeken. Dus van mij geen inzending.
Mooiquote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef RayMania het volgende:
Mijne krijg je nog Beschouw.
raar, heb hem ook niet teruggekregen.quote:
is t zo slecht gesteld met de antwoorden die je tot nu toe hebt?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:04 schreef Beschouw het volgende:
Valt me wat tegen van je Vaduz. Je hebt nog tijd hoor. Enne, met een paar goed win je misschien ook wel.
Gezien!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
raar, heb hem ook niet teruggekregen.
Hij zit nu als het goed is in je PM-box
Laat ik me nog niet over uitquote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef toma het volgende:
[..]
is t zo slecht gesteld met de antwoorden die je tot nu toe hebt?
Ik heb niet zoveel zin om er veel tijd in te steken. Maar wie weet krijg ik de geest nog krijg in een van de komende dagen.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef toma het volgende:
[..]
is t zo slecht gesteld met de antwoorden die je tot nu toe hebt?
al doe je het alleen maar om dit leuke initiatief niet meteen de kop in te drukken !quote:Op maandag 29 januari 2007 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin om er veel tijd in te steken. Maar wie weet krijg ik de geest nog krijg in een van de komende dagen.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:09 schreef dndiek het volgende:
Stom ja van vraag 1: te snel er vanuit gegaan dat het de hoogste klasse zou zijn
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:15 schreef dndiek het volgende:
Zheng Zhi
http://www.china.org.cn/english/2006/Jun/170814.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |