hier ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
Ik worstel morgen nog even verder met 2 vragen die ik tot nu toe niet kon vinden.
ik kan er 1 niet vinden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb alle antwoorden![]()
Inzendingen kunnen ook per e-mail: beschouw@orange.nl
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga ook ff kijken.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik moet er nog 3...
Ik google gewoon snel?quote:
you've got mailquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb alle antwoorden![]()
Inzendingen kunnen ook per e-mail: beschouw@orange.nl
Nog niets ontvangen van je, hoe kan je dan wijzigingen aanbrengen?quote:Op maandag 22 januari 2007 23:27 schreef dndiek het volgende:
mag je nog wijzigen na inzending?
Dat was ook even de vraag, omdat ik natuurlijk niet in de situatie wilde komen dat ik de antwoorden had ingestuurd en niet meer kon wijzigenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog niets ontvangen van je, hoe kan je dan wijzigingen aanbrengen?![]()
Eventuele wijzigingen kunnen altijd aangebracht worden, als je maar met de sluitingstermijn rekening houdt. Beschouw doet niet zo moeilijk.
Leuk. En als je meedoet, is het nog leuker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef toma het volgende:
leuk idee beschouwals het een succes word zal ik een mooie OP maken
Uit de OP:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef toma het volgende:
tot wanneer kan ik inzenden?
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Beschouw het volgende:
Sluitingstermijn is 31 januari 2007, 23.59 uur.
Te weinig naar mijn zin. Maar deelnemers hebben nog een dikke week. Hoop op meer inzendingen dan de kerstquiz.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:46 schreef dndiek het volgende:
hoeveel deelnemers zijn er al?
hee vreemd...ik ookquote:
er zijn ook mensen die het in 40 min. doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, het wil nog niet zo lukken bij mij.
ik heb t ook binnen een uur gedaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die het in 40 min. doen
Heb je mijne ontvangen?quote:
Zal ze vanavond opsturen. Heb ze nu niet bij de hand. Die laatste die ik nog niet heb doe ik maar een wilde gok.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef Beschouw het volgende:
Nog drie dagen om op te zoeken!
Niet helemaal, ik miste (en mis er nog steeds) 2. Maar ik denk dat ik het lijstje gewoon zo instuur, als ik op de andere pc zit, omdat ik die 2 toch niet kan vinden denk ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die het in 40 min. doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]@RemiLehmann[/b]
Jawel, had ik al eerder gemeld toch?quote:
Valt me wat tegen van je Vaduz. Je hebt nog tijd hoor. Enne, met een paar goed win je misschien ook wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een kleine poging gewaagd, maar ga niet verder zoeken. Dus van mij geen inzending.
Mooiquote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef RayMania het volgende:
Mijne krijg je nog Beschouw.
raar, heb hem ook niet teruggekregen.quote:
is t zo slecht gesteld met de antwoorden die je tot nu toe hebt?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:04 schreef Beschouw het volgende:
Valt me wat tegen van je Vaduz. Je hebt nog tijd hoor. Enne, met een paar goed win je misschien ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |