Wat heeft PSV er nou aan dat FC Twente de playoffs wint?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Best tactisch gedacht van PSV![]()
![]()
Twente haalt de CL niet..... dus meer inkomsten voor PSVquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat heeft PSV er nou aan dat FC Twente de playoffs wint?
Dat is wel heel ver gezochtquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Twente haalt de CL niet..... dus meer inkomsten voor PSV
oja en nog iets...... het zou voor de supporters veel humor zijn!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver gezochtMaar het huidige Twente schat ik niet eens zo ver onder Ajax of AZ, voetballend gezien.
Klopt inderdaad. Feit blijft dat de selectie nu te smal is en dat er dus nog een kleine twee weken zijn om daar verandering in te brengen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:25 schreef ruud.nl het volgende:
Lee Nguyen was geloof ik in de winterstop teruggezet naar het tweede.![]()
Als je het zo leest klinkt het inderdaad niet echt best.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef knep het volgende:
5 aanvallers in de selectiewaarvan 2 zeer blessure gevoelige spelers...
dat schiet niet opquote:Alcides nog zonder werk- en verblijfsvergunning
De Telegraaf meldt dat de Braziliaan Alcides momenteel in Portugal zit om een werk- en verblijfsvergunning aan te vragen in dat land. Hij mist daardoor in ieder geval de competitiewedstrijd van aanstaande zaterdag tegen Heerenveen. Met de vergunningen in Portugal kan hij vanwege de EU ook in Nederland gewoon aan de slag.
Zijn blessuregevoeligheid is bekend, dus de technische staf zal er wel rekening mee gehouden hebben en ervoor gezorgd hebben dat er een adequate vervanger aanwezig is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:56 schreef ganzenherder het volgende:
Afellay weer eens geblesseerd, het ging alweer te lang goed![]()
Henry is wel fit tegen die tijd naar het schijnt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:45 schreef rubbereend het volgende:
dat is over een maand...... dus zal krap worden!
Die is al een tijdje fit...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Henry is wel fit tegen die tijd naar het schijnt.
dat gevoel heb ik ook. Ik reken echt niet op een volgende ronde CLquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou moet ik me zeggen dat ik me over Arsenal weinig zorgen maak. Normaal gesproken liggen we er toch uit tegen zo'n ploeg. De competitie en de beker wil toch eigenlijk wel winnen dit jaar.
Precies, mooi meegenomen als het wel lukt natuurlijk maar normaal gesproken is het einde verhaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook. Ik reken echt niet op een volgende ronde CL
nee hoor tegen Lyon 2 jaar geleden was iedereen best optimistisch..... heb laatst die topics eens door zitten kijken. Best leukquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar dat zeiden we ook tegen Lyon.Dat was ook een sterke tegenstander. Ja misschien is Arsenal wat beter.. alhoewel misschien.
Arrgghh fuck it ik lul uit mijn nek.Ik denk eigenlijk hetzelfde.
Lyon was dan ook een dubbeltje op zijn kant, en zo is het dubbeltje de afgelopen seizoenen vaak naar PSV-kant gevallen, dit jaar ook weer in de uitwedstrijden tegen Bordeaux en Galatasaray. De wedstrijden tegen Liverpool en thuis tegen Bordeaux legden echter genadeloos bloot dat PSV 120% moet zijn om in Europa iets voor te stellen. Of ze dat lukt tegen Arsenal is gewoon hoogst twijfelachtig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar dat zeiden we ook tegen Lyon.Dat was ook een sterke tegenstander. Ja misschien is Arsenal wat beter.. alhoewel misschien.
Arrgghh fuck it ik lul uit mijn nek.Ik denk eigenlijk hetzelfde.
Jij bent er zeker zoëen die de hele wedstrijd "Das toch geen voetbal!!!" staat te schreeuwenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lyon was dan ook een dubbeltje op zijn kant, en zo is het dubbeltje de afgelopen seizoenen vaak naar PSV-kant gevallen, dit jaar ook weer in de uitwedstrijden tegen Bordeaux en Galatasaray. De wedstrijden tegen Liverpool en thuis tegen Bordeaux legden echter genadeloos bloot dat PSV 120% moet zijn om in Europa iets voor te stellen. Of ze dat lukt tegen Arsenal is gewoon hoogst twijfelachtig.
Dat snapte ik al niet, Arsenal is gewoon twee klassen beter. Maar hoever we nu in Europa zijn, is opzich al een prima resultaat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
Valt me op dat de meeste hier al een stuk minder optimistisch zijn dan vlak na de loting
Das toch best een mooi team, met evt Afellay, Kluivert en Alcides als invaller. Alleen Mendez ben ik de laatste tijd niet zo kapot van.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:52 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat snapte ik al niet, Arsenal is gewoon twee klassen beter. Maar hoever we nu in Europa zijn, is opzich al een prima resultaat.
Tegen Arsenal heb ik toch liever Va˙rinnen dan Afellay, ik hoop dat hij het de komende wedstrijden kan laten zien
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Alex - Salcido
Mendez - Va˙rinnen - Simons - Cocu
Farfán - Koné
Voor de wedstrijd heb ik al het nodige commentaar zelfs!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zoëen die de hele wedstrijd "Das toch geen voetbal!!!" staat te schreeuwen
Mendez maakte een mooi debuut tegen Willem II maar voor de rest is het allemaal niet super nee. Hij komt wel met enige regelmaat gevaarlijk mee naar voren maar hij is ook behoorlijk slordig in zijn passing. Ik snap ook niet goed dat PSV al zo vroeg de optie op hem gelicht heeft eigenlijk, daar hadden we alle tijd voor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Das toch best een mooi team, met evt Afellay, Kluivert en Alcides als invaller. Alleen Mendez ben ik de laatste tijd niet zo kapot van.
Dat is inderdaad een mooi team. Enig nadeel is dat we vrijwel niets achter de hand hebben...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Das toch best een mooi team, met evt Afellay, Kluivert en Alcides als invaller. Alleen Mendez ben ik de laatste tijd niet zo kapot van.
ik hoop dat die väyrynen eens een keer GOED de kans krijgt, 5 wedstrijden achter elkaar de basisplaats geven...voor m'n gevoel heeft die kerel nog nooit echt een 100% kans gekregen sinds ie bij PSV isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef JustJunior het volgende:
Volgens PSV.nl trainden Va˙rinnen en Mendez weer helemaal mee. Ik denk alleen dat ze nog niet fit genoeg zijn voor Heerenveen.
[afbeelding]
En Va˙rinnen is naar de kapper geweest
Waar speelt hij eigenlijk tegenwoordig?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:11 schreef AminBen het volgende:
Ik krijg opeens een geniale ingeving; Archie Thompson moeten we halen!![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:11 schreef AminBen het volgende:
Ik krijg opeens een geniale ingeving; Archie Thompson moeten we halen!![]()
quote:19/1/2007 - 'Feher genoemd bij Ajax'
(Gepost door RvN)
Volgens Barbara Barend en Johan Derksen worden doelman Babos en middenvelder Feher genoemd bij Ajax. Dat meldden zij in het programma Voetbal op vrijdag bij RTL7. Ten Cate, die het Hongaarse tweetal ooit naar NAC haalde, zou het tweetal graag willen halen. Feher, die bij PSV nauwelijks aan de bak komt, zou dan mogelijk de verdedigende middenvelder zijn die Ten Cate er graag bij wil hebben.
Dat zou prachtig zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
dit zou trouwens ultieme humor zijn:
[..]
Behalve radio 1, doet de lokale zender Royaalfm ook verslag van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:07 schreef -Japser- het volgende:
Wordt het vanavond eigelijk uitgezonden op radio? Welke zender
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
dit zou trouwens ultieme humor zijn:
[..]
Hij komt gewoon te kort.... Hij laat vrijwel niks zien als hij eens een kans krijgt. Dát hij zo weinig kansen krijgt zal ook wel iets te maken hebben met wat hij op de trainingen laat zien...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Het is jammer dat Tardelli zo weinig kan brengen. Misschien komt dat nog gedurende het seizoen, het is niet zo raar dat het moeilijk presteren is met Koné, Farfan en Kluivert nog voor je.
Idd, jammer van Vayrynen. Voor de rest de best mogelijke opstellingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:38 schreef mcyodogg het volgende:
Gomes, Kromkamp, Da Costa, Alex, Salcido, Simons, Cocu, Mendez, Koné, Kluivert en Fárfan.
Wissels: Moens, Väyrynen, Culina, Addo, Fehér, Tardelli en Marcellis.
Ondanks de blessures, ziet dit elftal er goed uit voor vanavond.
Mendez is een aankoop van (onder) Koeman, dus die speelt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom altijd Mendez ipv Vayrynen? Die kerel heeft een paar fantastische invalsbeurten gehad oa in de CL.
Hehe, ergens wel grappig. Ook niet meer dan logisch eigenlijk.quote:
Vind hem voor een club als Twente zeker basisplaats waardig hoor, maarja het is pas de 1e wedstrijd enzo he....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:35 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Hehe, ergens wel grappig. Ook niet meer dan logisch eigenlijk.
Hij speelt amper daar. En ja, liever Run DMB dan Tardelli.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:30 schreef ganzenherder het volgende:
Trouwens hoe doet Beasly het eigenlijk in Manchester? Dom eigenlijk dat ze hem verhuurd hebben, of was dat omdat hij perse elke wedstrijd een basisplaats wilde? En zou hij eventueel nog terugwillen? Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij liever in Manchester bleef....
Een topper was het niet maar vind hem toch een veel constantere aanvaller dan Tardelli....
Tuurlijk, dat vind ik ook. Maar het is idd pas de 1e wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vind hem voor een club als Twente zeker basisplaats waardig hoor, maarja het is pas de 1e wedstrijd enzo he....
Auwquote:**** Zware blessure voor Andre Ooijer
**Andre Ooijer heeft zaterdag in de uitwedstrijd van zijn club Blackburn Rovers tegen Manchester City een zware blessure opgelopen.
De 32-jarige verdediger werd na ruim een half uur van het veld gedragen na ongelukkig in botsing te zijn gekomen met aanvaller Corradi van Manchester.
Naar het zich laat aanzien heeft Ooijer zijn kuitbeen op verschillende plaatsen gebroken en liep hij verder gescheurde enkel- en kniebanden op.
Ooijer verruilde begin dit seizoen PSV voor Blackburn,waar de international het na een moeizame beginperiode heeft geschopt tot reserve-aanvoerder.
Het is absoluut niet netjes gegaan zijn vertrek, daar was ik ook ff niet blij mee. Maar dit gun ik niemand en al helemaal geen speler die jarenlang voor mijn favoriete club heeft gespeeldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef ganzenherder het volgende:
Ik geloof niet dat er PSVers zijn die geen respect meer hadden van Ooijer na zijn vertrek. Zou ook niet mogen na al die jaren trouwe dienst.![]()
Inderdaad, hoorde het net op tv.. Best schokkend om te horenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef Lemming22 het volgende:
Oei, ik weet dat er een hoop mensen geen fan meer van hem zijn, maar dit is toch erg lelijk om te lezen:
[..]
Auw![]()
Lazerde je weer drie rijen naar beneden?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:00 schreef WooZ het volgende:
mooie sfeeractie ik wist helemaal niet dat die gepland was
en ik was weer eens op tv na die goal van kone
Was volgens mij op dat moment de man van Da Costa.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:02 schreef Lemming22 het volgende:
Om toch nog even iets negatiefs te zeggen over de wedstrijd: Alves liep bij zijn goal wel erg makkelijk weg uit de rug van Alex, een foutje dat hij dit seizoen al vaker heeft gemaakt...
Dan heb ik het neit goed gezien, maar ik vond Alex in die aanval erg stil staan in onze verdediging..quote:Op zondag 21 januari 2007 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Was volgens mij op dat moment de man van Da Costa.
Alex was jaloers op de sfeeractie voor Gomesquote:Op zondag 21 januari 2007 10:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dan heb ik het neit goed gezien, maar ik vond Alex in die aanval erg stil staan in onze verdediging..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |